Γιώργος Καστρινάκης «Εάν μπω στην Βουλή, δεν θα ψηφίζω αμάσητα ότι μου δίνουν»

Η Ειρήνη Νικολοπούλου ΜΕ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ συναντά στο στούντιο της FOCUS WEB TV τον Γιώργο Καστρινάκη, Υποψήφιο Βουλευτή Β΄ Αθήνας ΠΑ.ΣΟ.Κ, σε μια μοναδική συνέντευξη αποκαλύπτει:...
«Όταν μπήκα στην αιμοκάθαρση, έβλεπα κάποιους ανθρώπους να πεθαίνουν κατά την ώρα της θεραπείας. Όταν μπήκα το 1985 το προσδόκιμο της ζωής μου ήταν πέντε χρόνια». Μιλάει ακόμη: για το χωριό που μεγάλωσε, τις θεραπείες που ακολούθησε για την αιμοκάθαρση, τον Ανδρέα Παπανδρέου και τις μαντινάδες που έχει ως μότο στην ζωή του.

Γιώργος Καστρινάκης: «Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο χωριό Στύλος της Κρήτης. Φημίζεται για τα νερά του. Εκεί εδρεύει η εταιρία «Ανάπτυξη της Αποκορώνου», ένα από τα έργα του μέγιστου των Αρχιερέων, του γέροντα Ειρηναίου, που έχω την τιμή να είναι θείος μου. Όταν μπήκα στην αιμοκάθαρση, έβλεπα κάποιους ανθρώπους να πεθαίνουν κατά την ώρα της θεραπείας. Όταν μπήκα το 1985 το προσδόκιμο της ζωής ήταν πέντε χρόνια. Μέσα από το νοσοκομείο έστειλα επιστολή σε
όλους του διευθυντές των Μ.Μ.Ε, ώστε να ενημερώσουν τον κόσμο. Προσπαθώ να προσβληθώ στο γραφείο του Αγίου Πέτρου, αλλά παραμένω εδώ. Το 1974 φοιτητής πάμπτωχος στην Κρητική εστία. Μπαίνω στο πανεπιστήμιο και δούλευα σε ένα συνεργείο που έκανε μετακομίσεις. Το συνεργείο πήρε 25.000 για την δουλειά και εγώ επειδή ήμουν νέος και καινούργιος μου έδωσε 200 δραχμές. Λάτρεψα τον Ανδρέα Παπανδρέου. Έκανε τρομερές αλλαγές αλλά και λάθη στην Ελλάδα. Πριν από 15 μέρες το ήξερε και ο περισσότερος κόσμος ότι δεν θα κατέβω γιατί υπήρχε πολύ πικρία. Θέλω να είμαι στην Βουλή και επιβάλετε γιατί πρέπει να νιώσουν την ανάσα των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων. Δεν θα ψηφίζω αμάσητα ότι μου δίνουν. Ο άνθρωπος την μοναξιά δεν πρέπει να φοβάται γιατί ποθένει μοναχός και μοναχός γεννάτε. Το μότο της ζωής μου: Στο μετερίζι της ανθρωπιάς και τσι τιμής το χρέος εκειά θα στέκω ν' απαντώ κι ας είμαι ο τελευταίος».
Δείτε αυτές τις δηλώσεις στην εκπομπή Με το Βλέμμα στο Μέλλον πατώντας εδώ
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - 1ki1news

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου