Μπορεί η εξαφάνιση του Boeing 777-200ER των Μαλαισιανών Αερογραμμών ...
(διαβάστε περισσότερα εδώ) που εκτελούσε την πτήση Κουάλα Λουμπούρ- Πεκίνο πριν από περίπου 16 ώρες να έχει προκαλέσει σοκ, όμως το συγκεκριμένο αεροσκάφος είναι από τα «best -selling» επιβατικά αεροσκάφη.
Μάλιστα, το μοντέλο 777-200LR κατέχει το ρεκόρ της πιο μακρινής απόστασης non-stop.
Το στάδιο σχεδιασμού των Boeing έμελλε να είναι πολύ πιο διαφορετικό και ανεπτυγμένο συγκριτικά με τα προηγούμενα ιδιωτικά αεροσκάφη της εταιρείας. Για πρώτη φορά, οκτώ μεγάλες αεροπορικές εταιρείες - All Nippon Airways, American Airlines, British Airways, Cathay Pacific Airways, Delta Air Lines, Japan Airlines, Qantas και η United Airlines – έπαιξαν έναν άκρως σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη των αεροσκαφών, ενώ μεγάλες εταιρείες, όπως η Kawasaki και Mitsubishi έβαλαν την κατασκευαστική υπογραφή τους.
Εμπειρογνώμονες που μιλούν στον «Guardian» αναφέρουν ότι έχουν κατασκευαστεί περισσότερα από 1000 αεροσκάφη τέτοιου τύπου, σημειώνοντας ότι έχουν καταγραφεί 60 περιστατικά, τα πιο πολλά ήσσονος σημασίας.
Αν επιβεβαιωθεί ότι το αεροσκάφος συνετρίβη, θα πρόκειται για το πιο πολύνεκρο αεροπορικό δυστύχημα με Boeing από τότε που τέθηκε σε κυκλοφορία αυτός ο τύπος αεροσκάφους πριν από 19 χρόνια.
Malaysia Airlines: Εγγύηση με υπογραφή
Malaysia Airlines! Για μία από τις καλύτερες αεροπορικές εταιρείες της Ασίας - Ειρηνικού όσον αφορά στην ασφάλεια και την εξυπηρέτηση, αν εξαιρέσει κανείς κάποια πρόσφατα οικονομικά προβλήματα, μιλούν σε εκτενή τους ρεπορτάζ τα περισσότερα ξένα μέσα.
Έχοντας ως βάση της την Κουάλα Λουμπούρ η εταιρεία ανταγωνίζεται σε διεθνή δρομολόγια την «Air Asia» στην εγχώρια αγορά, καθώς και με τις όμοιές του «AirAsia X» , «Emirates» , «Singapore Airlines» , «Thai Airways» και «Cathay Pacific».
Η αεροπορική εταιρεία, ως κομμάτι της «Oneworld» που περιλαμβάνει επίσης την «British Airways» και την «Qantas», διαθέτει 88 αεροσκάφη στο δυναμικό της, συμπεριλαμβανομένων των Airbus Α330 και Α380 και Boeing 777 - 200s και 737 , σύμφωνα με την ιστοσελίδα της.
Επίσης περιλαμβάνουν 15 777 - 200ERs , ένα από τα οποία εμπλέκονται στην εξαφάνιση του Σαββάτου.
Αυτά τα αεροσκάφη αναπτύσσονται σε μεγάλη γκάμα υπηρεσιών εντός της Ασίας - Ειρηνικού και την Ευρώπη.
Ο στόλος της από 777 - 200ERs έχει μέσο όρο ηλικίας τα 14,2 χρόνια, σύμφωνα με airfleets.com , μια έγκυρη ιστοσελίδα που παρακολουθεί στόλους των αεροπορικών εταιρειών , καθιστώντας το ένα από τα παλαιότερα σε αυτό τον στόλο των 777 -200 στον κόσμο .
Η «Malaysia Airlines» έδωσε τον αριθμό νηολογίου του αεροσκάφους , ως 9μηνο MRO , υποδεικνύοντας ότι το αεροπλάνο είναι 11 ετών και οκτώ μηνών,ενώ τροφοδοτείται από δύο Rolls - Royce Trent 800 κινητήρες. Τα στοιχεία είχε επίσης φέρει στη δημοσιότητα νωρίτερα, ο διάσημος δημοσιογράφος Richard Quest. (Διαβάστε περισσότερα εδώ).
Η αεροπορική εταιρεία είχε αποφασίσει να διατάξει Airbus A330 ή A350 αεροσκάφη για την αντικατάσταση από το 2016 ορισμένων από τα μεγαλύτερα μοντέλα των 777, με αυτή την αντικατάσταση του στόλου ως βασικό στοιχείο του σχεδίου της, προκειμένου να αλλάξει ρότα η ζημιογόνα αεροπορική εταιρεία.
Το πρώτο θανατηφόρο περιστατικό με αεροσκάφος των «Malaysia Airlines» έλαβε χώρα στις 15 Σεπτεμβρίου του 1995, όταν 34 άτομα έχασαν τη ζωή τους, όταν ένα Fokker 50 συνετρίβη στην προσπάθειά του να προσεγγίσει το Tawau , μια πόλη στο ανατολικό κρατίδιο της Sabah.
Έπειτα από αυτό το περιστατικό, το 1997, Boeing 737-200 των «Malaysia Airlines» συνετρίβη στο Tanjung Kupang , στην πόλη Johor στην Μαλαισία, σκοτώνοντας και τους 100 επιβαίνοντες. Αυτή ήταν η πιο θανατηφόρα συντριβή μέχρι σήμερα και αφορά σε ένα αεροσκάφος της Μαλαισίας.
Εν συνεχεία, τον Ιανουάριο του 2008 , η British Airways 777 - 200ER crash - προσγειώθηκε ελάχιστα μέτρα από το αεροδρόμιο Heathrow του Λονδίνου , τραυματίζοντας 45 ανθρώπους. Τον Ιούλιο του 2011, σε αεροσκάφος της Egypt Air 777 - 200ER έπιασε φωτιά το πιλοτήριο, ενώ προσπαθούσε να πλησιάσει σε μια πύλη στο Κάιρο και εκκενώθηκε χωρίς τραυματισμούς. Τα δύο αεροσκάφη παροπλίστηκαν.
Η πιο πρόσφατη μοιραία συντριβή ήρθε στις 6 Ιουλίου του περασμένου έτους, το 2013, όταν αεροσκάφος της «Asiana Airlines» της πτήσης 214 χτύπησε ένα μόλο κατά την προσγείωση στο Σαν Φρανσίσκο. Από τους 307 επιβαίνοντες , τρεις έχασαν τη ζωή τους και περισσότεροι από 180 τραυματίστηκαν. Τα αίτια της συντριβής, ακόμη διερευνώνται.
Μέχρι στιγμής δεν έχει αποδειχθεί κάποια μηχανική βλάβη, ενώ οι έρευνες επικεντρώνονται στην αδυναμία των πιλότων να αναγνωρίσουν ότι το αεροπλάνο πετούσε πολύ χαμηλά και πολύ αργά, αφού πλησίαζε το διάδρομο.
Πηγή : protothema.gr
Πηγή: fimotro.blogspot.com
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου