Εξοικονόμηση δαπανών τουλάχιστον 40% μπορεί να πετύχει κατά μέσο όρο ένα νοικοκυριό κάνοντας έξυπνα ψώνια από τα σούπερ μάρκετ. Αυτό προκύπτει από έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ).
Το ΙΕΛΚΑ πήρε τιμές για 25 βασικά αγαθά ενός νοικοκυριού και συνέκρινε το εύρος για κάθε ένα από αυτά. Βρήκε λοιπό μεγάλη διαφορά ανάμεσα στη χαμηλότερη με την υψηλότερη κι έτσι ανάλογα με την "ψαλίδα" ο καταναλωτής μπορεί να κερδίσει από 23,9% έως 57,56%.
Για παράδειγμα η τιμή της συσκευασμένης φέτας (400 γρ) κυμαίνεται από 4,11 έως 5,40 ευρώ, στα φασολάκια κατεψυγμένα (ένα κιλό) από 1,51 έως 3,56 ευρώ, στο γάλα (ενός λίτρου) από 0,92 έως 1,60 ευρώ κ.ο.κ.
Σύμφωνα με το ΙΕΛΚΑ, το 80% των καταναλωτών θεωρεί ότι στο σουπερ μάρκετ έχει τη δυνατότητα να συγκρίνει και να επιλέξει ανάμεσα σε πολλά και διαφορετικά προϊόντα (διαφορετικές μάρκες, προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, διαφορετικές ποικιλίες προϊόντων, διαφορετικές τιμές, διαφορετικές συσκευασίες, διαφορετικές χώρες κλπ).
Ο καταναλωτής μπορεί να εξοικονομήσει δαπάνες 40% αν:
•Συγκρίνει τις τιμές ανάμεσα σε διαφορετικά προϊόντα στο ράφι (το 80% των καταναλωτών το κάνει περισσότερο σε σχέση με το παρελθόν).
• Επιλέξει προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (το 63% των καταναλωτών το κάνει περισσότερο σε σχέση με το παρελθόν).
• Επιλέξει εκπτωτικές προσφορές και προωθητικές ενέργειες (το 83% των καταναλωτών το κάνει περισσότερο σε σχέση με το παρελθόν).
• Επισκεφτεί περισσότερα από ένα καταστήματα (το 80% των καταναλωτών το κάνει περισσότερο σε σχέση με το παρελθόν).
Πηγή: news24gr
Το ΙΕΛΚΑ πήρε τιμές για 25 βασικά αγαθά ενός νοικοκυριού και συνέκρινε το εύρος για κάθε ένα από αυτά. Βρήκε λοιπό μεγάλη διαφορά ανάμεσα στη χαμηλότερη με την υψηλότερη κι έτσι ανάλογα με την "ψαλίδα" ο καταναλωτής μπορεί να κερδίσει από 23,9% έως 57,56%.
Για παράδειγμα η τιμή της συσκευασμένης φέτας (400 γρ) κυμαίνεται από 4,11 έως 5,40 ευρώ, στα φασολάκια κατεψυγμένα (ένα κιλό) από 1,51 έως 3,56 ευρώ, στο γάλα (ενός λίτρου) από 0,92 έως 1,60 ευρώ κ.ο.κ.
Σύμφωνα με το ΙΕΛΚΑ, το 80% των καταναλωτών θεωρεί ότι στο σουπερ μάρκετ έχει τη δυνατότητα να συγκρίνει και να επιλέξει ανάμεσα σε πολλά και διαφορετικά προϊόντα (διαφορετικές μάρκες, προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, διαφορετικές ποικιλίες προϊόντων, διαφορετικές τιμές, διαφορετικές συσκευασίες, διαφορετικές χώρες κλπ).
Ο καταναλωτής μπορεί να εξοικονομήσει δαπάνες 40% αν:
•Συγκρίνει τις τιμές ανάμεσα σε διαφορετικά προϊόντα στο ράφι (το 80% των καταναλωτών το κάνει περισσότερο σε σχέση με το παρελθόν).
• Επιλέξει προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (το 63% των καταναλωτών το κάνει περισσότερο σε σχέση με το παρελθόν).
• Επιλέξει εκπτωτικές προσφορές και προωθητικές ενέργειες (το 83% των καταναλωτών το κάνει περισσότερο σε σχέση με το παρελθόν).
• Επισκεφτεί περισσότερα από ένα καταστήματα (το 80% των καταναλωτών το κάνει περισσότερο σε σχέση με το παρελθόν).
Πηγή: news24gr
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου