ΝΔ: Στρατηγική υψηλών τόνων καθ' οδόν προς τις εκλογές

ΝΔ: Στρατηγική υψηλών τόνων καθ' οδόν προς τις εκλογές

Για την πιο δύσκολη εκλογική μάχη των τελευταίων ετών ετοιμάζεται η ΝΔ, η ηγετική ομάδα της οποίας μεταδίδει μηνύματα αισιοδοξίας, παρά το γεγονός ότι στις δημοσκοπήσεις καταγράφεται μια παγιωμένη διαφορά υπέρ του ΣΥΡΙΖΑ.



Όπως αναφέρει το Βήμα, ο κομματικός μηχανισμός είναι σε πλήρη κινητοποίηση, ενώ η επίσημη έναρξη του προεκλογικού αγώνα της ΝΔ θα σημάνει στις 5 το απόγευμα της Τρίτης με την ομιλία του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά στην Εκτελεστική Γραμματεία του κόμματος.



Το άγχος, η αβεβαιότητα και ο προβληματισμός είναι εμφανής σε όλες τις συζητήσεις που γίνονται στα ενδότερα του γαλάζιου επιτελείου, όπου κυριαρχεί και πάλι η άποψη ότι η ΝΔ πρέπει να πάει με στρατηγική υψηλών τόνων και πόλωσης, αλλά και με ενισχυμένη δόση κινδυνολογίας.



Είναι σαφές ότι για μια ακόμη φορά, η προεκλογική στρατηγική της ΝΔ θα έχει στο κέντρο της τον πρωθυπουργό, ο οποίος κατά τους στενούς του συνεργάτες, όπως τον Χρύσανθο Λαζαρίδη, παραμένει το ισχυρό χαρτί του κόμματος και επικαλούνται τα ποιοτικά στοιχεία των δημοσκοπήσεων.



«Το 2015 δεν είναι 2012» λένε πολλά κορυφαία στελέχη της ΝΔ που διαφωνούν με την στρατηγική της πόλωσης. Η Ντόρα Μπακογιάννη δήλωσε ότι η ΝΔ θα πρέπει να αρθρώσει τον δικό της προεκλογικό πολιτικό λόγο και σημείωσε πως «η ακραία πόλωση και ο διχασμός δεν μπορούν να είναι η απάντηση στα σημερινά προβλήματα».



Πολλοί υπουργοί και πρωτοκλασάτοι βουλευτές αποφεύγουν να βάλουν κάπου τον πήχη, αλλά υποστηρίζουν σε όλους τους τόνους ότι, αν δεν είναι πρώτο κόμμα η ΝΔ και σε συνδυασμό με τη διαφορά από το ΣΥΡΙΖΑ, θα ανοίξει μεγάλη και επώδυνη συζήτηση για το αύριο της κεντροδεξιάς. Εξάλλου, όλοι λένε, το αυτονόητο, ότι «τώρα είναι ώρα μάχης».



Η επιλογή της ηγεσίας της ΝΔ είναι σαφής: πόλωση μέχρις εσχάτων. Παράλληλα επιμένουν ότι η ΝΔ μπορεί να ανατρέψει τις σημερινές εις βάρος της δημοσκοπήσεις και επικαλούνται το μεγάλο αριθμό πολιτών που δεν ήθελαν πρόωρες εκλογές και άρα θα καταψηφίσουν κόμματα που έβαλαν, κατά το Μαξίμου, τη χώρα σε περιπέτεια και την υπεροχή, όπως υποστηρίζουν, του κ. Σαμαρά έναντι του κ. Τσίπρα στη διαχείριση κρίσιμων θεμάτων.



Ακόμη επικαλούνται τη διαφορά μεταξύ ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ λέγοντας ότι αυτή έχει μειωθεί πάρα πολύ και μάλιστα συνεργάτες του πρωθυπουργού, όπως ο κ. Λαζαρίδης μιλάνε για διαφορά στα όρια του στατιστικού λάθους και στο Μέγαρο Μαξίμου ελπίζουν στην ίδρυση κόμματος από τον Γιώργο Παπανδρέου, εκτιμώντας ότι θα κόψει ψήφους από την αξιωματική αντιπολίτευση.



Ένας καθοριστικός παράγοντας που θα κρίνει την εκλογική αναμέτρηση είναι ο πολύ μεγάλος αριθμός αναποφάσιστων, όπως επίσης και οι πολίτες που απείχαν από τις προηγούμενες εκλογές. Σε αυτό το πεδίο θα επικεντρωθεί η ΝΔ που έχει αποφασίσει την ενεργοποίηση των πάντων: βουλευτών και ευρωβουλευτών, όλου του στελεχικού δυναμικού.



Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι τη Δευτέρα βρέθηκε μετά από πάρα πολλούς μήνες στα γραφεία του κόμματος ο υπουργός Επικρατείας Δημήτρης Σταμάτης, όπου μαζί με τον γραμματέα της ΝΔ Ανδρέα Παπαμιμίκο, συναντήθηκαν με όλους τους περιφερειάρχες και αντιπεριφερειάρχες που ανήκουν στην κεντροδεξιά για να τους ζητήσουν βοήθεια για τη συγκρότηση των ψηφοδελτίων και όχι μόνο.



Αντίστοιχη συνάντηση έγινε την ίδια μέρα και με δημάρχους, μια κίνηση που δείχνει ότι από το Μέγαρο Μαξίμου ανέμεναν το αρνητικό αποτέλεσμα της τρίτης ψηφοφορίας και γι’ αυτό ήδη είχαν καλέσει τους αυτοδιοικητικούς παράγοντες που ανήκουν στη ΝΔ.



Τις επόμενες ημέρες θα αρχίσουν να προβάλλονται και τα πρώτα τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά σποτ, ενώ έντονη θα είναι η παρουσία της ΝΔ και στο Διαδίκτυο, όπου έκανε την επανεμφάνισή του, μετά από πάρα πολύ καιρό, ο διευθυντής του γραφείου τύπου του πρωθυπουργού, ο Γιώργος Μουρούτης.



Η «γαλάζια» καμπάνια θα είναι στοχευμένη στο πρόσωπο του πρωθυπουργού, ο οποίος θα εμφανίζεται ο ίδιος ως ο εγγυητής της πολιτικής σταθερότητας στον τόπο. Επίσης, θα τονίζονται διάφορες εξελίξεις στην οικονομία, όπως η έξοδος στις αγορές και το πρωτογενές πλεόνασμα και εκ των πραγμάτων θα τίθεται και το δίλημμα των εκλογών: περιπέτεια ή σταθερότητα. Την προεκλογική καμπάνια ανέλαβε η εταιρεία Newtons Laboratory που είχε αναλάβει και την εκστρατεία των βουλευτικών εκλογών του 2012.





Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - 1ki1news

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου