Πρώτο βήμα αναβάθμισης της ΔΕΘ θα ήταν αν όλοι κάναμε μια ανακωχή σε σχέση με τις διαδηλώσεις και τις διαμαρτυρίες που γίνονται κάθε χρόνο,
δήλωσε ο υπουργός Ανάπτυξης κατά την επίσκεψή του σε καινοτόμες επιχειρήσεις της Βόρειας Ελλάδας.
«Υπάρχουν άλλες 364 ημέρες το χρόνο για να κάνει κανείς τέτοιου είδους κινητοποιήσεις. Ας αφήσουμε την Έκθεση να δημιουργήσει καινούργια δυναμική στη Θεσσαλονίκη, να δημιουργήσει προϋποθέσεις για ανάπτυξη στην ευρύτερη περιοχή και στη χώρα», πρόσθεσε.
Επίσης ο κ. Χατζηδάκης εξέφρασε την εκτίμηση ότι «οι Έλληνες μπορούμε να τα καταφέρουμε, αρκεί να σταματήσουμε να κλαίμε μόνο, πάνω από το χυμένο γάλα και να δούμε μπροστά μας τις δυνατότητες και τις ευκαιρίες».
Εκτός από την Ελλάδα της κρίσης, πρόσθεσε, υπάρχει και η Ελλάδα της προσπάθειας και της καινοτομίας.
«Ασφαλώς το κράτος πρέπει να κάνει καλύτερα τη δουλειά του, αλλά το γεγονός ότι υπάρχουν επιχειρήσεις εδώ στη Θεσσαλονίκη και σε όλη την Ελλάδα που μέσα στην κρίση πρωτοπορούν, επεκτείνονται και προσλαμβάνουν εργαζόμενους δείχνει πως, ναι, μπορούμε να τα καταφέρουμε. Οι Έλληνες έχουν ξεπεράσει τα προβλήματα και σε άλλες φάσεις της ιστορίας του έθνους μας. Μπορούμε και τώρα», υπογράμμισε.
Παράλληλα ο υπουργός επιθεώρησε σήμερα, μαζί με τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολο Τζιτζικώστα, την εξέλιξη των εργασιών στον ανισόπεδο οδικό κόμβο Κ-16, που θα συνδέει την εσωτερική περιφερειακή οδό της Θεσσαλονίκης με την ΠΑΘΕ.
Βασική μας προτεραιότητα σήμερα, σημείωσε ο κ. Χατζηδάκης, δεν είναι το πώς θα απορροφήσουμε τα κονδύλια του ΕΣΠΑ, αλλά το πώς θα τα διαχειριστούμε σωστά, ώστε να ολοκληρωθεί ομαλά η διαχείριση των ήδη ενταγμένων προγραμμάτων, αλλά και να δρομολογηθεί η ένταξη καινούριων προγραμμάτων στο νέο ΕΣΠΑ.
Το έργο κατασκευής του ανισόπεδου οδικού κόμβου Κ-16, έχει προϋπολογισμό 52,6 εκατ. ευρώ, χρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα του ΕΣΠΑ της Κεντρικής Μακεδονίας και αφορά σε δυο διακριτά τμήματα: α) την κατασκευή του ανισόπεδου κόμβου και β) την ανακατασκευή της οδού Πόντου, ώστε να διέρχεται με άνω διάβαση την εσωτερική περιφερειακή, και την αναμόρφωση του τοπικού οδικού δικτύου, δεδομένου ότι όλες οι εργασίες εκτελούνται χωρίς διακοπή της υφιστάμενης κυκλοφορίας.
Πηγή naftemporiki.gr με πληροφορίες ΑΜΠΕ
Πηγή: fimotro.
δήλωσε ο υπουργός Ανάπτυξης κατά την επίσκεψή του σε καινοτόμες επιχειρήσεις της Βόρειας Ελλάδας.
«Υπάρχουν άλλες 364 ημέρες το χρόνο για να κάνει κανείς τέτοιου είδους κινητοποιήσεις. Ας αφήσουμε την Έκθεση να δημιουργήσει καινούργια δυναμική στη Θεσσαλονίκη, να δημιουργήσει προϋποθέσεις για ανάπτυξη στην ευρύτερη περιοχή και στη χώρα», πρόσθεσε.
Επίσης ο κ. Χατζηδάκης εξέφρασε την εκτίμηση ότι «οι Έλληνες μπορούμε να τα καταφέρουμε, αρκεί να σταματήσουμε να κλαίμε μόνο, πάνω από το χυμένο γάλα και να δούμε μπροστά μας τις δυνατότητες και τις ευκαιρίες».
Εκτός από την Ελλάδα της κρίσης, πρόσθεσε, υπάρχει και η Ελλάδα της προσπάθειας και της καινοτομίας.
«Ασφαλώς το κράτος πρέπει να κάνει καλύτερα τη δουλειά του, αλλά το γεγονός ότι υπάρχουν επιχειρήσεις εδώ στη Θεσσαλονίκη και σε όλη την Ελλάδα που μέσα στην κρίση πρωτοπορούν, επεκτείνονται και προσλαμβάνουν εργαζόμενους δείχνει πως, ναι, μπορούμε να τα καταφέρουμε. Οι Έλληνες έχουν ξεπεράσει τα προβλήματα και σε άλλες φάσεις της ιστορίας του έθνους μας. Μπορούμε και τώρα», υπογράμμισε.
Παράλληλα ο υπουργός επιθεώρησε σήμερα, μαζί με τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολο Τζιτζικώστα, την εξέλιξη των εργασιών στον ανισόπεδο οδικό κόμβο Κ-16, που θα συνδέει την εσωτερική περιφερειακή οδό της Θεσσαλονίκης με την ΠΑΘΕ.
Βασική μας προτεραιότητα σήμερα, σημείωσε ο κ. Χατζηδάκης, δεν είναι το πώς θα απορροφήσουμε τα κονδύλια του ΕΣΠΑ, αλλά το πώς θα τα διαχειριστούμε σωστά, ώστε να ολοκληρωθεί ομαλά η διαχείριση των ήδη ενταγμένων προγραμμάτων, αλλά και να δρομολογηθεί η ένταξη καινούριων προγραμμάτων στο νέο ΕΣΠΑ.
Το έργο κατασκευής του ανισόπεδου οδικού κόμβου Κ-16, έχει προϋπολογισμό 52,6 εκατ. ευρώ, χρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα του ΕΣΠΑ της Κεντρικής Μακεδονίας και αφορά σε δυο διακριτά τμήματα: α) την κατασκευή του ανισόπεδου κόμβου και β) την ανακατασκευή της οδού Πόντου, ώστε να διέρχεται με άνω διάβαση την εσωτερική περιφερειακή, και την αναμόρφωση του τοπικού οδικού δικτύου, δεδομένου ότι όλες οι εργασίες εκτελούνται χωρίς διακοπή της υφιστάμενης κυκλοφορίας.
Πηγή naftemporiki.gr με πληροφορίες ΑΜΠΕ
Πηγή: fimotro.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου