PepsiCo και Coca-Cola «φλερτάρουν» με επένδυση στο «ελληνικό» γιαούρτι του Τούρκου Hamdi Ulukaya.Πολύφερνη «νύφη» φαίνεται πως έχει γίνει η εταιρεία
παραγωγής ελληνικού τύπου γιαουρτιού για δύο κολοσσούς της αγοράς ανθρακούχων ποτών. Ο λόγος για την Chobani στην οποία ενδιαφέρονται να επενδύσουν Coca Cola και Pepsico, καθώς διαβλέπουν στο γιαούρτι ελληνικού τύπου μια τεράστια επιχειρηματική ευκαιρία, αλλά και έναν καλό τρόπο να βελτιώσουν το προφίλ τους και να ανοιχτούν σε νέες αγορές.
Σύμβουλος της όλης διαδικασίας έχει αναλάβει η Goldman Sachs, ενώ όπως αναφέρει το CNBC κι άλλες εταιρείες από τον τομέα τροφίμων και όχι μόνο, ενδιαφέρονται να προχωρήσουν σε επένδυση.παραγωγής ελληνικού τύπου γιαουρτιού για δύο κολοσσούς της αγοράς ανθρακούχων ποτών. Ο λόγος για την Chobani στην οποία ενδιαφέρονται να επενδύσουν Coca Cola και Pepsico, καθώς διαβλέπουν στο γιαούρτι ελληνικού τύπου μια τεράστια επιχειρηματική ευκαιρία, αλλά και έναν καλό τρόπο να βελτιώσουν το προφίλ τους και να ανοιχτούν σε νέες αγορές.
Η Chobani θα συνεχίσει να διευθύνεται από τον ιδρυτή και CEO της, Hamdi Ulukaya, ο οποίος αυτή τη στιγμή αναζητά στρατηγικό επενδυτή ώστε να μπορέσει να εξαπλωθεί σε ό,τι αφορά την εφοδιαστική της αλυσίδα, τη διανομή, τη μεταποιητική της βάση και το γεωγραφικό της αποτύπωμα, αλλά και να μπει σε νέες αγορές προϊόντων.
Σύμφωνα με το Reuters, οι διαπραγματεύσεις που λαμβάνουν χώρα αντανακλούν την προσπάθεια των δύο κολοσσών να διαφοροποιηθούν από τον τομέα των ανθρακούχων ποτών, ο οποίος εμφανίζει αργούς ρυθμούς ανάπτυξης, στην αμερικανική αγορά του υγιούς τρόπου ζωής που αναπτύσσεται ραγδαία.
Σημειώνεται ότι η Chobani έχει ρίξει στην αγορά μια σειρά επιτυχημένων νέων προϊόντων, όπως το Flip, έχει θετική ανάπτυξη EBITDA εδώ και πάνω από έναν χρόνο- αύξηση κατά 200 εκατ. από το 2014 και κερδίζει μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς, μετά από μια περίοδο αβεβαιότητας που προκλήθηκε από το κλείσιμο ενός εργοστασίου της που στοίχισε 450 εκατ. δολ. στο Άινταχο των ΗΠΑ το 2012. Το προϊόν Flip – γιαούρτι που σερβίρεται με ξηρά συστατικά σε ξεχωριστή συσκευασία – αποδείχθηκε ο παράγοντας που έδωσε νέα ώθηση στις πωλήσεις της εταιρείας που άρχισε τη δραστηριότητά της το 2007 κι έγινε πασίγνωστη χάρη στο παχύρρευστο, κρεμώδες γιαούρτι της. πηγή
Πηγή
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου