Επίθεση με βόμβες μολότοφ σε αστυνομικούς στα Εξάρχεια

Οι κουκουλοφόροι βγήκαν από τον χώρο του Πολυτεχνείου - Χρήση χημικών από την αστυνομία

Επίθεση με βόμβες μολότοφ εναντίον διμοιριών των ΜΑΤ πραγματοποίησαν κουκουλοφόροι το βράδυ της Παρασκευής, στη συμβολή των οδών Πατησίων και Τοσίτσα.



Περίπου 20 άτομα, με καλυμμένα τα χαρακτηριστικά τους, βγήκαν από τον χώρο του Πολυτεχνείου και άρχισαν να πετούν αντικείμενα και βόμβες μολότοφο στους αστυνομικούς.


Οι τελευταίοι έκαναν χρήση χημικών προκειμένου να απωθήσουν τους κουκουλοφόρους.
protothema

Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - 1ki1news

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου