Είμαι από την Ξάνθη και είμαι Πομάκα (video)…Δηλώνει υπερήφανα η 18χρονη Αϊφέρ

aifer-x-factor-630x400Είμαι απο την Ξάνθη και είμαι Πομάκα είπε με Υπερηφάνεια η 18χρονη Αϊφέρ Σιάρα  αποδίνοντας τη σωστή ερμηνεία σε αυτούς που θεωρούν τους Μουσουλμάνους Έλληνες της Θράκης  …Τούρκους!

Η 18χρονη Πομάκα, Αϊφέρ Σιάρα, εμφανίστηκε στην οντισιόν του «Χ-Factor» και επέλεξε να τραγουδήσει το τραγούδι «Αρχιπέλαγος», στο επεισόδιο που προβλήθηκε το βράδυ της Παρασκευής.

Η νεαρή διαγωνιζόμενη χάρισε μία δυνατή ερμηνεία, κερδίζοντας τους κριτές. «Οι γονείς σου που είναι έξω θα πρέπει να είναι πολύ περήφανοι για σένα.

Και εγώ αν σε είχα παιδί μου, θα ήμουν περήφανος για σένα», είπε ο Γιώργος Θεοφάνους. Ο Θοδωρής Μαραντίνης, είχε μείνει άφωνος. «Δεν ξέρω τι να πώ. Ήταν σοκαριστικό…Ανυπομονώ να σε ακούσω ξανά να τραγουδάς», είπε ο κριτής του «Χ-Factor».



Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - 1ki1news

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου