«Νομίζω ότι η επιτυχία της οφείλεται σε συνδυασμό πραγμάτων. Έχει έξυπνο concept, είναι ένα καλό όχημα και νομίζω ότι υπάρχει μια καλή ομάδα που δημιουργεί παρεΐστικο κλίμα και πολλές εκπλήξεις» είπε στο Πρώτο Θέμα για το «Άκου τι είπαν» και συνέχισε: «Το μυστικό στα τηλεπαιχνίδια είναι να υπηρετείς σωστά το concept. Κάθε τηλεπαιχνίδι έχει τα κόλπα του, το δικό του μενού. Κάθε φορά που αναλαμβάνω κάτι κάθομαι και το δουλεύω καιρό. Βλέποντάς τα με την πάροδο του χρόνου προσπαθώ να τα βελτιώνω για να μην κουράζεται ο θεατής, να έχει εναλλαγές και οι παίκτες να νιώθουν άνετα. Στα τηλεπαιχνίδια στο εξωτερικό βλέπεις τον κόσμο να συμμετέχει, κάτι που δεν συναντάς εδώ που οι άνθρωποι κομπλάρουν. Έτσι, πρέπει να βγάλεις τον αυθορμητισμό των παικτών κι εσύ να προσθέτεις συνεχώς πάνω σε αυτό. Αν βρεις τη χρυσή τομή, νομίζω ότι πέτυχες τον στόχο σου. Εγινε ένας κύκλος με το «Deal» και άλλα τηλεπαιχνίδια και μετά ήρθε η οικονομική κρίση. Δεν υπάρχουν πολλά τηλεπαιχνίδια που να θεωρούνται δεδομένες οι επιτυχίες. Τα κανάλια ποντάρουν πια σε δυνατά concepts. Ο ALPHA ρίσκαρε και πριν από το δελτίο ειδήσεων του καναλιού έβαλε, σε μια δύσκολη ζώνη, το τηλεπαιχνίδι. Ενα ιδιαίτερο ψυχαγωγικό πρόγραμμα, ένα δύσκολο προϊόν που δεν λειτουργεί πάντα. Εχω κάνει και παιχνίδια που δεν έχουν πάει καλά, όπως τo «Show me the money». Ενδεχομένως να ήθελε έναν χρόνο απόσταση, γιατί είχε γίνει αμέσως μετά το «Super Deal». Ηταν έξυπνο, είχε τύχη, είχε γνώση, αλλά δεν λειτούργησε στον κόσμο. Παιχνίδια που πετυχαίνουν στο εξωτερικό δεν σημαίνει ότι θα λειτουργήσουν και εδώ»
Πηγή
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου