
Τις πρώτες πρωινές ώρες έφυγαν οι τελευταίοι παρευρισκόμενοι του χριστουγεννιάτικου τραπεζιού της Σαλαμίνας από το μαγαζί, στο οποίο έλαβε χώρα η εκδήλωση της ομάδας. Το εστιατόριο, «Το Θηνιό», του προπονητής της Σαλαμίνας, Μπάμπη Αλαΐσκα, φιλοξένησε περίπου 100 καλεσμένους στη γιορτή. Τρώγοντας, πίνοντας και ακούγοντας live μουσική όλοι οι παρευρισκόμενοι πέρασαν ένα πολύ όμορφο βράδυ...


Πηγή
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου