Γράφει ο Παναγιώτης Αποστόλου
Επικεφαλής “Ελλήνων Πολιτεία”
egerssi@otenet.gr
www.apostoloupanos.gr
Διαβάζω τις τελευταίες ημέρες στα ΜΜΕ αλλά και στα social media, την είδηση πως στο βιβλίο Ιστορίας Γενικής Παιδείας της Γ΄ Λυκείου, αναφέρεται το γειτονικό κρατίδιο της FYROM ως “Μακεδονία”. Όπως επίσης, η αθλιότητα αυτή έρχεται από την προηγούμενη σχολική χρονιά!!
Διαβάζω επίσης, πως, το ζήτημα θα τεθεί προς συζήτηση την προσεχή Τρίτη στο διοικητικό συμβούλιο της ΟΛΜΕ, προκειμένου να διαβιβασθεί αίτημα αλλαγής στο υπουργείο Παιδείας. Και πως το γεγονός αυτό προκάλεσε την αντίδραση μελών της ΟΛΜΕ που ζητούν από το υπουργείο Παιδείας να πάρει θέση!!
Ωστόσο, θα ήθελα για την τάξη να επισημάνω πως το γεγονός της διαστρέβλωσης της αλήθειας στο βιβλίο της Γ΄ Λυκείου, δεν είναι ούτε χθεσινό ούτε σημερινό. Μας έρχεται από το 2011, όταν υπουργός Παιδείας (αφού κατάργησαν το Εθνικής) ήταν το αλήστου μνήμης πρωτοκλασάτο στέλεχος του σοσιαληστρικού ΠΑΣΟΚ, Άννα Διαμαντοπούλου. Τότε λοιπόν, ενοχλημένος βαθύτατα έγραψα άρθρο που είδε το φως της δημοσιότητας, με τίτλο: “Το υπουργείο νεοταξικής Παιδείας της κ. Διαμαντοπούλου”. Στη δική μου δε, διαδικτυακή σελίδα www.apostoloupanos.gr το ανάρτησα στις 28 Απριλίου 2011, όπως φαίνεται και στο επισυναπτόμενο σχετικό link.
http://www.apostoloupanos.gr/index.php/articles/29-2011-04-30-08-19-19
Και έγραφα ακριβώς τα εξής: «Θυμάστε την πρόταση της επιτρόπου της Ε.Ε. ( 1999-2004 ) κ. Διαμαντοπούλου περί θεσμοθέτησης της Αγγλικής γλώσσας, ως δεύτερης επίσημης γλώσσας στην Ελλάδα; Η πρόταση εκείνη ήταν πολύ πονηρή, γιατί θα σήμαινε πως η διδασκαλία των Αγγλικών ως δεύτερης επίσημης γλώσσας και η καθιέρωση της διδασκαλίας της ως βασικό μάθημα στο σχολείο θα της έδινε προτεραιότητα προκειμένου να καταστεί σε βάθος χρόνου, πρωτεύουσα γλώσσα του κράτους. Έτσι εξυπηρετούσε τα μακροχρόνια νεοταξικά και πολυπολιτισμικά σχέδια των μεντόρων της Νέας Τάξεως πραγμάτων. Με την κατάθεση της προτάσεως αυτής, που ουδέποτε αποποιήθηκε μέχρι σήμερα, όπως ήταν επακόλουθο ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων, όχι μόνο από την αξιωματική αντιπολίτευση αλλά και από τα περισσότερα πρωτοκλασάτα στελέχη του ΠΑ.ΣΟ.Κ.( Ευθυμίου, Βενιζέλος κ.α. ).
Το Μάιο του 2006 η κ. Διαμαντοπούλου κυκλοφόρησε το βιβλίο της με τίτλο «η Έξυπνη Ελλάδα» που είναι ύμνος στον κοινωνικό φιλελευθερισμό τον οποίο και η ίδια πρεσβεύει καλυπτόμενη πίσω από τον ψευδεπίγραφο μανδύα του σοσιαλισμού. Εκεί υπερασπίζεται την θέση της περί της καθιέρωσης της Αγγλικής ως δεύτερης επίσημης γλώσσας, στο κεφάλαιο «η ξένη γλώσσα ως συστατικό του ανθρωπίνου κεφαλαίου».
Από τότε μέχρι σήμερα έχει περάσει αρκετό χρονικό διάστημα και βρίσκουμε την κ. Διαμαντοπούλου, Υπουργό Παιδείας (όχι Εθνικής ) δια βίου μάθησης και Θρησκευμάτων να έχει ήδη καταγράψει στο πλούσιο βιογραφικό της την αποπομπή της Ελληνίδας δασκάλας Χαράς Νικοπούλου από το μειονοτικό σχολείο του Μεγάλου Δέρειου Έβρου, όπου η Χαρά προσπαθούσε να εμφυσήσει τον πατριωτισμό στα Ελληνόπουλα και επίσης προσπαθούσε να συνενώσει τους Έλληνες με τους Πομάκους, που έχουν παραδοθεί από όλες τις Ελληνικές Κυβερνήσεις, βορά στις διαθέσεις των Τούρκων.
Ξεπερνώντας, τα πολιτικά ατοπήματα που διαπράττει με τις παρεμβάσεις της στην οργανωτική δομή της παιδείας, με τις συγχωνεύσεις σχολείων, με το νόμο των ωρομίσθιων, των αδιόριστων και τις αποσπάσεις τους, εν ονόματι της τηρήσεως του Μνημονίου, θα ήθελα να σταθώ σε δύο από τις αμέτρητες και απαράδεκτες αναφορές που γίνονται σε σχολικά βιβλία από συντακτικές ομάδες του τύπου, Θάλειας Δραγώνα με την έγκριση βεβαίως του Υπουργείου.
Η πρώτη απαράδεκτη αναφορά γίνεται στο σχολικό βιβλίο της Γ΄ Λυκείου, «Ιστορία του νεώτερου και σύγχρονου κόσμου» στην σελίδα 130 όπου υπάρχει χάρτης που αναφέρει το ψευδοκράτος των Σκοπίων με το όνομα «Μακεδονία».
Σε περίοδο που το μείζον Εθνικό θέμα της ονομασίας της γείτονας χώρας βρίσκεται σε πολύ κρίσιμο σημείο από διαπραγματευτικής πλευράς, τέτοιες «αβλεψίες» υπονομεύουν την Εξωτερική πολιτική της χώρας και διχάζουν την μαθητιώσα νεολαία της πατρίδος μας.
Η δεύτερη αναφορά είναι εξ ίσου σημαντική όχι μόνο για το ύποπτο περιεχόμενό της αλλά γιατί απευθύνεται στην τρυφερή ηλικία μαθητών της ΣΤ΄Δημοτικού. Πιο συγκεκριμένα στα Μαθηματικά, στο Τετράδιο εργασιών, γ΄τεύχος, στο κεφάλαιο 45 και στην παράγραφο, Δραστηριότητες με προεκτάσεις: «Ξενοφοβία», αναφέρονται τα παρακάτω: «Η Ελλάδα τις τελευταίες δεκαετίες, λόγω της οικονομικής ανάπτυξης, έγινε τόπος προορισμού πολλών οικονομικών μεταναστών. Οι άνθρωποι αυτοί έφυγαν από τις πατρίδες τους αναζητώντας καλύτερη τύχη στη δική μας. Αν και η Ελληνική κοινωνία τους δέχτηκε και τους φιλοξένησε σαν παιδιά της, υπήρξαν κάποιες, ευτυχώς λίγες, φωνές διαμαρτυρίας. Να φύγουν οι ξένοι, φώναξαν κάποιοι, μας αλλάζουν τη σύνθεση του Ελληνικού κράτους, είπαν άλλοι. Ας πάμε λίγα χρόνια πιο πίσω στο 1913 και ας εξετάσουμε τις Εθνικότητες που ζούσαν στην πόλη της Θεσσαλονίκης. Εθνικότητες: Έλληνες 39.956, Εβραίοι 61.439, Οθωμανοί 45.867, Βούλγαροι 6.263 και άλλοι ξένοι 4.364». Ζητούν δε, από τα παιδιά της έκτης δημοτικού να συμπληρώσουν με τα παραπάνω στοιχεία, παράπλευρο ραβδόγραμμα.
http://www.pi-schools.gr/books/dimotiko/math_st/covers/teyxos_a.pdf
http://www.pi-schools.gr/books/dimotiko/math_st/erg/teyxos_c.pdf
Συνεπώς, το θέμα της διαστρέβλωσης της αλήθειας στο βιβλίο της Γ΄ Λυκείου δεν είναι ούτε αυτής της σχολικής χρονιάς, αλλά ούτε της προηγούμενης. Και υπάρχουν σωρεία τέτοιων “λαθών” στα σχολικά βιβλία που σκοπό έχουν τη συστηματική παραπληροφόρηση της μαθητιώσας νεολαίας της Πατρίδας μας. Διαστρέβλωση που επιχειρείται από όλες τις κυβερνήσεις και όλα τα κόμματα, τις τελευταίες δεκαετίες!!
Από την άλλη μεριά, ποιος ασχολήθηκε με τις καταγγελίες μου για τον επηρεασμό του τρυφερού νου μαθητών της ΣΤ΄Δημοτικού, για ένα θέμα που 4-5 χρόνια μετά τη δημιουργία αυτού του σχολικού βιβλίου, η μετανάστευση έχει προσλάβει εκρηκτικές διαστάσεις και απειλεί όλη την Ευρώπη;
Κλείνοντας, να επισημάνω τον στρουθοκαμηλισμό της ΟΛΜΕ και των “προοδευτικών” καθηγητάδων!! Το θέμα με το βιβλίο της Γ΄ Λυκείου υπάρχει από το 2011!! Τι κάνατε 4 χρόνια; Έπρεπε να σας ξυπνήσουν από τον ατάραχο παχυδερμικό ύπνο σας για να κάνετε αίτημα αλλαγής στο υπουργείο Παιδείας; Και με όλες τις άλλες ανακρίβειες που έχουν τα σχολικά βιβλία; Θα περιμένετε κάποιος αναρμόδιος να σας υποδείξει, αυτά που εσείς λόγω της καθημερινότητάς σας με το αντικείμενο, θα έπρεπε να έχετε επισημάνει, αναδείξει και διορθώσει;
Αιδώς Αργείοι!!!
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου