ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΜΕΝΟΙ ΣΕ ΤΟΥΡΚΟΣΕΙΡΕΣ 18-22 ΜΑΙΟΥ 2020
Την εβδομάδα 18 - 22 Μαΐου 2020 εκατόν δέκα περίπου διαφορετικές εταιρίες, «χρηματοδότησαν» με την δαπάνη 430 περίπου διαφημιστικών μηνυμάτων τις τουρκικές σειρές–βιτρίνα της ελληνικής τηλεόρασης, οι οποίες αυξήθηκαν από δύο που ήταν την εβδομάδα 11-15 Μαΐου 2020, σε τρείς με την προσθήκη μιας ακόμα στην απογευματινή ζώνη. Αξίζει να σημειωθεί ότι 32 διαφορετικές εταιρίες είχαν από μία μόνο διαφημιστική παρουσία κατά την διάρκεια της εβδομάδος 18-22 Μαΐου 2020.
Όπως προκύπτει από το εβδομαδιαίο «Παρατηρητήριο Διαφημίσεων Τουρκοσειρών στην Ελληνική TV» (παρατίθεται αναλυτικά στο τέλος της ανακοίνωσης), δύο μεγάλες πολυεθνικές αναδείχτηκαν Χρυσοί Χορηγοί, με 12 ή περισσότερα διαφημιστικά μηνύματα, για την εβδομάδα 18 έως και 22 Μαΐου 2020.
Πρώτος Χρυσός Χορηγός της εβδομάδος με 35 διαφημιστικά μηνύματα, η Glaxo Smith Kleine, μια φαρμακευτική πολυεθνική με έδρα την Βρετανία και δεύτερος Χρυσός Χορηγός της εβδομάδος, με 18 διαφημιστικά μηνύματα, η γιγαντιαία Αμερικανική πολυεθνική Procter & Gamble (Ελλάς).
ΧΡΥΣΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ ΤΟΥΡΚΙΚΩΝ ΣΕΙΡΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ TV
18-22 ΜΑΙΟΥ 2020
|
1
|
Glaxo Smith Kline (35 διαφημιστικά μηνύματα για τα προϊόντα Panmigran, Paradontax, Panadol, Sensodyne, Voltarol, Corega)
|
Χρυσός χορηγός. Όσοι επιθυμούν, μπορούν να εκφράσουν την διαμαρτυρία τους στο τηλέφωνο 210 688 2100
|
2
|
Procter & Gamble (18 διαφημιστικά μηνύματα για τα προϊόντα Always, Lenor, Oral-B, Pantene, Herbal Essences Pure, Head and Shoulders, Pampers, Swiffer, Viakal).
|
Χρυσός χορηγός. Όσοι επιθυμούν, μπορούν να εκφράσουν την διαμαρτυρία τους στο τηλέφωνο 210 876 4000 ή στην Γραμμή Καταναλωτή 800 11 23000
|
ΠΗΓΗ: INTERNATIONAL HELLENIC ASSOCIATION
|
Ποια είναι όμως η Glaxo Smith Kleine η φαρμακευτική (πολυεθνική) εταιρία που επιδεικνύει πλήρη αδιαφορία απέναντι στις δικαιολογημένες επιφυλάξεις σίγουρα ενός μέρους τουλάχιστον του καταναλωτικού της κοινού, το οποίο πληρώνει από την τσέπη του τις διαφημίσεις της στις τουρκοσειρές της ελληνικής τηλεόρασης; Με δυο λόγια: Μια πολυεθνική βουτηγμένη στα σκάνδαλα από την Αμερική και την Ευρώπη μέχρι την μακρινή Κίνα – προσεχώς θα επανέλθουμε αναλυτικά.
Επί του παρόντος, οι καταναλωτές των προϊόντων Panmigran, Paradontax, Panadol, Corega της Glaxo Smith Kleine που διαφημίζονται σε τουρκοσειρές, εάν το επιθυμούν, μπορούν να ζητούν από τον φαρμακοποιό τους αντίστοιχα προϊόντα άλλης φαρμακοβιομηχανίας, αποφεύγοντας συστηματικά την αγορά προϊόντων με το σήμα της πολυεθνικής (GSK) – τουλάχιστον μέχρι να μηδενιστούν οι διαφημίσεις της σε τουρκοσειρές της ελληνικής τηλεόρασης.
Κάνουμε έκκληση, για μια ακόμα φορά, στις επιχειρήσεις που διαφημίζονται μέσα από τις τουρκικές σειρές των καναλιών STAR και SKAI, να δώσουν οδηγίες στις διαφημιστικές τους εταιρίες ώστε να εξαιρούν από την προβολή διαφημιστικών τους μηνυμάτων τις τουρκικές σειρές-βιτρίνα που μεταδίδονται από την ελληνική τηλεόραση. Μια τέτοια ενέργεια αποτελεί στοιχειώδη αντίδραση προβληματισμού απέναντι στην επικίνδυνη για την ειρήνη επιθετικότητα των ισλαμιστών της Τουρκίας.
Υπάρχουν πολλές εκπομπές των ίδιων αλλά και πολλών άλλων καναλιών, ίδιας ή και μεγαλύτερης τηλεθέασης, από τις οποίες μπορούν να μεταδώσουν τα διαφημιστικά τους μηνύματα, χωρίς να προκαλούν τους καταναλωτές τους οι οποίοι υποχρεώνονται να πληρώνουν από την τσέπη τους τα διαφημιστικά μηνύματα των προϊόντων που αγοράζουν!
Ο διαχρονικός επεκτατισμός της Τουρκίας σήμερα εφαρμόζεται από τους ακραίους ισλαμιστές του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν και εκφράζεται με ένα διαρκή και αποτρόπαιο υβριδικό πόλεμο ο οποίος παρουσιάζει πολλά και διαφορετικά «πρόσωπα»:
Συμβατικές επιχειρήσεις: Μόνο τον περασμένο μήνα, τον Απρίλιο του 2020, καταγράφηκαν 507 παραβιάσεις του ελληνικού εναέριου χώρου από 160 τουρκικά μαχητικά αεροσκάφη, τα οποία μάλιστα σε 81 περιπτώσεις πέταξαν πάνω από ελληνικό έδαφος. Τον Μάρτιο, η τουρκική στρατοφυλακή, παρέα με τους γκρίζους λύκους μετέφεραν στα ελληνοτουρκικά σύνορα και καθοδηγούσαν χιλιάδες παράνομους μετανάστες πώς να περάσουν στην Ελλάδα – σε πολλές μάλιστα περιπτώσεις με την απειλή χρήσης βίας. Ταυτόχρονα, οι ισλαμιστές με άλλες συμβατικές «επιχειρήσεις» (τουρκικό πλοίο που προσάραξε στην Τζιά με 190 παράνομους μετανάστες, τουρκική ακταιωρός που «συνόδευε» βάρκες παράνομων μεταναστών σε ελληνικό νησί κ.α.) προσπαθούν συνεχώς να μεταφέρουν παράνομους μετανάστες – κυρίως από την Ασία και την Αφρική – σε ελληνικά νησιά. Η τελευταία τουρκική συμβατική «επιχείρηση» (Παρασκευή 22 Μαΐου 2020) αφορά την εισβολή Τούρκων στρατιωτών και την κατάληψη ενός μικρού τμήματος ελληνικής γης στον Έβρο, όπου εγκατέστησαν και τουρκική σημαία.
Παραπληροφόρηση: Ανακοινώνονται δήθεν συμφωνίες Τουρκίας με Ισραήλ που αφορούν οριοθέτηση θαλασσίων ζωνών, καθώς και με τον Γ.Γ. του ΝΑΤΟ για την Λιβύη - διαψεύστηκαν και τα δύο. Να μην ξεχνάμε και τις «κατηγορηματικές» δηλώσεις Τούρκων επισήμων για «δολοφονίες παράνομων μεταναστών από την Ελλάδα στον Έβρο» ή για τους 130.000 «πρόσφυγες που πέρασαν στην Ελλάδα» τις πρώτες μέρες της οργανωμένης τουρκικής επίθεσης στον Έβρο. Ο ίδιος ο ΥΠΕΞ Τουρκίας Μεβλούτ Τσαβούσογλου αυτοπροσώπως, στις 4 Μαρτίου 2020, δήλωνε στον βρετανό ομόλογο του Ντόμινικ Ράαμπ πως (δήθεν) «Η Ελλάδα δίνει όπλα στους κατοίκους της και σκοτώνουν παράνομους μετανάστες».
Κυβερνοπόλεμος: Στις 17 και 23 Ιανουαρίου 2020 «άγνωστοι» Τούρκοι hackers (βλέπε ΜΙΤ) εξαπέλυσαν επίθεση σε ελληνικές κυβερνητικές ιστοσελίδες, ανάμεσα στις οποίες της ΕΥΠ, της ελληνικής Βουλής, του Χρηματιστηρίου, των υπουργείων Οικονομικών, Εξωτερικών, Εσωτερικών, Προστασίας του Πολίτη, Εμπορικής Ναυτιλίας καθώς και των ιστοσελίδων του πρωθυπουργού, της Πυροσβεστικής και της Αστυνομίας. Είχαν μάλιστα και το θράσος να ανεβάσουν στην σελίδα τους στο Facebook και μήνυμα που - μεταξύ άλλων- ανέφερε: «Η Ελλάδα άρχισε πάλι να έχει φαγούρα», «Ελλάδα, μαζέψου».
Προπαγάνδα: Όλοι οι παντουρκιστές (ισλαμιστές και «αντιπολίτευση»), με την μοναδική εξαίρεση του Δημοκρατικού Κόμματος των Λαών (HDP), πλειοδοτούν στον αριθμό των νησιών που δήθεν κατέχει η Ελλάδα, αλλά είναι τουρκικά. Σχεδόν καθημερινά ακούμε την τουρκική προπαγάνδα από όλα τα επίπεδα του πολιτικού και στρατιωτικού κατεστημένου, να κατηγορεί την Ελλάδα ότι (δήθεν) «παραβιάζει την Συνθήκη της Λωζάνης» αντιστρέφοντας την αλήθεια, ότι εξοπλίζει τα νησιά του Αιγαίου που «πρέπει να είναι αποστρατικοποιημένα» (η Τουρκία μπορεί να διατηρεί την Στρατιά του Αιγαίου ακριβώς απέναντι από τα Ελληνικά νησιά, αλλά η Ελλάδα πρέπει να έχει τα νησιά της ανοχύρωτα) και πάρα πολλά άλλα φαιδρά μεν, εξαιρετικά επικίνδυνα δε όσον αφορά την καλλιέργεια εχθρικού και πολεμικού κλίματος.
Χρήση ηλεκτρονικών μέσων για την διαμόρφωση της κοινής γνώμης: Το πιο χρήσιμο «εργαλείο» σε αυτή την μορφή υβριδικού πολέμου είναι οι «αθώες» τουρκοσειρές που μεταδίδονται από την ελληνική τηλεόραση εδώ και δεκαπέντε χρόνια, διαμορφώνοντας στην ελληνική κοινή γνώμη μια ψεύτικη και εντελώς παραπλανητική εικόνα της τουρκικής κοινωνίας. Οι Έλληνες τηλεθεατές θεωρούνται από τους ισλαμιστές της Τουρκίας αφελείς και ανόητοι που καταπίνουν αμάσητη την εικονική πραγματικότητα που τους προσφέρουν με τις τουρκοσειρές–βιτρίνα.
Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ισλαμιστές δεν επιδοτούν μόνο τουρκοσειρές–βιτρίνα για την Ελλάδα και άλλες χώρες, αλλά και πολλές παραγωγές που ταυτίζουν τους στιγματισμένους ήρωες τους, όπως απατεώνες, δολοφόνους, κλέφτες, πόρνες, προδότες κ.ο.κ., με τους Έλληνες. Οι παραγωγές αυτές προβάλλονται με μεγάλη επιτυχία μέσα στην Τουρκία και εξάγονται σε διάφορες άλλες χώρες «τουρκικής επιρροής». Το φαινόμενο αυτό, μόλις πριν λίγα χρόνια, πήρε τόσο μεγάλες διαστάσεις «διαμορφώνοντας κατάλληλα την τουρκική κοινή γνώμη», ώστε η ελληνική μειονότητα της Κωνσταντινούπολης, δια του εκπρόσωπου των μειονοτήτων στη διεύθυνση βακουφίων και της Γ. Γ. των Ελληνικών Μειονοτικών Ευαγών Ιδρυμάτων, υποχρεώθηκε να προσφύγει στο Τουρκικό Ανώτατο Ραδιοτηλεοπτικό Συμβούλιο (RTUK).
Οι Τούρκοι ισλαμιστές από την μία πλευρά σκάβουν ύπουλα τα θεμέλια της ελληνικής κοινωνίας με την συνεχή «πλύση εγκεφάλου» της τούρκικης γλώσσας και την συστηματική «ωραιοποίηση» της τουρκικής κοινωνίας με ανύπαρκτα πρότυπα, από την άλλη πλευρά, οι ίδιοι άνθρωποι του Τουρκικού Υπουργείου Πολιτισμού (δηλαδή Προπαγάνδας), επιδοτούν παραγωγές που παρουσιάζουν τους Έλληνες σαν απατεώνες, εγκληματίες, ληστές και προδότες.
Για όλους αυτούς τους λόγους και πολλούς ακόμα που θα αναλύονται σταδιακά, όταν ανοίγουμε την τηλεόραση μας
Παίζουνε τούρκικα; Αλλάζουμε κανάλι!
Ακολουθεί ο κατάλογος των καταγεγραμμένων διαφημιστικών μηνυμάτων σε τουρκικές σειρές βιτρίνας της ελληνικής τηλεόρασης για την εβδομάδα 18 έως και 22 Μαΐου 2020.
Παρατηρητήριο Διαφημίσεων Τουρκοσειρών στην Ελληνική TV
(18/05/2020 - 22/05/2020)
|
ΤΡΑΠΕΖΕΣ
|
EUROBANK
|
4
|
ALPHA BANK
|
2
|
ΤΗΛΕΠΙΚOΙΝΩΝΙΕΣ
|
COSMOTE
|
8
|
ΓΕΡΜΑΝΟΣ
|
1
|
Φαρμακευτικά / Καλλυντικά / Aπορρυπαντικά
|
Glaxo Smith Kline
|
35
|
Procter & Gamble
|
18
|
GAP / Eviol
|
10
|
Reckitt Benckiser / Calgon, Vanish, Finish, Schollmed
|
9
|
Beiersdorf / Nivea
|
9
|
UNILEVER / Dove, Tresemme, Skip, Knor
|
8
|
ESSITY HELLAS / Tena, Zewa
|
8
|
PFEIZER / Centrum
|
7
|
ΓΡ. ΣΑΡΑΝΤΗΣ ΑΒΕΕ / Lanes
|
5
|
SANOFI-AVENTIS / Dulco Soft, Maalox
|
5
|
OMEGA Pharma / Lactacyd, XLS Medical Detox
|
4
|
Total Health Solutions Collagen ProActive
|
4
|
SKY Premium Life
|
3
|
ZIPTEK 210 9974101
|
3
|
APIVITA
|
3
|
MEDICAL / Octonion
|
3
|
Scarlet Beauty
|
3
|
GALENICA / Aquilea Sueno, Kestine
|
2
|
ΑΡΜΑ ΦΑΡΜΑ / Physiomer
|
2
|
L’Oréal Hellas A.E / Vichy Mineral 89
|
2
|
Mylan / Duphalac Generics Pharma Hellas
|
2
|
ISO PLUS / Solgar Lipotropic Factors
|
2
|
Eureka / Aroxol
|
2
|
XL-S MEDICAL Forte 5
|
2
|
Johnson & Johnson Ελλάς / Listerine
|
2
|
Power Health Epresat
|
2
|
Caroten
|
2
|
MINERVA Pharmaceutical / Procto-Synalar
|
1
|
BIANEΞ / Altion Tonovit
|
1
|
5clean / Allerg-stop
|
1
|
InterMed Luxurious Sun Care
|
1
|
HENKEL / Persil
|
1
|
Veet Easy
|
1
|
MENARINI HELLAS / Sustenium Plus
|
1
|
Somatoline
|
1
|
ΚΑΦΕΔΕΣ
|
J D E / Jacobs, L'Or
|
4
|
ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
|
ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ
|
7
|
ΜΑΡΚΕΤ ΙΝ
|
7
|
MY MARKET
|
2
|
ΕΛΟΜΑΣ
|
1
|
THE MART
|
1
|
FAMILY
|
1
|
ΕΝΕΡΓΕΙΑ
|
ΗΡΩΝ
|
7
|
Volton
|
5
|
ZeniΘ
|
3
|
Φυσικό Αέριο
|
1
|
ΤΡΟΦΙΜΑ & ΠΟΤΑ
|
LEADER / Alpro
|
11
|
ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟΣ, Κατσέλης
|
10
|
L' Artigiano Α.Ε.
|
10
|
ΜΙΝΕΡΒΑ Χωριό Κερκύρας
|
6
|
TOTTIS-BINGO Amaretti
|
5
|
ΚΡΙ-ΚΡΙ
|
5
|
ΜΠΑΡΜΑ ΣΤΑΘΗΣ
|
4
|
ΜΕΒΓΑΛ
|
4
|
Arla Foods Protein
|
3
|
BIKOS
|
3
|
ΗΠΕΙΡΟΣ / Αλειφωτή
|
3
|
GENERAL MILLS / Nature Valley
|
2
|
MONDELEZ / KRAFT Heinz
|
2
|
ΝΙΚΑΣ
|
2
|
Alfa Pastry / Alfa
|
2
|
ΟΛΥΜΠΟΣ Κεφίρ
|
2
|
ΟΠΤΙΜΑ /Λογάδι Ηπείρου, Λεβέτι
|
2
|
EURIMAC - MAKBEΛ
|
1
|
BEL / La vache qui rit
|
1
|
ΕLΒΙSCO / Βοσινάκης
|
1
|
ΓΙΩΤΗΣ
|
1
|
SUPERFOODS Slim Detox
|
1
|
ΜΑGGI
|
1
|
NESTLE / Κορπί
|
1
|
ΔΙΑΦΟΡΑ
|
ΟΠΑΠ & TZOKER&ΛΟΤΤΟ
|
11
|
ΠΛΑΙΣΙΟ
|
10
|
ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ
|
10
|
INERAMERICAN / ANYTIME
|
7
|
SATO / Εντός
|
7
|
Αμοιρίδης-Σαββίδης Α.Ε. / Morris
|
5
|
Hondos Center
|
5
|
MEDI JEUNESSE ΙΑΤΡΙΚΑ ΝΕΑ
|
5
|
PEUGEOT
|
5
|
ΙΔΡΥΜΑ ΩΝΑΣΗ
|
4
|
YOU
|
4
|
ΤV 24
|
4
|
NOVIBET
|
4
|
BWIN
|
4
|
PRETTY PANTS
|
4
|
MEDIA STROM
|
4
|
NESTLE / Purina Felix sensations, Dental Life, Nescafe
|
4
|
CITROEN
|
3
|
TIVI ΣΙΡΙΑΛ
|
3
|
JYSK
|
2
|
Leroy Merlin
|
2
|
PRAKTIKER
|
2
|
HUNDAI
|
2
|
|
2
|
CAMELOT / Imperial
|
2
|
ΕΞΥΠΝΟ ΤΗΓΑΝΙ
|
2
|
ΔΙΕΣΗ 101,3
|
1
|
ΤΗΛΕΘΕΑΤΗΣ
|
1
|
Welcome stores
|
1
|
PUBLIC
|
1
|
Fylliana
|
1
|
Madame Figaro
|
1
|
RENAULT
|
1
|
Husqvarna
|
1
|
Jungle Formula
|
1
|
Piaggio
|
1
|
Media Markt
|
1
|
ΠΗΓΗ: INTERNATIONAL HELLENIC ASSOCIATION
|
Επιτροπή «Τουρκοσειρών 2020» του ΙΗΑ
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου