Και στο νομοσχέδιο για τους αγροτικούς συνεταιρισμούς αποτυπώνεται η πολιτική της κυβέρνησης: τσαπατσουλιά, κομματισμός, πελατειακό κράτος τόνισε ο Ιάσονας Φωτήλας, βουλευτής Αχαΐας του Ποταμιού, κατά την ομιλία του στην ολομέλεια της Βουλής στο σχέδιο νόμου για τους αγροτικούς συνεταιρισμούς.
Ο Ιάσονας Φωτήλας επισήμανε, ότι το νομοσχέδιο περισσότερα προβλήματα θα προκαλέσει παρά θα λύσει στους συνεταιρισμούς, όπως επισήμαναν οι περισσότεροι φορείς του αγροτικού και συνεταιριστικού κινήματος αλλά ακόμα και βουλευτής του κυβερνώντος κόμματος στην επιτροπή της βουλής.
Η επιβολή στον συνεταιρισμό του πότε θα προσλάβει γενικό διευθυντή, η απαγόρευση στα μέλη του διοικητικού συμβουλίου να εκλεγούν για περισσότερες από δυο θητείες σε συνδυασμό με ένα κομματικής αντιλήψεως εκλογικό σύστημα αντί της επιλογής των καλλιτέρων, θα οδηγήσουν σε μαρασμό ακόμα και αυτούς τους λίγους συνεταιρισμούς που είναι βιώσιμοι επισήμανε ο βουλευτής.
Θα ‘πρεπε, κατέληξε ο βουλευτής, να υπάρξουν φορολογικά και επενδυτικά κίνητρα για τους αγροτικούς συνεταιρισμούς αλλά είναι εκτός πλαισίου πολιτικής αυτής της κυβέρνησης. Δεν υπάρχει άλλη επιλογή παρά να φύγει το συντομότερο δυνατό.
Δείτε το βίντεο της ομιλίας εδώ:ΕΔΩ
Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ομιλίας:
Ευχαριστώ κύριε πρόεδρε,
Κυρίες και Κύριοι συνάδελφοι,
ΚΑΙ σε αυτό το νομοσχέδιο συνοψίζεται η δραματική κατάσταση που βιώνουν οι πολίτες μετά από ένα (1) και πλέον χρόνο διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.
Για άλλη μια φορά δηλαδή στα λόγια υποσχέσεις για ριζικές αλλαγές! Στην πράξη, όμως, ρυθμίσεις που αποπνέουν έντονο κομματισμό, που αλλάζουν χωρίς αιτιολόγηση, με άλλες να βρίσκονται στη διαβούλευση του νομοσχεδίου πριν 5 μήνες περίπου, άλλες να έρχονται τώρα και πάλι να αλλάζουν, μετά την κατακραυγή που συνάντησαν από το σύνολο σχεδόν των φορέων!
Νομοσχέδιο όπως και η κυβέρνηση: τσαπατσούλικο, πελατειακό και, κυρίως, αναποτελεσματικό, αφού δεν θα λύσει κανένα από τα προβλήματα των συνεταιρισμών.
Σήμερα, από τους χιλιάδες συνεταιρισμού που λειτουργούν στη χώρα μας, μόνο 20 περίπου είναι οικονομικά βιώσιμοι και δεν πιστεύω αν θα καταφέρουν και αυτοί να επιβιώσουν. Το λένε οι ίδιοι οι συνεταιρισμοί, δεν το λέμε εμείς!
Νομίζετε άραγε ότι μόνο εμείς στο Ποτάμι επισημαίνουμε τα προβλήματα ή μόνο οι βουλευτές της αντιπολίτευσης; Η μεγάλη πλειοψηφία των φορέων στη Βουλή τα ίδια είπε!
Σας διαβάζω τι επισήμανε επιπλέον δική σας βουλευτής, προς τιμήν της, στη συνεδρίαση της επιτροπής:
«Θεωρώ ότι η κρατική παρέμβαση σε συνδυασμό με την κομματικοποίηση, οδήγησε και κάποιες φορές επέβαλε υπέρογκο δανεισμό, αδιαφάνεια και τελικά ασυδοσία. Και τελικά, ήταν αυτή η κρατική εποπτεία που απαξίωσε τον συνεργατισμό. Συνεπώς, το γενικό πνεύμα του ασφυκτικού ελέγχου των συνεταιρισμών από τις υπηρεσίες του Υπουργείου, καθώς και οι λεπτομερείς κατευθύνσεις και προβλέψεις για το καθετί, κατά τη γνώμη μου, είναι λάθος στο παρόν νομοσχέδιο... Οι αγροτικοί συνεταιρισμοί λειτουργούν σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον μαζί με πολλές άλλες οντότητες και η οικονομικοί, θεσμικοί και λειτουργικοί κανόνες θα έπρεπε κατά τη γνώμη μου να είναι κοινοί…!».
Τι να πούμε εμείς παραπάνω;
Και βέβαια, αλίμονο, πάλι τροπολογίες 23 βουλευτικές και 5 υπουργικές μέχρι στιγμής, αρκετές για άσχετα θέματα, μία εκ των οποίων αυτή για θέματα Υγείας να έχει τη μορφή νομοσχεδίου!!!
Κάθε μέρα απαξίωση του κοινοβουλίου από την κυβερνητική πλειοψηφία, κάθε μέρα και πιο κάτω στην κοινοβουλευτική πρακτική.
Αλλά, ας επιστρέψω για μερικές σύντομες παρατηρήσεις στο νομοσχέδιο.
Έχει συνταχθεί, καταρχάς, αντίθετα προς τις παγκοσμίως καθιερωμένες συνεταιριστικές αρχές- της εθελοντικής συνεργασίας, χωρίς κρατική παρέμβαση πιο συγκεκριμένα- και στοχεύει μέσω ενός μεγάλου μέρους των διατάξεων του, στη διάλυση των συνεταιρισμών είτε με πράξεις είτε με παραλείψεις.
Αυξάνει συγκεκριμένα τον αριθμό των ιδρυτικών μελών συνεταιρισμών, από ελάχιστα 10 άτομα για ίδρυσή του στη διαβούλευση, σε 30 στο σχέδιο που ήρθε στη βουλή, που έγιναν 20 μετά την κατακραυγή από τους φορείς!
Στην Ευρώπη, όμως, πουθενά δεν προβλέπεται όριο 20 ατόμων, το κατώτερο 9-10, σε μερικές χώρες λιγότερα ακόμα!
ΚΑΙ εδώ παρέκκλιση από Ευρώπη…
Υπερασπίζεται το σχέδιο νόμου στην Εισηγητική Έκθεση τη συνεταιριστική αυτονομία, ενώ την καταργεί στις σχετικές διατάξεις.
Συγκεκριμένα, επιβάλει στον συνεταιρισμό το πότε θα προσλάβει γενικό διευθυντή, απαγορεύει στα μέλη του διοικητικού συμβουλίου να εκλεγούν για περισσότερες από δυο θητείες, επιβάλει ένα κομματικής αντιλήψεως εκλογικό σύστημα, ενώ γενική αρχή θα’ πρεπε να είναι η εκλογή των καλλίτερων!
Εξαρτά την ύπαρξη του συνεταιρισμού από τον τζίρο που θα πραγματοποιήσει, που σημαίνει ότι ένας μικρός συνεταιρισμός, ο οποίος λειτουργεί νόμιμα και εξυπηρετεί τα μέλη του, αν έχει λιγότερα από 20 μέλη και κύκλο εργασιών μικρότερο των 100.000 ευρώ θα διαλύεται!
Εύλογα διερωτάται κανείς, οι συντάκτες γνωρίζουν τι είναι συνεταιρισμός;
Ζητείται επίσης από τους συνεταιρισμούς, προκειμένου να εγγραφούν στο Μητρώο, να συντάξουν business plan, που σημαίνει εμπόδιο στην ίδρυση νέων συνεταιρισμών!
Μα, το business plan δεν απαιτείται ούτε καν από το Γ.Ε.ΜΗ (Γενικό Εμπορικό Μητρώο) για τις Α.Ε!
Είναι προφανές ότι τέτοιες διατάξεις τίθενται όταν οι συντάκτες αυτοσχεδιάζουν, από τη στιγμή που η διεθνής εμπειρία και η πληθώρα έγκυρων μελετών τους αφήνει αδιάφορους.
Καταργείται επιπλέον η συνεργασία μεταξύ των συνεταιρισμών, όταν σήμερα οι συνεταιρισμοί παγκοσμίως έχουν επεκτείνει την δραστηριότητά τους στην ίδρυση συνεταιριστικών ομίλων με τη μορφή κεφαλαιουχικών επιχειρήσεων, οι οποίες μπορούν να έχουν πρόσβαση στην χρηματοοικονομική αγορά.
Όλα αυτά, όμως, έρχονται σε πλήρη αντίθεση με την επικαλούμενη από το σχέδιο νόμου προσπάθεια δημιουργίας μεγάλων συνεταιρισμών. Οι μεγάλοι συνεταιρισμοί κτίζονται από τα μέλη, που συνειδητοποιούν την ανάγκη εθελοντικής προσχώρησής τους στο θεσμό, δεν επιβάλλονται με τον νόμο. Ο νόμος έχει υποχρέωση να δώσει όλα τα απαιτούμενα εργαλεία που οι συνεταιρισμοί έχουν ανάγκη για να τα χρησιμοποιήσουν. Εδώ λείπουν όλα με πιο σημαντικά τα επενδυτικά και φορολογικά εργαλεία.
Καταργείτε την ανώτατη ιδεολογική και συντονιστική έκφραση των συνεταιρισμών, την ΠΑΣΕΓΕΣ. Ναι, υπήρχαν προβλήματα -και εμείς το αναγνωρίζουμε- με το τριτοβάθμιο συνδικαλιστικό όργανο, οι διαφωνίες, όμως, με τις διοικήσεις δεν μπορεί να οδηγούν στην κατάργηση των θεσμών, ούτε πρέπει να γίνεται νομοθέτηση με όρους εμπάθειας.
Επισημαίνω τη διάταξη, σύμφωνα με την οποία οι συνεταιρισμοί χρηματοδοτούν την ίδρυση Ταμείου Εκπαίδευσης. Οι συνεταιρισμοί όμως διαθέτουν τη Συνεταιριστική Σχολή Θεσσαλονίκης, για την οποία έχουν επενδυθεί κρατικοί πόροι προκειμένου να χρησιμοποιηθεί για το σκοπό αυτό.
Ακούστε τι είπε πάλι στην επιτροπή δική σας βουλευτής που γνωρίζει το θέμα: «Όσον αφορά τη συνεταιριστική εκπαίδευση, νομίζω ότι είναι μια πολύ σοβαρή και αμαρτωλή κατά το παρελθόν υπόθεση, για να συνεχίσουμε τους πειραματισμούς. Ο κατακερματισμός των υπηρεσιών του Υπουργείου σε μια τόσο μικρή χώρα δεν εξυπηρετεί τίποτα, αντίθετα χάνεται ευκολότερα ο στόχος. Θεωρώ ότι η αξιοποίηση και η αναβάθμιση των δομών και υποδομών του οργανισμού «Δήμητρα» είναι η πιο ενδεδειγμένη λύση… Δεν συζητήσαμε επαρκώς τα βαθύτερα αίτια χρεοκοπίας των συνεταιρισμών!».
Οι δικοί σας άνθρωποι τα λένε όχι εμείς μόνο πια!
Ολοκληρώνω λέγοντας τα εξής: Αντί να φέρετε ένα νομοσχέδιο με συγκεκριμένα επενδυτικά και φορολογικά κίνητρα για την ανάπτυξη των συνεταιρισμών, γιατί γνωρίζετε πως είναι οργανώσεις που συνεισφέρουν στο κοινό καλό των τοπικών κοινωνιών ειδικά στην εποχή της κρίσης που ζούμε, εσείς φέρατε ένα αναμάσημα παλαιών διατάξεων εμπλουτισμένο με τις δικές σας ιδεοληψίες.
Σας το’ χω ξαναπεί, το συνειδητοποιούν όλο και περισσότεροι πολίτες, ακόμα και αυτοί που σας ψήφισαν:
Είναι ώρα να φύγετε, γι’ αυτό μην επιβαρύνετε τον λαό μας με διατάξεις ανεφάρμοστες, κλείστε την αξιολόγηση και μετά να πάμε σε εκλογές για να απαλλαγούμε από αυτή την κυβέρνηση που εκπροσωπείτε:
Την κυβέρνηση της καταστροφής.
Ευχαριστώ
Ιάσονας Φωτήλας - Αχαΐας
Πηγη:http://topotami.gr
Ο Ιάσονας Φωτήλας επισήμανε, ότι το νομοσχέδιο περισσότερα προβλήματα θα προκαλέσει παρά θα λύσει στους συνεταιρισμούς, όπως επισήμαναν οι περισσότεροι φορείς του αγροτικού και συνεταιριστικού κινήματος αλλά ακόμα και βουλευτής του κυβερνώντος κόμματος στην επιτροπή της βουλής.
Η επιβολή στον συνεταιρισμό του πότε θα προσλάβει γενικό διευθυντή, η απαγόρευση στα μέλη του διοικητικού συμβουλίου να εκλεγούν για περισσότερες από δυο θητείες σε συνδυασμό με ένα κομματικής αντιλήψεως εκλογικό σύστημα αντί της επιλογής των καλλιτέρων, θα οδηγήσουν σε μαρασμό ακόμα και αυτούς τους λίγους συνεταιρισμούς που είναι βιώσιμοι επισήμανε ο βουλευτής.
Θα ‘πρεπε, κατέληξε ο βουλευτής, να υπάρξουν φορολογικά και επενδυτικά κίνητρα για τους αγροτικούς συνεταιρισμούς αλλά είναι εκτός πλαισίου πολιτικής αυτής της κυβέρνησης. Δεν υπάρχει άλλη επιλογή παρά να φύγει το συντομότερο δυνατό.
Δείτε το βίντεο της ομιλίας εδώ:ΕΔΩ
Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ομιλίας:
Ευχαριστώ κύριε πρόεδρε,
Κυρίες και Κύριοι συνάδελφοι,
ΚΑΙ σε αυτό το νομοσχέδιο συνοψίζεται η δραματική κατάσταση που βιώνουν οι πολίτες μετά από ένα (1) και πλέον χρόνο διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.
Για άλλη μια φορά δηλαδή στα λόγια υποσχέσεις για ριζικές αλλαγές! Στην πράξη, όμως, ρυθμίσεις που αποπνέουν έντονο κομματισμό, που αλλάζουν χωρίς αιτιολόγηση, με άλλες να βρίσκονται στη διαβούλευση του νομοσχεδίου πριν 5 μήνες περίπου, άλλες να έρχονται τώρα και πάλι να αλλάζουν, μετά την κατακραυγή που συνάντησαν από το σύνολο σχεδόν των φορέων!
Νομοσχέδιο όπως και η κυβέρνηση: τσαπατσούλικο, πελατειακό και, κυρίως, αναποτελεσματικό, αφού δεν θα λύσει κανένα από τα προβλήματα των συνεταιρισμών.
Σήμερα, από τους χιλιάδες συνεταιρισμού που λειτουργούν στη χώρα μας, μόνο 20 περίπου είναι οικονομικά βιώσιμοι και δεν πιστεύω αν θα καταφέρουν και αυτοί να επιβιώσουν. Το λένε οι ίδιοι οι συνεταιρισμοί, δεν το λέμε εμείς!
Νομίζετε άραγε ότι μόνο εμείς στο Ποτάμι επισημαίνουμε τα προβλήματα ή μόνο οι βουλευτές της αντιπολίτευσης; Η μεγάλη πλειοψηφία των φορέων στη Βουλή τα ίδια είπε!
Σας διαβάζω τι επισήμανε επιπλέον δική σας βουλευτής, προς τιμήν της, στη συνεδρίαση της επιτροπής:
«Θεωρώ ότι η κρατική παρέμβαση σε συνδυασμό με την κομματικοποίηση, οδήγησε και κάποιες φορές επέβαλε υπέρογκο δανεισμό, αδιαφάνεια και τελικά ασυδοσία. Και τελικά, ήταν αυτή η κρατική εποπτεία που απαξίωσε τον συνεργατισμό. Συνεπώς, το γενικό πνεύμα του ασφυκτικού ελέγχου των συνεταιρισμών από τις υπηρεσίες του Υπουργείου, καθώς και οι λεπτομερείς κατευθύνσεις και προβλέψεις για το καθετί, κατά τη γνώμη μου, είναι λάθος στο παρόν νομοσχέδιο... Οι αγροτικοί συνεταιρισμοί λειτουργούν σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον μαζί με πολλές άλλες οντότητες και η οικονομικοί, θεσμικοί και λειτουργικοί κανόνες θα έπρεπε κατά τη γνώμη μου να είναι κοινοί…!».
Τι να πούμε εμείς παραπάνω;
Και βέβαια, αλίμονο, πάλι τροπολογίες 23 βουλευτικές και 5 υπουργικές μέχρι στιγμής, αρκετές για άσχετα θέματα, μία εκ των οποίων αυτή για θέματα Υγείας να έχει τη μορφή νομοσχεδίου!!!
Κάθε μέρα απαξίωση του κοινοβουλίου από την κυβερνητική πλειοψηφία, κάθε μέρα και πιο κάτω στην κοινοβουλευτική πρακτική.
Αλλά, ας επιστρέψω για μερικές σύντομες παρατηρήσεις στο νομοσχέδιο.
Έχει συνταχθεί, καταρχάς, αντίθετα προς τις παγκοσμίως καθιερωμένες συνεταιριστικές αρχές- της εθελοντικής συνεργασίας, χωρίς κρατική παρέμβαση πιο συγκεκριμένα- και στοχεύει μέσω ενός μεγάλου μέρους των διατάξεων του, στη διάλυση των συνεταιρισμών είτε με πράξεις είτε με παραλείψεις.
Αυξάνει συγκεκριμένα τον αριθμό των ιδρυτικών μελών συνεταιρισμών, από ελάχιστα 10 άτομα για ίδρυσή του στη διαβούλευση, σε 30 στο σχέδιο που ήρθε στη βουλή, που έγιναν 20 μετά την κατακραυγή από τους φορείς!
Στην Ευρώπη, όμως, πουθενά δεν προβλέπεται όριο 20 ατόμων, το κατώτερο 9-10, σε μερικές χώρες λιγότερα ακόμα!
ΚΑΙ εδώ παρέκκλιση από Ευρώπη…
Υπερασπίζεται το σχέδιο νόμου στην Εισηγητική Έκθεση τη συνεταιριστική αυτονομία, ενώ την καταργεί στις σχετικές διατάξεις.
Συγκεκριμένα, επιβάλει στον συνεταιρισμό το πότε θα προσλάβει γενικό διευθυντή, απαγορεύει στα μέλη του διοικητικού συμβουλίου να εκλεγούν για περισσότερες από δυο θητείες, επιβάλει ένα κομματικής αντιλήψεως εκλογικό σύστημα, ενώ γενική αρχή θα’ πρεπε να είναι η εκλογή των καλλίτερων!
Εξαρτά την ύπαρξη του συνεταιρισμού από τον τζίρο που θα πραγματοποιήσει, που σημαίνει ότι ένας μικρός συνεταιρισμός, ο οποίος λειτουργεί νόμιμα και εξυπηρετεί τα μέλη του, αν έχει λιγότερα από 20 μέλη και κύκλο εργασιών μικρότερο των 100.000 ευρώ θα διαλύεται!
Εύλογα διερωτάται κανείς, οι συντάκτες γνωρίζουν τι είναι συνεταιρισμός;
Ζητείται επίσης από τους συνεταιρισμούς, προκειμένου να εγγραφούν στο Μητρώο, να συντάξουν business plan, που σημαίνει εμπόδιο στην ίδρυση νέων συνεταιρισμών!
Μα, το business plan δεν απαιτείται ούτε καν από το Γ.Ε.ΜΗ (Γενικό Εμπορικό Μητρώο) για τις Α.Ε!
Είναι προφανές ότι τέτοιες διατάξεις τίθενται όταν οι συντάκτες αυτοσχεδιάζουν, από τη στιγμή που η διεθνής εμπειρία και η πληθώρα έγκυρων μελετών τους αφήνει αδιάφορους.
Καταργείται επιπλέον η συνεργασία μεταξύ των συνεταιρισμών, όταν σήμερα οι συνεταιρισμοί παγκοσμίως έχουν επεκτείνει την δραστηριότητά τους στην ίδρυση συνεταιριστικών ομίλων με τη μορφή κεφαλαιουχικών επιχειρήσεων, οι οποίες μπορούν να έχουν πρόσβαση στην χρηματοοικονομική αγορά.
Όλα αυτά, όμως, έρχονται σε πλήρη αντίθεση με την επικαλούμενη από το σχέδιο νόμου προσπάθεια δημιουργίας μεγάλων συνεταιρισμών. Οι μεγάλοι συνεταιρισμοί κτίζονται από τα μέλη, που συνειδητοποιούν την ανάγκη εθελοντικής προσχώρησής τους στο θεσμό, δεν επιβάλλονται με τον νόμο. Ο νόμος έχει υποχρέωση να δώσει όλα τα απαιτούμενα εργαλεία που οι συνεταιρισμοί έχουν ανάγκη για να τα χρησιμοποιήσουν. Εδώ λείπουν όλα με πιο σημαντικά τα επενδυτικά και φορολογικά εργαλεία.
Καταργείτε την ανώτατη ιδεολογική και συντονιστική έκφραση των συνεταιρισμών, την ΠΑΣΕΓΕΣ. Ναι, υπήρχαν προβλήματα -και εμείς το αναγνωρίζουμε- με το τριτοβάθμιο συνδικαλιστικό όργανο, οι διαφωνίες, όμως, με τις διοικήσεις δεν μπορεί να οδηγούν στην κατάργηση των θεσμών, ούτε πρέπει να γίνεται νομοθέτηση με όρους εμπάθειας.
Επισημαίνω τη διάταξη, σύμφωνα με την οποία οι συνεταιρισμοί χρηματοδοτούν την ίδρυση Ταμείου Εκπαίδευσης. Οι συνεταιρισμοί όμως διαθέτουν τη Συνεταιριστική Σχολή Θεσσαλονίκης, για την οποία έχουν επενδυθεί κρατικοί πόροι προκειμένου να χρησιμοποιηθεί για το σκοπό αυτό.
Ακούστε τι είπε πάλι στην επιτροπή δική σας βουλευτής που γνωρίζει το θέμα: «Όσον αφορά τη συνεταιριστική εκπαίδευση, νομίζω ότι είναι μια πολύ σοβαρή και αμαρτωλή κατά το παρελθόν υπόθεση, για να συνεχίσουμε τους πειραματισμούς. Ο κατακερματισμός των υπηρεσιών του Υπουργείου σε μια τόσο μικρή χώρα δεν εξυπηρετεί τίποτα, αντίθετα χάνεται ευκολότερα ο στόχος. Θεωρώ ότι η αξιοποίηση και η αναβάθμιση των δομών και υποδομών του οργανισμού «Δήμητρα» είναι η πιο ενδεδειγμένη λύση… Δεν συζητήσαμε επαρκώς τα βαθύτερα αίτια χρεοκοπίας των συνεταιρισμών!».
Οι δικοί σας άνθρωποι τα λένε όχι εμείς μόνο πια!
Ολοκληρώνω λέγοντας τα εξής: Αντί να φέρετε ένα νομοσχέδιο με συγκεκριμένα επενδυτικά και φορολογικά κίνητρα για την ανάπτυξη των συνεταιρισμών, γιατί γνωρίζετε πως είναι οργανώσεις που συνεισφέρουν στο κοινό καλό των τοπικών κοινωνιών ειδικά στην εποχή της κρίσης που ζούμε, εσείς φέρατε ένα αναμάσημα παλαιών διατάξεων εμπλουτισμένο με τις δικές σας ιδεοληψίες.
Σας το’ χω ξαναπεί, το συνειδητοποιούν όλο και περισσότεροι πολίτες, ακόμα και αυτοί που σας ψήφισαν:
Είναι ώρα να φύγετε, γι’ αυτό μην επιβαρύνετε τον λαό μας με διατάξεις ανεφάρμοστες, κλείστε την αξιολόγηση και μετά να πάμε σε εκλογές για να απαλλαγούμε από αυτή την κυβέρνηση που εκπροσωπείτε:
Την κυβέρνηση της καταστροφής.
Ευχαριστώ
Ιάσονας Φωτήλας - Αχαΐας
Πηγη:http://topotami.gr
Πηγή
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου