«Ναι» στην πρόταση της ΟΛΜΕ για απεργία κατά τη διάρκεια των πανελλαδικών εξετάσεων, λέει η ΕΛΜΕ Ροδόπης.
Η απόφαση ελήφθη κατά συντριπτική πλειοψηφία στη γενική συνέλευση του οργάνου που ολοκληρώθηκε πριν λίγο.
Ειδικότερα, επί συνόλου 132 παρόντων καθηγητριών και καθηγητών οι 125 ενέκριναν την πρόταση της ΟΛΜΕ και μόνο 7 την καταψήφισαν.
Πηγή: inkomotini
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου