Εικόνα διάλυσης στη Βαρντάρ, τέλος και ο Σκούμπε


Αποχωρήσεων συνέχεια στη Βαρντάρ Σκοπίων. Ο Στας Σκούμπε ανακοίνωσε ότι μετά το τέλος της τρέχουσας αγωνιστικής χρονιάς, θα αποχωρήσει από τον σύλλογο, ο οποίος αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα. Υπενθυμίζεται ότι από τη Βαρντάρ, μεσούσης της σεζόν αποχώρησαν οι Κρίστοπανς και Άτμαν, δύο από τους βασικούς συντελεστές των επιτυχιών της ομάδας.
O 30χρονος Σλοβένος αποκάλυψε μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Instagram, την απόφασή του. Χαρακτηριστικά έγραψε:

« Οι αναμνήσεις μου από τη Βαρντάρ είναι καλές, αλλά δεν είναι μόνο αυτές. Είμαι υπερήφανος που φόρεσα τη φανέλα της για δύο χρόνια και για όσα καταφέραμε την περσινή αγωνιστική σεζόν. Η μέρα που κερδίσαμε το Τσάμπιονς Λιγκ ήταν η καλύτερη της ζωής μου. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους μου τους συμπαίκτες, τους φιλάθλους και όσους μας υποστήριξαν στις καλές και στις κακές μας στιγμές. Εύχομαι τα καλύτερα στη Βαρντάρ και να επιστρέψει το συντομότερο δυνατόν εκεί που ανήκει. Θ΄ αποχωρήσω το καλοκαίρι, αλλά είμαι σίγουρος ότι οι δρόμοι μας θα συναντηθούν ξανά».

Ο Σκούμπε αναζητά τον επόμενο σταθμό της καριέρας του, με δημοσιεύματα του ξένου Τύπου ν' αναφέρουν ότι  είναι σε συζητήσεις με την Μέσκοφ Μπρεστ.



Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - 1ki1news

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου