Ο προπονητής Βασίλης Σκανδάλης, εκ των οργανωτών του Τουρνουά Handball Climax Cup ( η φωτο από τους αποψινούς αγώνες ) μίλησε στη Δημοτική Τηλεόραση Θεσσαλονίκης για την γιορτή του χαντμπολ που πραγματοποιείται στις Συκεές και είπε ανάμεσα σε άλλα :
΄΄ Είναι ένα αναπτυξιακό Τουρνουά που είναι χωρισμένο σε δύο τετραήμερα, ανάλογα με τις ηλικίες των παιδιών. Μαζί με τον Παναγιώτη Γούσιο συλλάβαμε αυτή την ιδέα και την υλοποιούμε με την βοήθεια του Φοίβου Συκεών και του Δήμου Συκεών. Οι αγώνες γίνονται σε ένα καθαρά χαντμπολικό γήπεδο, αυτό των Συκεών και πλέον το Τουρνουά έχει γίνει θεσμός μετά από 7 χρόνια. Δεν θέλουμε να ανοίξει το Τουρνουά με περισσότερες ομάδες από το εξωτερικό, καθώς, προτιμούμε να συνεχίζουμε να δίνουμε βαρύτητα στις ελληνικές συμμετοχές, γνωρίζοντας ότι πολλές ομάδες από όλη την Ελλάδα επιζητούν την συμμετοχή τους ώστε να έχουν την ευκαιρία να δώσουν μία σειρά από δυνατά παιχνίδια, κάτι που δεν μπορούν να κάνουν στις περιοχές τους. Ενας μεγάλος αριθμός αθλητών και αθλητριών της Α1 Εθνικής έχει περάσει από αυτό το Τουρνουά. Οι άνθρωποι του χαντμπολ είμαστε ταγμένοι σε αυτό και το υπηρετούμε και στην ανάπτυξη του, με δημιουργική διάθεση. Οι προσπάθειες που γίνονται για να μπεί το χαντμπολ στα σχολεία, δεν είναι αρκετές, καθώς, συναντάμε δυσκολίες. Ομως όπου πήγαμε στα σχολεία και το δείξαμε, άρεσε και σιγά σιγά πιστεύω ότι θα πάρουμε το μερίδιο που μας αναλογεί ως άθλημα΄΄.
Πηγή

0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου