Man , Ad – Tranz και Desiro βρίσκονται στο όριο (οι μηχανές που κινούν τα τρένα) ...
Ο θάνατος των ελληνικών σιδηροδρόμων δεν θα είναι «ξαφνικός» όπως της ΕΡΤ, αλλά βασανιστικά αργός όπως εκείνων που πάσχουν από την εξαρτημένη τους ουσία….
Και ο σιδηρόδρομος πάσχει από πολλές τέτοιες ουσίες που είναι βασικές για την ασφαλή λειτουργία του κάτω από οποιοδήποτε καθεστώς.
Την ανάγκη αυτή φαίνεται να μην κατάλαβαν μέχρι σήμερα οι Διοικήσεις των Ο.Σ.Ε. και της νεοσυσταθείσας ΕΕΣΣΤΥ, όταν εγκαίρως έκρουαν τον κώδωνα του κινδύνου στελέχη αρμόδια για τη συντήρηση του τροχαίου υλικού, θέτοντας μάλιστα ορόσημο για την κατάρρευση των επιβατικών μεταφορών τον προσεχή Σεπτέμβρη.
Οι Διοικήσεις ως απάντηση στις προειδοποιήσεις, έπαιζαν επιμελώς το παιχνίδι του παπά τόσο σε σοβαρά θέματα αδυναμίας προμηθειών όσο και σε θέματα απουσίας δομής στην παραγωγική δραστηριότητα.
Σήμερα μεγάλος πλήθος του καινούργιου τροχαίου υλικού είναι αποτεθείμενο στις εγκαταστάσεις και έχει μετατραπεί σε αποθήκη ανταλλακτικών για να μπορεί να κυκλοφορεί ένα διαρκώς μειούμενο μέρος του, ενώ άμεσα θα αρχίσουν να καταργούνται τα πρώτα επιβατικά δρομολόγια.
Το σωματείο των Έλληνων μηχανοδηγών διαθέτει όλα τα ακριβή στοιχεία της σημερινής κατάστασης καθώς και εκείνα που στοιχειοθετούν την προκλητική αδράνεια, παλινωδία και μετάθεση ευθυνών των δύο Διοικήσεων και της Πολιτικής ηγεσίας και είναι έτοιμο να τα δώσει στο συνδικαλιστικό κίνημα για να προβεί σε δικαστικές ενέργειες καθώς το αποτέλεσμα της πρωτοφανούς αυτής αδιαφορίας αφορά το σύνολο των εργαζομένων στον σιδηρόδρομο.
Δεν είναι δυνατόν αυστηρά σιδηροδρομικά υλικά όπως τροχοί, μετωπικοί υαλοπίνακες και άλλα λειτουργικά εξαρτήματα που ζητούνται για περισσότερο από δύο έτη, να έχουν οδηγήσει σε ακινητοποίηση και «βανδαλισμό» τροχαίο υλικό αξίας πολλών δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ, με μοναδική πρόφαση είτε τη μη στελέχωση του Διοικητικού Συμβουλίου του Ο.Σ.Ε., είτε την αναμονή έκδοσης ΚΥΑ για τον πρόσφατο Εταιρικό Μετασχηματισμό.
Και αυτό μόνο ευθύνη των εργαζομένων δεν αποτελεί, που επεσήμαναν την επικινδυνότητα της κατάστασης με διαρκείς υπηρεσιακές Αναφορές τους.
Για μια ακόμα φορά καλούμε τους κ.κ. Θεοφανόπουλο και Αγιάσογλου να αναλογιστούν το μερίδιο της ευθύνης τους κ να πράξουν κατά συνείδηση .
Μηχανοδηγοί ΟΣΕ
Ο θάνατος των ελληνικών σιδηροδρόμων δεν θα είναι «ξαφνικός» όπως της ΕΡΤ, αλλά βασανιστικά αργός όπως εκείνων που πάσχουν από την εξαρτημένη τους ουσία….
Και ο σιδηρόδρομος πάσχει από πολλές τέτοιες ουσίες που είναι βασικές για την ασφαλή λειτουργία του κάτω από οποιοδήποτε καθεστώς.
Την ανάγκη αυτή φαίνεται να μην κατάλαβαν μέχρι σήμερα οι Διοικήσεις των Ο.Σ.Ε. και της νεοσυσταθείσας ΕΕΣΣΤΥ, όταν εγκαίρως έκρουαν τον κώδωνα του κινδύνου στελέχη αρμόδια για τη συντήρηση του τροχαίου υλικού, θέτοντας μάλιστα ορόσημο για την κατάρρευση των επιβατικών μεταφορών τον προσεχή Σεπτέμβρη.
Οι Διοικήσεις ως απάντηση στις προειδοποιήσεις, έπαιζαν επιμελώς το παιχνίδι του παπά τόσο σε σοβαρά θέματα αδυναμίας προμηθειών όσο και σε θέματα απουσίας δομής στην παραγωγική δραστηριότητα.
Σήμερα μεγάλος πλήθος του καινούργιου τροχαίου υλικού είναι αποτεθείμενο στις εγκαταστάσεις και έχει μετατραπεί σε αποθήκη ανταλλακτικών για να μπορεί να κυκλοφορεί ένα διαρκώς μειούμενο μέρος του, ενώ άμεσα θα αρχίσουν να καταργούνται τα πρώτα επιβατικά δρομολόγια.
Το σωματείο των Έλληνων μηχανοδηγών διαθέτει όλα τα ακριβή στοιχεία της σημερινής κατάστασης καθώς και εκείνα που στοιχειοθετούν την προκλητική αδράνεια, παλινωδία και μετάθεση ευθυνών των δύο Διοικήσεων και της Πολιτικής ηγεσίας και είναι έτοιμο να τα δώσει στο συνδικαλιστικό κίνημα για να προβεί σε δικαστικές ενέργειες καθώς το αποτέλεσμα της πρωτοφανούς αυτής αδιαφορίας αφορά το σύνολο των εργαζομένων στον σιδηρόδρομο.
Δεν είναι δυνατόν αυστηρά σιδηροδρομικά υλικά όπως τροχοί, μετωπικοί υαλοπίνακες και άλλα λειτουργικά εξαρτήματα που ζητούνται για περισσότερο από δύο έτη, να έχουν οδηγήσει σε ακινητοποίηση και «βανδαλισμό» τροχαίο υλικό αξίας πολλών δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ, με μοναδική πρόφαση είτε τη μη στελέχωση του Διοικητικού Συμβουλίου του Ο.Σ.Ε., είτε την αναμονή έκδοσης ΚΥΑ για τον πρόσφατο Εταιρικό Μετασχηματισμό.
Και αυτό μόνο ευθύνη των εργαζομένων δεν αποτελεί, που επεσήμαναν την επικινδυνότητα της κατάστασης με διαρκείς υπηρεσιακές Αναφορές τους.
Για μια ακόμα φορά καλούμε τους κ.κ. Θεοφανόπουλο και Αγιάσογλου να αναλογιστούν το μερίδιο της ευθύνης τους κ να πράξουν κατά συνείδηση .
Μηχανοδηγοί ΟΣΕ
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου