ΣΤΗΝ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ η προετοιμασία της εθνικής βόλεϊ ανδρών και τα φιλικά με Λετονία

Στη Νέα Ορεστιάδα βρίσκεται από εχθές η εθνική ομάδα βόλεϊ των ανδρών, ξεκινώντας την προετοιμασία της για τα προκριματικά του Παγκοσμίου και τους αγώνες μπαράζ με το Βέλγιο για τα τελικά του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος.

Οι προπονήσεις γίνονται στο νέο κλειστό γυμναστήριο όπου η εθνική θα δώσει και τρία φιλικά παιχνίδια με τη Λετονία, Παρασκευή- Σάββατο και Κυριακή. Στην ομάδα έχουν ενταχθεί και δύο νέοι αθλητές, οι Τζιουμάκας, Δαλακούρας ενώ την Παρασκευή αναμένεται να ενσωματωθεί και ο Δημήτρης Τζούριτς, ο οποίος πήρε ολιγοήμερη άδεια για να ξεκουραστεί μετά τους τελικούς του ιταλικού πρωταθλήματος, όπου και στέφθηκε πρωταθλητής. Ο ομοσπονδιακός τεχνικός, Αλέκος Λεώνης, ξεκίνησε την προετοιμασία της ομάδας με πρόγραμμα τακτικής, κυρίως όσο αφορά την αμυντική λειτουργία και μετά την ενσωμάτωση του Τζούριτς θα δώσει βάρος και στον τομέα της ανάπτυξης.
ert.gr
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - 1ki1news

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου