(“το ψέμα είναι ευχάριστο να τ’ ακούσεις.
Η αλήθεια είναι δυσάρεστο να την πεις”)
ΚΑΝΕΝΑΣ καθηγητής/καθηγήτρια να μην απολυθεί! Είναι άδικο, ανήκουστο και τραγικό. Όπως τους διόρισαν, έτσι να τους «συντηρήσουν». Απ’ το υστέρημά τους εκείνοι που έκαναν πολιτική με (κάποιους) ακατάλληλους και παραπανίσιους. Μη φορτώσουν οι «τρώσαντες» σε ‘μας την ίαση-καιρός να υποφέρουν οι «κατασκευαστές» και λειτουργοί του «συστήματος». Να αναλάβουν τη «συντήρηση» ακόμα και του ενός απολυμένου τα κόμματα. Απ’ την (δεδομένη) επιχορήγησή τους που κρατάει τη ρεμούλα και τρέφει αφισοκολλητές. Κι απ’ τη τσέπη τους! Από μισθούς και συντάξεις των πολιτικών μας.
ΚΙ αν λέμε «όχι» στις απολύσεις, λέμε «ναι» στο…ξεβόλεμα. Στις μετατάξεις εκπαιδευτικών και το «οίκαδε» των αποσπασμένων σε γραφεία πολιτικών, της λούφας και των δημοσίων σχέσεων.
ΜΙΑ ματιά, λοιπόν, και στην άλλη όψη του νομίσματος. Των εξεγερμένων που απειλούν να «μην ανοίξουν τα σχολεία». Με τις τρεις βαθμίδες της (λεγόμενης) εκπαίδευσης κόντρα στην κινητοποίηση που τους «χαλάει».
ΑΝ συναντήσεις δάσκαλο, στην καφετέρια, να συζητά για θέματα εκπαίδευσης, με σχέδια και όραμα για τη δημόσια εκπαίδευση και όχι για μισθό (ανέκαθεν) και…ΑΤΑ (παλαιότερα), για χρόνια υπηρεσίας και εφάπαξ, κάνε το σταυρό σου.
ΚΙ αν βρεις καθηγητή του δημοσίου που δεν κάνει (παράνομο) ιδιαίτερο με «μαύρα», μπορείς να ονειρεύεσαι. Μόλις ξυπνήσεις, θα τους δεις βιαστικούς στη συνεδρίαση μη καθυστερήσουν για το ιδιαίτερο, το φωτοτυπικό (του σχολείου) να βγάζει φωτιές για τη «δουλειά» τους. Κι ύστερα; Θα τρυπώσουν σε σπίτια «πελατών». Εκεί, τα θέματα του αυριανού τεστ, των προαγωγικών εξετάσεων (γιατί όχι και των μελλοντικών του νομοσχεδίου) θα «γλιστρήσουν», έντεχνα, στον «ενδιαφερόμενο». Στον μαθητή/τρια, που του «σμιλεύει την ψυχή ο δάσκαλος».
ΜΕ τέτοια νάματα και πρακτικές, «μόρφωση» στο…φτερό και αγορασμένη, μη διερωτάσαι γιατί δεν συναντάς μαθητή/τρια γοητευμένο από ένα στίχο του Παλαμά. Μην απορείς για τη λουστραρισμένη αμάθεια των καταληψιών που (προ)ετοιμάζονται-μέρες που είναι.
ΝΑ πάμε στα πανεπιστήμια και την «ισχύ» των τίτλων; Εδώ, δεν μιλάμε, δεν περιγράφουμε. Απλώνουμε, ενδεικτικά το αποτέλεσμα και…καμαρώνουμε. Για τους πτυχιούχους-δολοφόνους, σε πόστα της ανεμελιάς. Για το «προϊόν» στα πανεπιστήμιά μας, που τα κλείνουν(!), μιας κι έπεσε μεγάλη δόση για…μόρφωση.
*Μιλάμε για τον μέσο μαθητή, σπουδαστή, φοιτητή. Οι «άλλοι» θα…πετάξουν και δεν πιάνονται.
Η αλήθεια είναι δυσάρεστο να την πεις”)
ΚΑΝΕΝΑΣ καθηγητής/καθηγήτρια να μην απολυθεί! Είναι άδικο, ανήκουστο και τραγικό. Όπως τους διόρισαν, έτσι να τους «συντηρήσουν». Απ’ το υστέρημά τους εκείνοι που έκαναν πολιτική με (κάποιους) ακατάλληλους και παραπανίσιους. Μη φορτώσουν οι «τρώσαντες» σε ‘μας την ίαση-καιρός να υποφέρουν οι «κατασκευαστές» και λειτουργοί του «συστήματος». Να αναλάβουν τη «συντήρηση» ακόμα και του ενός απολυμένου τα κόμματα. Απ’ την (δεδομένη) επιχορήγησή τους που κρατάει τη ρεμούλα και τρέφει αφισοκολλητές. Κι απ’ τη τσέπη τους! Από μισθούς και συντάξεις των πολιτικών μας.
ΚΙ αν λέμε «όχι» στις απολύσεις, λέμε «ναι» στο…ξεβόλεμα. Στις μετατάξεις εκπαιδευτικών και το «οίκαδε» των αποσπασμένων σε γραφεία πολιτικών, της λούφας και των δημοσίων σχέσεων.
ΜΙΑ ματιά, λοιπόν, και στην άλλη όψη του νομίσματος. Των εξεγερμένων που απειλούν να «μην ανοίξουν τα σχολεία». Με τις τρεις βαθμίδες της (λεγόμενης) εκπαίδευσης κόντρα στην κινητοποίηση που τους «χαλάει».
ΑΝ συναντήσεις δάσκαλο, στην καφετέρια, να συζητά για θέματα εκπαίδευσης, με σχέδια και όραμα για τη δημόσια εκπαίδευση και όχι για μισθό (ανέκαθεν) και…ΑΤΑ (παλαιότερα), για χρόνια υπηρεσίας και εφάπαξ, κάνε το σταυρό σου.
ΚΙ αν βρεις καθηγητή του δημοσίου που δεν κάνει (παράνομο) ιδιαίτερο με «μαύρα», μπορείς να ονειρεύεσαι. Μόλις ξυπνήσεις, θα τους δεις βιαστικούς στη συνεδρίαση μη καθυστερήσουν για το ιδιαίτερο, το φωτοτυπικό (του σχολείου) να βγάζει φωτιές για τη «δουλειά» τους. Κι ύστερα; Θα τρυπώσουν σε σπίτια «πελατών». Εκεί, τα θέματα του αυριανού τεστ, των προαγωγικών εξετάσεων (γιατί όχι και των μελλοντικών του νομοσχεδίου) θα «γλιστρήσουν», έντεχνα, στον «ενδιαφερόμενο». Στον μαθητή/τρια, που του «σμιλεύει την ψυχή ο δάσκαλος».
ΜΕ τέτοια νάματα και πρακτικές, «μόρφωση» στο…φτερό και αγορασμένη, μη διερωτάσαι γιατί δεν συναντάς μαθητή/τρια γοητευμένο από ένα στίχο του Παλαμά. Μην απορείς για τη λουστραρισμένη αμάθεια των καταληψιών που (προ)ετοιμάζονται-μέρες που είναι.
ΝΑ πάμε στα πανεπιστήμια και την «ισχύ» των τίτλων; Εδώ, δεν μιλάμε, δεν περιγράφουμε. Απλώνουμε, ενδεικτικά το αποτέλεσμα και…καμαρώνουμε. Για τους πτυχιούχους-δολοφόνους, σε πόστα της ανεμελιάς. Για το «προϊόν» στα πανεπιστήμιά μας, που τα κλείνουν(!), μιας κι έπεσε μεγάλη δόση για…μόρφωση.
*Μιλάμε για τον μέσο μαθητή, σπουδαστή, φοιτητή. Οι «άλλοι» θα…πετάξουν και δεν πιάνονται.
- Επικαλούσαν κάποιο γεγονός (ΑΛΦΑ)
- Η διάταξη είναι απόλυτα ενεργής (Δημητρακόπουλος/ΣΚΑΪ)
- Να απαντήσει όσα ακούστηκαν (Οικονόμου/ΣΚΑΪ)
- Να βλέπουμε την μετά μνημονίου εποχή (Μπαλής/ΣΚΑΪ)
- Μπορούν να τις καταρρεύσουν (Μέγα)
- Να το επικοινωνήσει καλύτερα (Φιλιππίδης/ΑΣΚΑΪ)
- Βάσει με το νόμο (Καθηγητής/ΣΚΑΪ)
- Σε υποψίασε (ΣΚΑΪ)
- Δεν ελλοχεύει τον κίνδυνο (Ρογκάκος/ΑΝΤ1)
- Οι υπάλληλοι της βουλής είναι εξ απαλών ονύχων (Αυτιάς/ΣΚΑΪ)
- Εισαγάγεται και χρησιμοποιείται (Στεργίου Γ.Γ. Ανάπτ./ΑΝΤ1)
- Η υγιή επιχειρηματικότητα (Σοφιανός/ΚΚΕ)
- Για άρση του ρωσικού ΒΕΤΟΥ (Κοτσιώνη/ΣΚΑΪ)
- Θα είναι εμπροσθοβαρές τα προγράμματα ανεργίας (Μέγα)
- Εν αρχής να πω…(Μέγας/ΣΚΑΪ)
- Βλέπουμε τους εργαζόμενους να μην εφησυχάζονται (Κοτσιώνη/ΣΚΑΪ)
- Θα ευοδώσουν τα μέτρα (Πατούλης/ΙΣΑ)
- Άνηκε (Όλοι τους
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου