ΞΑΝΘΗ Σήμερα Δευτέρα ο μεγάλος τελικός ΠΑΟΚ - ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

Μεγάλος τελικός στην Ξάνθη
Σήμερα Δευτέρα, στις 7 το απόγευμα, θα διεξαχθεί ο τελικός του πρωταθλήματος Super League Κ17 (παιδιά κάτω των 17)  στο γήπεδο Skoda Ξάνθη Arena, μεταξύ ΠΑΟΚ και Ολυμπιακού. Ο αγώνας θα μεταδοθεί από τη Nova.

Πηγή: taxalia
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - 1ki1news

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου