Απαγόρευση κυκλοφορίας στην παλαιά γέφυρα του Αλφειού

Απαγόρευση κυκλοφορίας στην παλαιά γέφυρα του Αλφειού

Με απόφαση του αστυνομικού διευθυντή Αρκαδίας απαγορεύτηκε η κυκλοφορία των αυτοκινήτων από την παλαιά γέφυρα του Αλφειού ποταμού στην Καρύταινα του δήμου Μεγαλόπολης, για λόγους ασφαλείας των διερχόμενων οδηγών.



Η απαγόρευση εκδόθηκε ύστερα από έγγραφο της εφορείας Αρχαιοτήτων Αρκαδίας, προς το δήμο Μεγαλόπολης και το Αστυνομικό Τμήμα Μεγαλόπολης, κρίνοντας ότι η διέλευση οχημάτων από τη γέφυρα, εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους για την ασφάλεια των επιβαινόντων.



Η κυκλοφορία των οχημάτων προς την περιοχή που εξυπηρετεί η γέφυρα, θα διεξάγεται από παρακείμενη αγροτική οδό, η οποία συμβάλει με την εθνική οδό Μεγαλόπολης - Ανδρίτσαινας.





Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - 1ki1news

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου