ΔΗΜΟΣ ΚΑΒΑΛΑΣ Παραιτήθηκε ο δημοτικός σύμβουλος και πρώην Νομάρχης Θόδωρος Καλλιοντζής

Ο Θ. Καλλιοντζής, με ανακοίνωσή του, απευθύνεται στους καβαλιώτες, στους οποίους γνωστοποιεί τους λόγους της παραίτησής του, στην οποία αναφέρει:

Αγαπητοί συμπολίτες
Η απόφασή μου να μην είμαι εκ νέου υποψήφιος Δήμαρχος Καβάλας είχε διαφανεί πριν από αρκετό χρόνο.
Η χρονική όμως απόσταση των οχτώ μηνών από την έναρξη της προεκλογικής περιόδου των Δημοτικών Εκλογών του 2014 και η επιθυμία μου να συμβάλω στην εξασφάλιση επαρκούς πολιτικού χρόνου για όσους από τον πολιτικό μου χώρο έχουν την ευγενή φιλοδοξία να ηγηθούν μιας Δημοτικής Παράταξης, με οδηγούν να καταθέσω τώρα την απόφασή μου αυτή.

Συζητούνται ήδη, ονόματα υποψηφίων Δημάρχων από τον ευρύτερο ιδεολογικό χώρο στον οποίο ανήκω και πρόθεσή μου είναι να διευκολύνω με την απόφασή μου τις διεργασίες ανάδειξης του καταλληλότερου για την πολιτική αυτή αποστολή.

Η απόφασή μου, όπως κατανοείτε, έχει σχέση και με την ανάγκη να μην επιτρέψω να επιβαρυνθεί ο ιδεολογικοπολιτικός μου χώρος, η παράταξή μου και τα στελέχη της από θέματα που αφορούν το παρελθόν και θα κριθούν -ελπίζω-σύντομα.

Παράλληλα, είναι σχεδόν κοινή πεποίθηση των Δημοτών της Καβάλας ότι πρέπει να αλλάξει η Δημοτική Αρχή και ελπίζω αυτό να έχει γίνει αντιληπτό και στα επιφανή πολιτικά πρόσωπα του τόπου μας.

Η παράταξή μου «ΩΡΑ ΓΙΑ ΕΡΓΟ» στις εξελίξεις που έρχονται, μπορεί και πρέπει να διαδραματίσει το ρόλο της σε όλα τα επίπεδα.

Η παράταξή αυτή αποτελείται από άτομα με γνώσεις και διάθεση προσφοράς.

Αγαπητοί συμπολίτες,

έχω ήδη υποβάλει την παραίτησή μου από το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Καβάλας.

Δε μένει παρά να ευχηθώ καλή επιτυχία σε κάθε προσπάθεια επίλυσης των τοπικών προβλημάτων, για τα οποία θα διατηρώ πάντοτε αμείωτο το ενδιαφέρον μου.
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - 1ki1news

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου