Μούρνου: "Πρόβα για τη Νέα Ιωνία"

Στη Βέροια θα βρεθεί αύριο ο ΠΑΟΚ  για την 2η αγωνιστική της Α1 Γυναικών κόντρα στον Φίλιππο (Φιλίππειο, 18.00), μια εβδομάδα πριν το μεγάλο ντέρμπι με τη Νέα Ιωνία. Η Λένα Μούρνου μιλώντας για το αυριανό παιχνίδι ανέφερε:

"Είμαστε μια ομάδα με πολλές καινούργιες παίκτριες. Κοιτάμε το καθε παιχνιδι ξεχωριστά. Το παιχνίδι με τον Φίλιππο, θα είναι μια τελευταία "πρόβα" πριν το παιχνιδι με την Νεα Ιωνία. Ο Φίλιππος είναι μια ομάδα με νέες και φιλόδοξες παίκτριες. Πιστεύω ότι θα είναι ενα ωραίο παιχνίδι και οι δυο ομάδες θα προσπαθήσουν για το καλύτερο"

Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - 1ki1news

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου