Σε ένα εντελώς νέο χρηματιστηριακό περιβάλλον καλούνται να προσαρμοστούν–και να αναζητήσουν ευκαιρίες-οι επενδυτές του Χρηματιστηρίου Αθηνών. Στο πλαίσιο αυτής της διαδικασίας, άνοιξε το τελευταίο διάστημα και η συζήτηση για το ενδεχόμενο δημιουργίας ενός χρηματιστηρίου εμπορευμάτων στην Αθήνα. Πόσο κοντά όμως βρισκόμαστε σε κάτι τέτοιο;
Ο πρόεδρος του χρηματιστηρίου Αθηνών και διευθύνων σύμβουλος της ΕΧΑΕ, Σωκράτης Λαζαρίδης, μιλώντας στη Real money (εφημερίδα Real news-12 Μαΐου 2013), σημειώνει ότι η ταχύτητα υλοποίησης ενός τέτοιου έργου «μπορεί να είναι άμεση, αφού η ΕΧΑΕ διαθέτει τις απαραίτητες υποδομές». Διευκρινίζει ωστόσο ότι η διάσταση που έχει πάρει στον Τύπο το συγκεκριμένο θέμα δεν ανταποκρίνεται στον βαθμό ωρίμανσης του έργου. Ο Σωκρ. Λαζαρίδης κάνει λόγο για έντονο ενδιαφέρον κυρίως από ξένους επενδυτές για τον τομέα της μεσογειακής διατροφής και των αγροτικών προϊόντων, προσθέτοντας ότι το Χ.Α. μπορεί πράγματι να εντάξει αυτήν την αγορά σε μια σειρά σημαντικών βημάτων που ήδη έχουν γίνει για την υποστήριξη και την ανάδειξη αυτού του τομέα. Το Χ.Α. μάλιστα έχει ήδη προετοιμάσει για να «υποδειχθεί» και να ενισχύσει το ενδιαφέρον αυτό. Δημιούργησε ένα συνοπτικό οδηγό με θέμα την ελληνική διατροφή (Greek Food-The Story), στον οποίο παρουσιάζονται οι βασικοί τομείς του κλάδου Αγροτικών προϊόντων – Τροφίμων και Ποτών, καθώς και εταιρείες κάθε τομέα, αλλά και έναν ειδικό ιστοτόπο, ο οποίος παρέχει σε Έλληνες αλλά και ξένους επενδυτές λεπτομερή εικόνα για βασικούς τομείς του συγκεκριμένου κλάδου, τις επιχειρήσεις και τα προϊόντα τους.
Στο μεταξύ, οι πρόσφατες νομοθετικές ρυθμίσεις περί συλλογικών επενδύσεων (venture capitals) και η μέσω αυτών προσέλκυση επενδυτικών κεφαλαίων αποτελούν τον κεντρικό άξονα της διοίκησης του Χ.Α. για την ενίσχυση του κλάδου της μεταποίησης αγροτικών προϊόντων. Και στην κατεύθυνση αυτή, σημειώνει ο Κος Λαζαρίδης, είναι συνεχής η προσπάθεια ώστε «να αναδείξουμε ότι υπάρχει σημαντικός αριθμός εταιρειών με αξιόλογα προϊόντα».
Το παραπάνω άρθρο μας έδωσε την αφορμή να δηλώσουμε ότι αυτές τις αξιόλογες εταιρείες αναγνωρίζουμε στο εμπορικό κέντρο Greek Foodosophy-Ελληνική Τροφοσοφία. www.Foodosophy.gr
Στόχος μας η ανάδειξη των αξιόλογων αγροτοδιατροφικών προϊόντων κατευθείαν στο καταναλωτικό κοινό. Μέσα από το εμπορικό κέντρο Greek Foodosophy τα πιο αξιόλογα ελαιόλαδα, ζυμαρικά, κρασιά, γλυκά κουταλιού, μαρμελάδες, όσπρια, αναψυκτικά κλπ, βρήκαν το δρόμο τους για ανάδειξη στους καταναλωτές. Έτσι ελληνικές παραγωγικές μονάδες έχουν την δυνατότητα να «βγουν» δυναμικά για την λιανική τους πώληση μέσα από ένα αξιοπρεπές χώρο, σε ώρες καταστημάτων. Οι καταναλωτές από την άλλη έχουν την δυνατότητα να βρουν με εύκολο τρόπο συγκεντρωμένα τα καλύτερα ελληνικά προϊόντα, σε ένα εμπορικό κέντρο με πολλαπλές δραστηριότητες.
Δεύτερος στόχος οι εξαγωγές. Έχουν προγραμματιστεί εμπορικές αποστολές με επιχειρηματίες που θα επισκέπτονται το εμπορικό κέντρο έχοντας ένα ισχυρό κίνητρο να βρουν συγκεντρωμένους δεκάδες παραγωγούς, που σε διαφορετική περίπτωση θα ήταν κοστοβόρα η επίσκεψη ενός εκάστου στον τόπο δραστηριοποίησης του. Με αυτόν τον τρόπο θα έχουν την δυνατότητα να γνωρίζουν ελληνικά προϊόντα και να πραγματοποιήσουν συναντήσεις με δεκάδες επιχειρηματίες πρόσωπο με πρόσωπο. Μέσω του Greek Fodoosophy τα ελληνικά προϊόντα βρίσκουν το δρόμο τους και για τις αγορές του εξωτερικού.
Ο πρόεδρος του χρηματιστηρίου Αθηνών και διευθύνων σύμβουλος της ΕΧΑΕ, Σωκράτης Λαζαρίδης, μιλώντας στη Real money (εφημερίδα Real news-12 Μαΐου 2013), σημειώνει ότι η ταχύτητα υλοποίησης ενός τέτοιου έργου «μπορεί να είναι άμεση, αφού η ΕΧΑΕ διαθέτει τις απαραίτητες υποδομές». Διευκρινίζει ωστόσο ότι η διάσταση που έχει πάρει στον Τύπο το συγκεκριμένο θέμα δεν ανταποκρίνεται στον βαθμό ωρίμανσης του έργου. Ο Σωκρ. Λαζαρίδης κάνει λόγο για έντονο ενδιαφέρον κυρίως από ξένους επενδυτές για τον τομέα της μεσογειακής διατροφής και των αγροτικών προϊόντων, προσθέτοντας ότι το Χ.Α. μπορεί πράγματι να εντάξει αυτήν την αγορά σε μια σειρά σημαντικών βημάτων που ήδη έχουν γίνει για την υποστήριξη και την ανάδειξη αυτού του τομέα. Το Χ.Α. μάλιστα έχει ήδη προετοιμάσει για να «υποδειχθεί» και να ενισχύσει το ενδιαφέρον αυτό. Δημιούργησε ένα συνοπτικό οδηγό με θέμα την ελληνική διατροφή (Greek Food-The Story), στον οποίο παρουσιάζονται οι βασικοί τομείς του κλάδου Αγροτικών προϊόντων – Τροφίμων και Ποτών, καθώς και εταιρείες κάθε τομέα, αλλά και έναν ειδικό ιστοτόπο, ο οποίος παρέχει σε Έλληνες αλλά και ξένους επενδυτές λεπτομερή εικόνα για βασικούς τομείς του συγκεκριμένου κλάδου, τις επιχειρήσεις και τα προϊόντα τους.
Στο μεταξύ, οι πρόσφατες νομοθετικές ρυθμίσεις περί συλλογικών επενδύσεων (venture capitals) και η μέσω αυτών προσέλκυση επενδυτικών κεφαλαίων αποτελούν τον κεντρικό άξονα της διοίκησης του Χ.Α. για την ενίσχυση του κλάδου της μεταποίησης αγροτικών προϊόντων. Και στην κατεύθυνση αυτή, σημειώνει ο Κος Λαζαρίδης, είναι συνεχής η προσπάθεια ώστε «να αναδείξουμε ότι υπάρχει σημαντικός αριθμός εταιρειών με αξιόλογα προϊόντα».
Το παραπάνω άρθρο μας έδωσε την αφορμή να δηλώσουμε ότι αυτές τις αξιόλογες εταιρείες αναγνωρίζουμε στο εμπορικό κέντρο Greek Foodosophy-Ελληνική Τροφοσοφία. www.Foodosophy.gr
Στόχος μας η ανάδειξη των αξιόλογων αγροτοδιατροφικών προϊόντων κατευθείαν στο καταναλωτικό κοινό. Μέσα από το εμπορικό κέντρο Greek Foodosophy τα πιο αξιόλογα ελαιόλαδα, ζυμαρικά, κρασιά, γλυκά κουταλιού, μαρμελάδες, όσπρια, αναψυκτικά κλπ, βρήκαν το δρόμο τους για ανάδειξη στους καταναλωτές. Έτσι ελληνικές παραγωγικές μονάδες έχουν την δυνατότητα να «βγουν» δυναμικά για την λιανική τους πώληση μέσα από ένα αξιοπρεπές χώρο, σε ώρες καταστημάτων. Οι καταναλωτές από την άλλη έχουν την δυνατότητα να βρουν με εύκολο τρόπο συγκεντρωμένα τα καλύτερα ελληνικά προϊόντα, σε ένα εμπορικό κέντρο με πολλαπλές δραστηριότητες.
Δεύτερος στόχος οι εξαγωγές. Έχουν προγραμματιστεί εμπορικές αποστολές με επιχειρηματίες που θα επισκέπτονται το εμπορικό κέντρο έχοντας ένα ισχυρό κίνητρο να βρουν συγκεντρωμένους δεκάδες παραγωγούς, που σε διαφορετική περίπτωση θα ήταν κοστοβόρα η επίσκεψη ενός εκάστου στον τόπο δραστηριοποίησης του. Με αυτόν τον τρόπο θα έχουν την δυνατότητα να γνωρίζουν ελληνικά προϊόντα και να πραγματοποιήσουν συναντήσεις με δεκάδες επιχειρηματίες πρόσωπο με πρόσωπο. Μέσω του Greek Fodoosophy τα ελληνικά προϊόντα βρίσκουν το δρόμο τους και για τις αγορές του εξωτερικού.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου