
Δεύτερη αγωνιστική για την Α1 γυναικών και το Καματερό καλείται μετά τον ΠΑΟΚ, να αντιμετωπίσει εκτός έδρας τις νταμπλούχες της Νέας Ιωνίας. Η Ολίνα Ανδρίτσου, μιλώντας για το συγκεκριμένο παιχνίδι, δήλωσε:
"Παίζουμε με τις νταμπλούχους και γνωρίζουμε πολύ καλά ότι είναι ένα δύσκολο ματς. Παρόλα αυτά θέλουμε τέτοια δυνατά παιχνίδια, τόσο για να εντοπίζουμε τις αδυναμίες μας και να δουλεύουμε πάνω σε αυτές, όσο για την ομογενοποίηση της ομαδας αγωνιστικά, ενόψει της συνέχειας."
Πηγή
Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου