.JPG)
Με σημαντικές παρουσίες αλλά και «παρεξηγήσιμες» απουσίες, η έναρξη του Τουριστικού Συνεδρίου για την Τουριστική Ανάπτυξη του Νομού Ξάνθης
Με επιστολή εκπροσωπήθηκε η Υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, ο ΥΜΑΘ Θόδωρος Καράογλου κήρυξε την έναρξη, σήμερα η ξενάγηση των συνέδρων στις ομορφιές του Νομού μας.
«Διοργανώνουμε αυτό το συνέδριο για να κάνουμε πλέον τουριστικό προορισμό την Ξάνθη μας. Ο τόπος μας έχει φυσικές ομορφιές, τεμένη, αρχαιολογικούς χώρους για αναδείξει και έναν υπέροχο κόσμο που περιμένει τον τουρίστα με το χαμόγελο», με αυτές τις δηλώσεις ο πρόεδρος του ΕΒΕ Ξάνθης κ. Στέλιος Μωραΐτης προσδιόρισε τον στόχο του Τουριστικού Συνεδρίου του ΕΒΕ Ξάνθης, διευκρινίζοντας στις δηλώσεις του στα ΜΜΕ ότι, «για αυτό είμαστε σήμερα εδώ συγκεντρωμένοι να αναδείξουμε τις ομορφιές μας για να έχουμε πολλαπλασιαστικά οφέλη για τον τόπο μας».
.JPG)
Παρουσία λοιπόν του Υπουργού Μακεδονίας Θράκης κ. Θεόδωρου Καράογλου που κήρυξε τελικά χθες την επίσημη έναρξη του Τουριστικού συνεδρίου στην όμορφη αίθουσα του Le Chalet στα Πηγάδια. –απουσίαζε η Υπουργός Τουρισμού κ.Κεφαλογιάννη λόγω του ταξιδίου του Πρωθυπουργού στην Κίνα-ξεκίνησαν χθες το πρωϊ οι εργασίες.
Το παρών έδωσαν, πλην του ΥΜΑΘ, ο Αντιπεριφερειάρχης Ξάνθης κ. Φώτης Καραλίδης, ο Πρωτοσύγκελος της Ι. Μητρόπολης Ξάνθης Σωφρόνιος, ο πρώην Υπουργός και βουλευτής της ΝΔ κ. Αλέξανδρος Κοντός, ο δήμαρχος Αβδήρων κ. Παρουσία λοιπόν του Υπουργού Μακεδονίας Θράκης κ. Θεόδωρου Καράογλου, που πραγματοποιεί περιοδεία τις τελευταίες ημέρες στην περιοχή, έγινε χθες η επίσημη έναρξη του συνεδρίου το πρωί της Δευτέρας σε μια μικρή αίθουσα του Le Chalet στα Πηγάδια.
.JPG)
Δυστυχώς απουσίαζε από την επίσημη έναρξη η Υπουργός Τουρισμού κ.Όλγα Κεφαλογιάννη, επιστολή της οποίας αναγνώστηκε, ενώ στην έναρξη των εργασιών του συνεδρίου το παρών έδωσαν, πλην του ΥΜΑΘ, ο Αντιπεριφερειάρχης Ξάνθης κ. Φώτης Καραλίδης, ο Πρωτοσύγκελος της Ι. Μητρόπολης Ξάνθης Σωφρόνιος, ο πρώην Υπουργός και βουλευτής της ΝΔ κ. Αλέξανδρος Κοντός, ο δήμαρχος Αβδήρων κ. Βασίλης Τσολακίδης, Περιφερειακοί και δημοτικοί σύμβουλοι Έλληνες, Βούλγαροι και Τούρκοι Τουριστικοί πράκτορες, επιχειρηματίες κλπ
Οι εισηγήσεις ξεκίνησαν με την αποχώρηση των επισήμων και ολοκληρώθηκαν χθες το βράδυ, ωστόσο εντύπωση προκάλεσαν οι απουσίες των μελών της αντιπολίτευσης του ΕΒΕ Ξάνθης, αλλά του Δημάρχου Ξάνθης Λάκη Στυλιανίη που δεν έστειλε (επίσημα), ούτε καν εκπρόσωπο, παρά τις παρουσίες των Παναγιώτη Ταρενίδη, Μανώλη Φανουράκη (Αντιδήμαρχος Τουρισμού), Γιάννη Τσεγγελίδη και Μανώλη Τσέπελη.
.JPG)
Μιλώντας στους δημοσιογράφους ο Υπουργός Μακεδονίας Θράκης τόνισε πως ήδη Διεύθυνση Οικονομίας και Τουρισμού του Υπουργείου έχει αναλάβει μια σειρά από ενέργειες για την προώθηση του τουρισμού στη Β. Ελλάδα, ενώ σε συνεργασία με τον ΕΟΤ και το Υπουργείο Τουρισμού έγιναν προσπάθειες προβολής σε γειτονικές χώρες μέσω της συμμετοχής σε εκθέσεις. «Προσπαθούμε να προωθήσουμε όλες τις μορφές τουρισμού στην Μακεδονία και τη Θράκη και προς αυτή την κατεύθυνση ήδη έχουν δρομολογήσει την κατασκευή μιας ιστοσελίδας για την προβολή του εναλλακτικού τουρισμού της Μακεδονίας και της Θράκης» είπε χαρακτηριστικά ο κος Καράογλου, τονίζοντας πως προς αυτή την κατεύθυνση επιδιώκεται η στενή συνεργασία με την τοπική αυτοδιοίκηση για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
adesmeuti-thrakis
Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου