ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΤΥΠΟΥ ΤΣΑΟΥΣΕΣΚΟΥ απαγορεύεται οι Ιατροί να βγαίνουν στα ΜΜΕ και να ζητούν βοήθεια…μόνο παλαμάκια!


Με εντολή της κυβέρνησης δεν θα δεις στα κανάλια τον γιατρό που φωνάζει «μας έχουν χωρίς μάσκες». 

Γι’ αυτό όταν πάει κάποιος να πει «θέλουμε προσλήψεις», ο παρουσιαστής πετάγεται: «συγγνώμη, δεν έχουμε άλλο χρόνο»… 


ΠΗΓΗ: olympia.gr (4/4) 
Αναρτήθηκε από τη συνεργάτιδά μας Σοφία Παπανικολάου

Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - 1ki1news

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου