Μητσοτάκης: Θα ψηφίσω παρών αν οι βουλευτές της ΧΑ ψηφίσουν Δήμα

Μητσοτάκης: Θα ψηφίσω παρών αν οι βουλευτές της ΧΑ ψηφίσουν Δήμα

Ξεκάθαρος ότι δεν θα ψηφίσει τον Σταύρο Δήμα στην τρίτη ψηφοφορία στην περίπτωση που οι Χρυσαυγίτες βουλευτές πουν «ναι» στον κυβερνητικό υποψήφιο, εμφανίστηκε ο Κυριάκος Μητσοτάκης μιλώντας σε πρωινή εκπομπή.



Ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης προέβλεψε πως και άλλοι βουλευτές της ΝΔ θα κάνουν το ίδιο στην περίπτωση που διαφανεί ότι η Χρυσή Αυγή επιχειρεί τη νομιμοποίησή της μέσα από την διαδικασία εκλογής του ανώτατου πολιτειακού άρχοντα και τόνισε χαρακτηριστικά:



«Ούτε να το συζητάτε. Θα υπάρχουν βουλευτές της ΝΔ οι οποίοι δεν θα ψηφίσουν Πρόεδρο σε περίπτωση που διαφανεί ότι η Χρυσή Αυγή... Κι αν χρειάζεται και εμού συμπεριλαμβανομένου... Εγώ αρνούμαι να συμπράξω σε εκλογή Προέδρου με τη Χρυσή Αυγή.Εγώ δεν πρόκειται να συμπράξω με τη δική μου ψήφο στη νομιμοποίηση της Χρυσής Αυγής μέσα από την προεδρική εκλογή. Θα πω "παρών" και δεν θα το κάνω μόνο εγώ», τόνισε ο κ. Μητσοτάκης



Ο ίδιος εκτίμησε πως στην περίπτωση που οι πρώτοι βουλευτές της Χ.Α. ψηφίσουν Σταύρο Δήμα θα υπάρξει άμεση αντίδραση επισήμως από την Νέα Δημοκρατία, ώστε να μην εκλεγεί Πρόεδρος και οι βουλευτές να ψηφίσουν «παρών».





Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - 1ki1news

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου