καλούσε, αλλά ουδείς πάλι απάντησε.
Σύμφωνα με το site China.org.cn, 19 οικογένειες αναφέρουν σε κοινό ανακοινωθέν τους ότι τηλεφώνησαν σε προσφιλή τους πρόσωπα, που ταξίδευαν με το μοιραίο αεροσκάφος, και τα τηλέφωνα καλούσαν πριν βγει ο τηλεφωνητής.
“Οταν το τηλέφωνο δεν λειτουργεί πλέον, όταν δεν έχει μπαταρία ή όταν είναι κλειστό, κατεστραμμένο ή στο βυθό της θάλασσας, στις κλήσεις βγαίνει απευθείας ο τηλεφωνητής”, εξηγεί στο γαλλικό περιοδικό Nouvel Observateur Mathieu Drida, ο CEO του site MeilleurMobile.com. " Φαίνεται αδύνατον πώς η κάρτα SIM μπορούσε να είναι συνδεδεμένη με το τηλεφωνικό δίκτυο στην προκειμένη περίπτωση”.
Ακόμη πιο περίεργο είναι σύμφωνα με την "Washington Post" το γεγονός ότι πολλοί επιβάτες φαίνονται συνδεδεμένοι με την κινεζική υπηρεσία WeChat (την αντίστοιχη της WhatsApp). " Ενας εργαζόμενος της εταιρείας ανέφερε ότι τρεις υπάλληλοι (των μαλαισιανών αερογραμμών) που επέβαιναν στο αεροσκάφος, συμπεριλαμβανομένου του κουνιάδου του, φαίνονταν ότι ήταν συνδεδεμένοι στο εν λόγω δίκτυο την Κυριακή, σύμφωνα με την εφημερίδα.
Ολα αυτά τα στοιχεία παραπέμπουν σε γνήσιο κινηματογραφικό θρίλερ.
Ωστόσο, η πραγματικότητα μπορεί να είναι πολύ πιο πεζή. Σύμφωνα με το site των μαλαισιανών αερογραμμών, παρέχεται η δυνατότητα στους επιβάτες της business class να χρησιμοποιήσουν μία εφαρμογή προκειμένου να “μείνουν συνδεδεμένοι”. Η εταιρεία επιτρέπει στους επιβάτες να “επικοινωνούν μέσω τηλεφωνικών κλήσεων, SMS ή e-mail, χάρη σε έναν εξοπλισμό που είναι εγκατεστημένος μέσα στις θέσεις”.Τα πιο σύγχρονα αεροσκάφη επιτρέπουν τη δυνατότητα σύνδεσης εν πτήσει. Αν και κάτι τέτοιο αφορά τα αεροσκάφη ηλικίας έως πέντε ετών, το Boeing 777 της πτήσης MH370 μπορεί να πετούσε 16 χρόνια, αλλά είχε ανακαινιστεί πλήρως το 2012.
Πάντως, το Nouvel Observateur αναφέρει ότι επικοινώνησε με την αεροπορική εταιρεία για την επιβεβαίωση της συγκριμένης πληροφορίας, αλλά χωρίς αποτέλεσμα.
Σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα, η πιθανότητα του να είναι κάποιος συνδεδεμένος με Wi-Fi στο εσωτερικό του αεροσκάφους, προϋποθέτει συνδέσεις που είναι εγκατεστημένες στο πιλοτήριο. Στην περίπτωση ολικής βύθισης του αεροσκάφους, παραμένει υπαρκτή η πιθανότητα να εξακολουθεί να υφίσταται η σύνδεση. Ωστόσο, θα έπρεπε οι συσκευές να μην έχουν καταστραφεί και να είναι ανοικτές, κάτι που οδηγεί στην υπόθεση ότι υπάρχουν θύλακες αέρος στο εσωτερικό του αεροπλάνου.
Αυτή η υπόθεση θα εξηγούσε γιατί αρκετά τηλέφωνα επιβατών εξακολουθούν να δέχονται κλήσεις (οι οποίες δεν περνούν από την κάρτα SIM αλλά από το Ιντερνετ) και να εμφανίζονται συνδεδεμένα.
19χρονος Ιρανός που ζητούσε άσυλο ο επιβάτης με το κλεμένο διαβατήριο Στη δημοσιότητα έδωσαν στις 9 το πρωί της Τρίτης οι μαλαισιανές αρχές τα στοιχεία των δύο επιβατών που μπήκαν στην πτήση των Malaysia Airlines με κλεμένο διαβατήριο.
Ο ένας από αυτούς είναι ένας Ιρανός, 19 ετών με το όνομα Pouria Nour Mohmammad Mahrdad. Αυτός και ο δεύτερος άντρας που επίσης ταξίδεψε με κλεμένο διαβατήριο είχαν μπει παράνομα στη Μαλαισία στις 28 Φεβρουαρίου.
Ο Pouria Nour Mohmammad Mahrdad δεν είχε εμπλοκή με τρομοκρατική οργάνωση, ζητούσε άσυλο και ήθελε να πάει στη Γερμανία.
Στη συνέντευξη Τύπου, οι μαλαισιανές αρχές ανέφεραν πως ερευνώνται τέσσερα ενδεχόμενα: αεροπειρατεία, σαμποτάζ, ψυχολογικά προβλήματα των επιβαινόντων και προσωπικά προβλήματα. Επίσης είπαν ότι ερευνούν την πιθανότητα εις εκ των επιβατών να είχε εισπράξει αποζημίωση μαμούθ από ασφαλιστήριο ζωής, λίγο πριν την πτήση. Τέλος διαψεύστηκαν οι πληροφορίες ότι πέντε επιβάτες είχαν κάνει check-in χωρίς να επιβιβαστούν. Email "θανάτου" δέχτηκαν οι αρχές της Μαλαισίας από την οργάνωση "Ταξιαρχία Κινέζων Μαρτύρων" η οποία αναλαμβάνει την ευθύνη για την εξαφάνιση του Boeing 777 της Malaysia Airlines. "Εμείς εξαφανίσαμε το αεροπλάνο.
Σκοτώσατε έναν δικό μας, θα σκοτώσουμε 100 δικούς σας ως αντίποινα", αναφέρεουν, με τις αρχές να μελετούν την αυθεντικότητα του μηνύματος. Στο κείμενο δεν γίνεται καμία αναφορά για το τι απέγινε το αεροπλάνο.
Για την ώρα οι υποψίες σε περίπτωση τρομοκρατικού χτυπήματος στρέφονται στους Ουιγούρους, μουσουλμάνους της Κίνας, τουρκικής καταγωγής, οι οποίοι εμφανίζουν αποσχιστικές τάσεις και αιματοκύλησαν σταθμό τρένου πριν από δύο εβδομάδες.
Παράλληλα, τη βάση δεδομένων του FBI σαρώνουν ειδικοί, σύμφωνα με το CNN για να ελέγξουν τα δακτυλικά αποτυπώματα των δύο αντρών που ταξίδεψαν στην μοιραία πτήση των Malaysia Airlines με κλεμένα διαβατήρια. Τα δακτυλικά αποτυπώματα βρέθηκαν στο γκισέ του check-in στο αεροδρόμιο της Κουάλα Λουμπούρ και δόθηκαν σε διάφορες υπηρεσίες πληροφοριών (ανάμεσά τους και στο FBI) από την κυβέρνηση της Μαλαισίας. Στο πεδίο των ερευνών, οι αρχές δεν έχουν καταφέρει ακόμα να εντοπίσουν το αεροσκάφος της Malaysia Airlines, το οποίο χάθηκε από τα ραντάρ τα ξημερώματα του Σαββάτου, καθώς εκτελούσε πτήση από την Κουάλα Λουμπούρ με προορισμό το Πεκίνο.
Οι Αρχές της Μαλαισίας απέστειλαν πλοία προκειμένου να ερευνήσουν συντρίμμια που φέρεται πως είχαν εντοπιστεί στην επιφάνεια της Θάλασσας της Νότιας Κίνας, μετέδωσε το δίκτυο Ειδήσεων Bloomberg. Η περιοχή στην οποία πραγματοποιούνται οι έρευνες βρίσκεται 60 χιλιόμετρα νοτιοανατολικά της παραθαλάσσιας πόλης Βουνγκ Τάου του Βιετνάμ, ανακοίνωσε ο επικεφαλής της πολιτικής αεροπορίας, Λάι Σαν Ταν.
Στην περιοχή έχουν σταλεί βιετναμέζικα πλοία για να ερευνήσουν αυτό που φαίνεται πως είναι μεταλλικά κομμάτια, αναφέρει το γερμανικό πρακτορείο Ειδήσεων σύμφωνα με την ενημέρωση στο Ανόι της επιτροπής έρευνας και διάσωσης. Ομάδες διάσωσης από 9 χώρες πραγματοποίησαν έρευνες στη Θάλασσα της Νότιας Κίνας και τα στενά της Μαλάκας, μετέδωσε το BBC, καθώς η Κίνα έκανε έκκληση στη Μαλαισία να εντείνει τις προσπάθειες ανεύρεσης του αεροσκάφους.
Μετά από τρεις ημέρες αναζήτησης, οι έρευνες δεν έχουν επιφέρει κανένα αποτέλεσμα, δήλωσε τη Δευτέρα ανώτερος αξιωματούχος της Μαλαισίας. Τουλάχιστον 30 αεροσκάφη και 40 πλοία χτενίζουν τη Θάλασσα της Νότιας Κίνας, δήλωσε χτες ο επικεφαλής των ενόπλων δυνάμεων, Ζουλκιφέλι Ζην, εκτός από τα βιετναμέζικα πλοία και τα αεροπλάνα που έχουν αναπτυχθεί εντός των χωρικών υδάτων του Βιετνάμ.
newmoney.gr
Πηγή: news24gr.blogspot.com
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου