Δεκάδες είναι καθημερινά οι διαφημίσεις που κατακλύζουν τα social media στις οποίες παρουσιάζεται ένα προϊόν ως θαυματουργό. Προϊόντα αδυνατίσματος, προϊόντα σύσφιξης, προϊόντα για την τριχοφυΐα είναι μερικά από αυτά.
Πρόκειται για εταιρείες που προωθούν τέτοιου είδους προϊόντα και βλέπουν τα κέρδη τους να εκτοξεύονται. Μια τέτοια εταιρεία είναι και η Work η οποία κατέγραψε έσοδα πέρυσι περίπου 538 εκατ. δολάρια και συνολικά 1,2 δισ. μέσα σε τρία χρόνια.
Και μπορεί οι περισσότεροι να πιστεύουν ότι τα συγκεκριμένα προϊόντα δεν έχουν κανένα αποτέλεσμα, διότι τίποτα δεν είναι κλινικά αποδεδειγμένο, στην πραγματικότητα δεν είναι πάντα έτσι τα πράγματα.
Η Work έχει τα κεντρικά της γραφεία στη Φλόριντα. Το πρώτο προϊόν που λάνσαρε ήταν μια κρέμα αδυνατίσματος.
«Είδα τη γυναίκα μου να τη δοκιμάζει. Είχε εκστασιαστεί με το αποτέλεσμα και την είδα να καλεί την φίλη της αμέσως να της πει τι είχε συμβεί» υποστηρίζει ο CEO της Work Mark Pentecost και πρόσθεσε:
«Η φίλη της είπε ότι ήθελε να το δοκιμάσει, και έκλεισε το τηλέφωνο. Δεν πέρασαν 30 δευτερόλεπτα και η φίλη της την κάλεσε πίσω και είπε: «Η κόρη μου το άκουσε και θέλει μία για το πηγούνι της. Κάνει για το πηγούνι;»
Η Work ιδρύθηκε το 2001 και μέσα σε τρία χρόνια μετατράπηκε σε μια κερδοφόρα επιχείρηση. Η συμβολή των social media, όπως του facebook και του instagrm βοήθησαν σημαντικά στην προώθηση των προϊόντων της Work όπως υποστήριξε ο Mark Pentecost.
Σήμερα, πουλάει δεκάδες προϊόντα περιποίησης και συμπληρώματα διατροφής. Το τελευταίο της προϊόν που λάνσαρε στην αγορά και έγινε ανάρπαστο στο facebook είναι γνωστό και ως «το τρελό περιτύλιγμα αδυνατίσματος» το οποίο έκανε πωλήσεις 1 δισ. δολάρια.
Τα έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν από 27 εκατ. δολάρια το 2010 σε 538 εκατ. δολάρια το 2014 και οι περισσότερες πωλήσεις γίνονται μέσω του διαδικτύου από τους περίπου 100.000 διανομείς που διαθέτει η εταιρεία. πηγη
Πρόκειται για εταιρείες που προωθούν τέτοιου είδους προϊόντα και βλέπουν τα κέρδη τους να εκτοξεύονται. Μια τέτοια εταιρεία είναι και η Work η οποία κατέγραψε έσοδα πέρυσι περίπου 538 εκατ. δολάρια και συνολικά 1,2 δισ. μέσα σε τρία χρόνια.
Και μπορεί οι περισσότεροι να πιστεύουν ότι τα συγκεκριμένα προϊόντα δεν έχουν κανένα αποτέλεσμα, διότι τίποτα δεν είναι κλινικά αποδεδειγμένο, στην πραγματικότητα δεν είναι πάντα έτσι τα πράγματα.
Η Work έχει τα κεντρικά της γραφεία στη Φλόριντα. Το πρώτο προϊόν που λάνσαρε ήταν μια κρέμα αδυνατίσματος.
«Είδα τη γυναίκα μου να τη δοκιμάζει. Είχε εκστασιαστεί με το αποτέλεσμα και την είδα να καλεί την φίλη της αμέσως να της πει τι είχε συμβεί» υποστηρίζει ο CEO της Work Mark Pentecost και πρόσθεσε:
«Η φίλη της είπε ότι ήθελε να το δοκιμάσει, και έκλεισε το τηλέφωνο. Δεν πέρασαν 30 δευτερόλεπτα και η φίλη της την κάλεσε πίσω και είπε: «Η κόρη μου το άκουσε και θέλει μία για το πηγούνι της. Κάνει για το πηγούνι;»
Η Work ιδρύθηκε το 2001 και μέσα σε τρία χρόνια μετατράπηκε σε μια κερδοφόρα επιχείρηση. Η συμβολή των social media, όπως του facebook και του instagrm βοήθησαν σημαντικά στην προώθηση των προϊόντων της Work όπως υποστήριξε ο Mark Pentecost.
Σήμερα, πουλάει δεκάδες προϊόντα περιποίησης και συμπληρώματα διατροφής. Το τελευταίο της προϊόν που λάνσαρε στην αγορά και έγινε ανάρπαστο στο facebook είναι γνωστό και ως «το τρελό περιτύλιγμα αδυνατίσματος» το οποίο έκανε πωλήσεις 1 δισ. δολάρια.
Τα έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν από 27 εκατ. δολάρια το 2010 σε 538 εκατ. δολάρια το 2014 και οι περισσότερες πωλήσεις γίνονται μέσω του διαδικτύου από τους περίπου 100.000 διανομείς που διαθέτει η εταιρεία. πηγη
Πηγή
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου