Μοιράζουν προφυλακτικά στην Θεσσαλονίκη με αφορμή την Διεθνή ημέρα χρήσης προφυλακτικού







Ο Σύλλογος Οροθετικών Ελλάδος «Θετική Φωνή», τα Κέντρα Πρόληψης για τον HIV «Checkpoint» και το Ίδρυμα «Aids Healthcare Foundation» δίνουν ραντεβού ευαισθητοποίησης σε 20 πόλεις της Ελλάδας και στην Κύπρο, την Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015, γιορτάζοντας τη Διεθνή Ημέρα Χρήσης Προφυλακτικού.







Στην Θεσσαλονίκη σε τρία σημεία τα μέλη της οργάνωσης μοιράζουν προφυλακτικά σε μία προσπάθεια ευαισθητοποίησης των πολιτών. Αυτή την στιγμή βρίσκονται σε τρία σημεία. Στην πλατεία Αριστοτέλους στο ύψος του κινηματογράφου ''Ολύμπιον'', στην πλατεία Αρχαίας Αγοράς στο άγλαμα Βενιζέλου και στην Τσιμισκή με Ικτίνου.







Με δωρεάν διανομή 120.000 προφυλακτικών και έντυπου ενημερωτικού υλικού σε κεντρικά σημεία των πόλεων, η «Θετική Φωνή» σε συνεργασία με τοπικές οργανώσεις και συλλογικότητες στην Κόρινθο, στην Πάτρα, στο Ηράκλειο, στη Λάρισα, στα Ιωάννινα, στην Ικαρία, στη Σάμο, στη Ρόδο, στην Κέρκυρα, στο Κιλκίς, στις Σέρρες, στην Κομοτηνή, στη Δράμα, στην Κοζάνη, στο Βόλο, στο Ρέθυμνο, στην Κεφαλονιά και στην Κύπρο αναδεικνύουν τη σημασία της σεξουαλικής αγωγής και υγείας, ενός θέματος που μας αφορά και παρόλα αυτά περιβάλλεται συχνά από ελλιπή ενημέρωση και προκαταλήψεις.







Οι δράσεις πραγματοποιούνται στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη, υπό την αιγίδα του Δήμου Αθηναίων και του Δήμου Θεσσαλονίκης, καθώς και της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, αντίστοιχα. Σε όλη τη διάρκεια της ημέρας, εξειδικευμένες ομάδες των «Checkpoint» θα παρέχουν τη δυνατότητα δωρεάν εξέτασης για τον HIV με τη μέθοδο «rapid test» (γρήγορο τεστ) στο ΤΕΙ Αθήνας, στο στέκι των ΜΚΟ «ΣυνΑθηνά» απέναντι από τη Βαρβάκειο Αγορά και στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας στη Θεσσαλονίκη, ενώ καφετέριες και μπαρ στις δύο πόλεις θα διαθέτουν δωρεάν προφυλακτικά στους επισκέπτες τους.







Με αφορμή τη Διεθνή Ημέρα Χρήσης Προφυλακτικού, η «Θετική Φωνή» ξεκινά μία εκστρατεία ηλεκτρονικής συλλογής υπογραφών για την ενίσχυση του αιτήματός της περί μείωσης του Φ.Π.Α. στα προφυλακτικά από το 23% στον χαμηλότερο συντελεστή 6,5%. Με κεντρικό μήνυμα «Τα προφυλακτικά δεν είναι είδος πολυτελείας» η συγκεκριμένη καμπάνια στοχεύει στη μείωση του τελικού κόστους που καταβάλει ο καταναλωτής για την αγορά τους, ενώ παράλληλα υπηρετεί ένα συμβολισμό που η πολιτεία υποχρεούται να λάβει σοβαρά υπόψη, δεδομένου ότι τα προφυλακτικά είναι το πιο σημαντικό μέσο προφύλαξης και πρόληψης ενάντια στο HIV/AIDS και στα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα. Δε νοείται κράτος πρόνοιας που εξισώνει μέσω των φορολογικών συντελεστών το προφυλακτικό με καταναλωτικά αγαθά πολυτελείας.















Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - 1ki1news

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου