Η γιορτή της Σαλαμίνας στο μαγαζί του Αλαΐσκα



Τις πρώτες πρωινές ώρες έφυγαν οι τελευταίοι παρευρισκόμενοι του χριστουγεννιάτικου τραπεζιού της Σαλαμίνας από το μαγαζί, στο οποίο έλαβε χώρα η εκδήλωση της ομάδας. Το εστιατόριο, «Το Θηνιό», του προπονητής της Σαλαμίνας, Μπάμπη Αλαΐσκα, φιλοξένησε περίπου 100 καλεσμένους στη γιορτή. Τρώγοντας, πίνοντας και ακούγοντας live μουσική όλοι οι παρευρισκόμενοι πέρασαν ένα πολύ όμορφο βράδυ...






Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - 1ki1news

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου