Την δεύτερη θέση κατέλαβε η Ελλάδα στην λίστα μεταξύ των προμηθευτών του γιαουρτιού του Ηνωμένου Βασιλείου το ενδεκάμηνο 2015, σύμφωνα με το ενημερωτικό έγγραφο Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της ελληνικής πρεσβείας στο Λονδίνο βασιζόμενο σε στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας του Ηνωμένου Βασιλείου.
Παράλληλα, αύξηση 24,35% σημείωσαν οι ελληνικές εξαγωγές γιαουρτιού στο Ηνωμένο Βασίλειο ( δηλαδή 28,76 εκατ. λίρες) το ενδεκάμηνο 2015 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα 2014.Ενώ στην πρώτη στην λίστα μεταξύ των προμηθευτών του γιαουρτιού του Ηνωμένου Βασιλείουβρέθηκε η Γαλλία το ενδεκάμηνο 2015 .
Ειδικότερα το ενημερωτικό έγγραφο αναφέρει ότι: «Το προϊόν της ΦΑΓΕ ,Τotal παρουσίασε αύξηση 26,2% στις πωλήσεις της το ενδεκάμηνο 2015 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα 2014. Ενώ οι συνολικές πωλήσεις της εταιρείας ανήλθαν μόλις σε 49,7 εκατομμύρια λίρες. Ακόμη καταγράφηκε σημαντική παρουσία προϊόντων ελληνικού φυσικού γιαουρτιού ίδιας ετικέτας σε μεγάλες αλυσίδες λιανικής όπως Tesco και Waitrose. Η τάση αυτή αναμένεται να συνεχισθεί και το 2016».
« Σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Nielsen που διεξήχθη για το περιοδικό «The Grocer», κατά το 2015, η εκστρατεία κατά της ζάχαρης οδήγησε την κατανάλωση γιαουρτιού και επιδόρπιων γιαουρτιού σε μείωση κατά 1% σε όγκο και 0,9% σε αξία. Σημειώνεται ότι η συνολική αξία πωλήσεων των προϊόντων αυτών εκτιμήθηκε στις 2 δισ. λίρες.
Τα προϊόντα ίδιας ετικέτας έχουν συνεισφέρει περισσότερα από τα 2/3 των 18,2 εκατ. λίρες απωλειών του κύκλου εργασιών του κλάδου, καθώς οι μέσες τιμές παρουσίασαν μεν οριακή αύξηση όμως αυτές των βασικών εμπορικών σημάτων, όπως Müllerlight και Onken σημείωσαν μείωση. Το γεγονός ότι και οι δύο μάρκες καταγράφουν σημαντική ανάπτυξη πωλήσεων σημαίνει ότι έχει αυξηθεί η ευαισθησία των τιμών στην αγορά», όπως αναφέρεται στο έγγραφο.
«Πάντως λόγω της στροφής των καταναλωτών προς το φυσικό γιαούρτι, αύξηση κατά 3,2 εκατομμύρια κατέγραψαν τα προϊόντα της Onken της Emmi το ενδεκάμηνο 2015 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα 2014. Ενώ τα προϊόντα της Liberté της Yoplait αυξήθηκαν κατά 4,2 εκατομμύρια λίρες το ενδεκάμηνο του 2015 σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο 2014.
Μία από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του έτους ήταν η The Collective, η οποία κατέγραψε αύξηση πωλήσεων των προϊόντων της κατά 5 εκατομμύρια λίρες. Ενώ η ίδια εταιρεία εισήλθε για πρώτη φορά στον κατάλογο με τα 20 κορυφαία προϊόντα της Nielsen's.Σύμφωνα με την εταιρεία, η συσκευασία μεγάλου δοχείου χωρίς ζάχαρη, με την επωνυμία Straight Up αποτελεί το βασικό παράγοντα της αύξησης πωλήσεων της», επισημάνεται στο έγγραφο.
«Από την άλλη πλευρά η χαμένη της χρονιάς θεωρήθηκε η Activia, καθώς από το τζίρο της καταγράφηκαν απώλειες ύψους 30,1 εκατομμυρίων λιρών. Παρότι η μέση τιμή του προϊόντος κατέγραψε αύξηση κατά 1,3% το 2015, οι τρέχουσες τάσεις της αγοράς δείχνουν ότι βρέθηκε έναντι μεγαλύτερων προκλήσεων από τις εξελίξεις στις τιμές.
Τα εστιασμένα στην υγιεινή διατροφή γιαούρτια σε ατομική συσκευασία χάνουν μερίδιο αγοράς, καθώς επεκτείνεται η συζήτηση για τις επιπτώσεις της ζάχαρης. Ενώ οι μεγάλες συσκευασίες και το φυσικό γιαούρτι καταγράφουν ανάπτυξη.
Σύμφωνα με τους υπεύθυνους μάρκετινγκ της εταιρείας Yeo Valley οι καταναλωτές ενδιαφέρονται όλο και περισσότερο για την ασφάλεια των τροφίμων και για τη διατροφή, δηλαδή εμπιστεύονται κυρίως επώνυμα προϊόντα. Περίπου το 40% των πωλήσεων της εταιρείας αφορά το φυσικό γιαούρτι, γεγονός που αποτελεί σαφή ένδειξη ότι όλο και περισσότεροι καταναλωτές επιλέγουν τρόφιμα χωρίς προσθήκη ζάχαρης», προστίθεται στη σχετική ανακοίνωση.
Πηγή:enikonomia.gr
Πηγή
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου