To θέμα δεν είναι μόνο η συγγνώμη, αλλά και το γεγονός ότι κάποιος πήρε έναν σκασμό λεφτά για αυτή την ανόητη εφαρμογή!...
Μπορεί ο αρχικός σκοπός των διαχειριστών του Facebook να ήταν καλός, ωστόσο φαίνεται ότι τελικά έγινε λάθος στην εφαρμογή «Year In Review» που όλοι οι χρήστες είδαν μπροστά τους στην αρχική τους σελίδα αυτή την εβδομάδα και αυτό γιατί τελικά πολλοί χρήστες ένιωσαν περισσότερο θλιμμένοι παρά χαρούμενοι.
Η εφαρμογή χρησιμοποιεί το σλόγκαν: «Ήταν μια σπουδαία χρονιά! Σε ευχαριστώ που ήσουν δίπλα μου». Αυτό, όμως, δεν ισχύει για όλους, μιας και για πολλούς δεν ήταν ούτε μια εξαιρετική χρονιά, και σίγουρα θα προτιμούσαν να μην την θυμούνται.
Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση του web designer Eric Meyer, όπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η Washington Post. Πριν από μερικούς μήνες, η κόρη του έφυγε από τη ζωή από καρκίνο του εγκεφάλου στα έκτα γενέθλιά της. Έτσι, ο Eric ανήκει ξεκάθαρα σε εκείνους που σίγουρα δεν θέλουν να ξαναζήσουν αυτές τις επώδυνες αναμνήσεις τους, μέσα από την εφαρμογή που προσφέρει το μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Ο αλγόριθμος που προσφέρει την επιλογή να διαλέξει κανείς ποιες φωτογραφίες θα εμφανιστούν στο banner εξαρτάται από το πόσα like έχουν πάρει.
Σε ένα blog, ο Eric μίλησε με έντονη και κριτική διάθεση για την αναλγησία του Facebook:
«Αυτή η ακούσια αλγοριθμική σκληρότητα είναι το αποτέλεσμα ενός κώδικα που λειτουργεί στη συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών, υπενθυμίζοντάς τους πόσο εξαιρετική ήταν η χρόνια τους. Αλλά για εμάς που βιώσαμε το θάνατο των αγαπημένων μας ... ίσως να μην θέλουμε να ξαναζήσουμε με τον τρόπο αυτό τη χρονιά που τελειώνει».
Ο Jonathan Gheller, project manager του Facebook για το «Year In Review» ζήτησε συγγνώμη στον Meyer και έκανε δηλώσει στην Post σχετικά με το ζήτημα: «Η εφαρμογή ήταν πολύ καλή για πολλούς ανθρώπους, αλλά είναι σαφές ότι σε αυτή την περίπτωση έφερε περισσότερη θλίψη παρά χαρά», είπε και συνέχισε: «Μπορούσαμε να έχουμε κάνει κάτι καλύτερο - είμαι ευγνώμων που παρά τη θλίψη του, βρήκε χρόνο και έγραψε στο blog του».
Πηγή
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου