Τουλάχιστον 50 κάδοι απορριμάτων κάηκαν στην Πάτρα

Τουλάχιστον 50 κάδοι απορριμάτων κάηκαν στην Πάτρα

Δύο ακόμα κάδους έκαψαν βάνδαλοι τη νύχτα της Δευτέρας στην πόλη της Πάτρας.



Αυτή τη φορά πρόκειται για μπλε κάδους ανακύκλωσης που οι άγνωστοι δράστες έκαψαν στην οδό Πέλοπος, κοντά στην Εγλυκάδα.



Τους τελευταίους δύο μήνες οι βάνδαλοι έχουν καταστραφεί, σύμφωνα με το thebest.gr, 50 περίπου κάδοι απορριμμάτων σε κεντρικά σημεία της πόλης.





Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - 1ki1news

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου