Χρήστος Παπουτσής «Στις εκλογές του κινήματος αισθάνθηκα ότι κάποιοι με πρόδωσαν»

Η ΦΑΙΗ ΜΑΥΡΑΓΑΝΗ ΣΕ ΠΡΩΤΟ ΕΝΙΚΟ συναντά στο στούντιο της FOCUS WEB TV τον Χρήστο Παπουτσή Υποψήφιο Βουλευτή ΠΑ.ΣΟ.Κ. στην Α΄ Αθηνών , σε μια μοναδική συνέντευξη αποκαλύπτει: «Στην τελευταία διαδικασία...
για την εκλογή του προέδρου του κινήματος αισθάνθηκα ότι κάποιοι φίλοι με πρόδωσαν. Δεν μετάνιωσα, θεωρώ ότι ήταν αναγκαιότητα για το ΠΑΣΟΚ να θέσω υποψηφιότητα».

Μιλάει ακόμη: για την συνάντηση του με τον Φιντέλ Κάστρο και τι του εκμυστηρεύτηκε ο ηγέτης της Κούβας, πως γνώρισε την γυναίκα του – ξαδέλφη του Κώστα Λαλιώτη. Για την κόρη του Μελίνα – Ζωή και εκφράζει την δυσαρέσκεια του για το γεγονός ότι κάποιοι σύντροφοι του στο ΠΑΣΟΚ, τον πρόδωσαν, όπως λέει όταν έθεσε υποψηφιότητα για την αρχηγία του κόμματος.
Χρήστος Παπουτσής: «Στη Λάρισα έμεινα μέχρι έξι χρονών .Ήμουν μοναχογιός και μοναχοπαίδι. Ο πατέρας μου ήταν μηχανικός ραπτομηχανών . Η οικογένεια μου, τα αδέλφια της μάνας μου πήγαν εξορίες ο αδελφός της μάνας μου ήταν στην ΕΔΑ. Μετά τη Λάρισα ήρθα στην Αθήνα και δούλευα από μικρό παιδί σε καφενεία, πρακτορείο ΠΡΟΠΟ .Δεν υπήρχαν Χριστούγεννα ,Πάσχα, διακοπές καλοκαιρινές που να μην δούλευα. Αργότερα όταν τελείωσα το σχολείο σπούδαζα και δούλευα. Έγινα κλητήρας σε ασφαλιστική εταιρία και γρήγορα στέλεχος στον κλάδο ζωής.


 Συνάντησα τον Φιντέλ Κάστρο στην Κούβα για το Παγκόσμιο Φεστιβάλ Νεολαίας και Φοιτητών. Ήμουν επικεφαλής μαζί με τον Άγγελο Χάγιο και τον Γιάννη Δρόσο και μας παρουσίασε λέγοντας εδώ είναι οι τρεις αρχηγοί της Ελληνικής Νεολαίας και στην συνέχεια είπε κάτι που δεν το έχω ξεχάσει, ότι εσείς οι Έλληνες ένα πράγμα δεν μπορέσατε να ανακαλύψετε, την ενότητα του λαού σας, την ενότητα της Αριστεράς. Ο Ανδρέας Παπανδρέου με τράβηξε στο ΠΑΣΟΚ. Ήταν ένας άνθρωπος με πολύ ριζοσπαστικό λόγο. Το ότι ήμουν 16 χρόνια στους Ευρωπαϊκούς Θεσμούς ήταν σαν δύο ή τρία πανεπιστήμια. Είχα πάει να δω τον Κώστα τον Λαλιώτη, νοσηλευόταν στο νοσοκομείο και απ’ έξω γνώρισα δύο κοπέλες που έμοιαζαν. Η μία εξ αυτών είναι η γυναίκα μου, ξαδέλφη του Κώστα. Η κόρη μου Μελίνα – Ζωή τελείωσε Οικονομικά στην Α.Σ.Ο.Ε και στην συνέχεια έκανε μεταπτυχιακό στο Yale της Αμερικής. Ο σημερινός Πρύτανης της Α.Σ.Ο.Ε που είναι και φίλος μου, μου έκανε παράπονα που δεν του είπα για την κόρη μου. Η κριτική που δέχομαι από την γυναίκα μου για μένα και για το ΠΑΣΟΚ είναι εξοντωτική. Στην πολιτική υπάρχουν και φιλίες, άλλοι πιστεύουν ότι υπάρχουν μόνο συμμαχίες. Παρόλα αυτά στην τελευταία διαδικασία για την εκλογή του προέδρου του κινήματος αισθάνθηκα ότι κάποιοι φίλοι με πρόδωσαν. Δεν μετάνιωσα, θεωρώ ότι ήταν αναγκαιότητα για το ΠΑΣΟΚ να θέσω υποψηφιότητα».
Δείτε αυτές τις δηλώσεις στην εκπομπή Σε ενικό αριθμό πατώντας εδώ
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - 1ki1news

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου