Η «τουρκική» σημαία στην Ψέριμο δεν ήταν τούρκικη [βίντεο]

Σύμφωνα με τον ΣΚΑΙ, κάτοικος κατήγγειλε στο λιμενικό ότι 4 άγνωστα άτομα σήκωσαν την τουρκική σημαία στην Ψέριμο. Άμεσα στο νησί έφτασε κλιμάκιο του Λιμενικού από την Κάλυμνο.

Οι «δράστες» εντοπίστηκαν  και πρόκειται για δύο Ισπανούς και δύο Βέλγους που είχαν έρθει με ημερόπλοιο από την Κω.
Όπως ωστόσο διαπιστώθηκε οι τέσσερις τουρίστες όταν έφτασαν στο νησί θέλησαν να βγάλουν μια αναμνηστική φωτογραφία με μία κόκκινη σημαία ποδοσφαιρικής ομάδας
eleftherostypos

Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - 1ki1news

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου