Home
Ελλάδα
ΠΟΛΙΤΙΚΑ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
Σε επιστολή του προς τον υπουργό Μετανάστευσης και Ασύλου, ο ΕΣΘ διερωτάται «γιατί το γραφείο ασύλου πρέπει να βρίσκεται εντός του κοινωνικού ιστού της πόλης μας;»
Σε επιστολή του προς τον υπουργό Μετανάστευσης και Ασύλου, ο ΕΣΘ διερωτάται «γιατί το γραφείο ασύλου πρέπει να βρίσκεται εντός του κοινωνικού ιστού της πόλης μας;»
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου