Πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων υλοποιεί η εταιρεία AIGLON ΑΒΕΕ, Γενική Αντιπροσωπεία της CITROEN στην Ελλάδα.
Η κίνηση αφορά τα μοντέλα C3 (A51) και DS3, προκειμένου να αντικατασταθούν προληπτικά οι βίδες των εμπρός ψαλιδιών.
Η ανάκληση αφορά 513 οχήματα, όπως ανακοίνωσε η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, στα οποία πρέπει να αντικατασταθούν ορισμένες βίδες του εμπρόσθιου άξονα. Αυτή η προληπτική ενέργεια θα διασφαλίσει την μακροπρόθεσμη αξιοπιστία των εν λόγω εξαρτημάτων. Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση συμβάντος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.
Οι ιδιοκτήτες των οχημάτων, θα ενημερωθούν εγγράφως μέσω συστημένης επιστολής, ώστε να προσέλθουν στο δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών αυτοκινήτων CITROEN σε όλη την Ελλάδα, για να αντικατασταθούν προληπτικά οι βίδες των εμπρός ψαλιδιών, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας AIGLON ΑΒΕΕ στο τηλέφωνο 210 6700357.
Η ανάκληση αφορά 513 οχήματα, όπως ανακοίνωσε η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, στα οποία πρέπει να αντικατασταθούν ορισμένες βίδες του εμπρόσθιου άξονα. Αυτή η προληπτική ενέργεια θα διασφαλίσει την μακροπρόθεσμη αξιοπιστία των εν λόγω εξαρτημάτων. Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση συμβάντος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.
Οι ιδιοκτήτες των οχημάτων, θα ενημερωθούν εγγράφως μέσω συστημένης επιστολής, ώστε να προσέλθουν στο δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών αυτοκινήτων CITROEN σε όλη την Ελλάδα, για να αντικατασταθούν προληπτικά οι βίδες των εμπρός ψαλιδιών, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας AIGLON ΑΒΕΕ στο τηλέφωνο 210 6700357.
Πηγή
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου