Το site iefimerida.gr δημοσιεύει δημοσκόπηση κάποιας εταιρείας δημοσκοπήσεων με το όνομα Metrisi. Στη δημοσκόπηση φαίνεται πως στην Ελλάδα επανέρχεται ο φόβος, η απαισιοδοξία και η αμφιβολία. Ποιά είναι όμως η εταιρεία αυτή που εμφανίστηκε ξαφνικά; Αν προσέξει κάποιος την ταυτότητα της εταιρείας διαπιστώνει πως πρόκειται για την VOTE ADD VALUE, η οποία σιγά σιγά αρχίζει να χρησιμοποιεί άλλο διακριτικό τίτλο. Το δημοσκοπικό παρελθόν της εταιρείας είναι σχεδόν ανύπαρκτο και η μεγάλη δημοσκοπική της "επιτυχία" ότι το 2012 εμφάνιζε το ΣΥΡΙΖΑ με 6,5 % και το ΠΑΣΟΚ δεύτερο κόμμα.
Αλλά η πραγματική επιτυχία είναι άλλη. Η εταιρεία αυτή υπήρξε ΜΚΟ η οποία πήρε από το ελληνικό Δημόσιο 7,5 εκατομμύρια ευρώ. Αυτή η Μη Κυβερνητική Οργάνωση που κατά περίπτωση εμφανίζεται και εταιρεία δημοσκοπήσεων με ίδιες διευθύνσεις και τηλέφωνα όπως έχει αποκαλύψει το HOT DOC, αποτελείται από μια ομάδα ατόμων που διέπρεψαν σε έργα όπως "ενσωμάτωση ανέργων στη Μολδαβία" και "οδικό δίκτυο στην Τανζανία"!
...
Πηγή
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου