Στην εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αλεξανδρούπολης παραπέμφθηκαν οι δύο Βούλγαροι, 44 και 21 ετών, που συνελήφθησαν εχθές το βράδυ στην εθνική οδό Αλεξανδρούπολης-Ορεστιάδας, στο ύψος της Κορνοφωλιάς, για λαθρεμπόριο τσεκουριών-μπαλτάδων.
Οι αστυνομικοί που τους σταμάτησαν για έλεγχο, εντόπισαν μέσα στο Ι. Χ. επιβατικό αυτοκίνητο στο οποίο επέβαιναν οι δύο άνδρες, κρυμμένα κάτω από κλινοσκεπάσματα, 174
τσεκούρια-μπαλτάδες, τα οποία και κατασχέθηκαν, όπως και το αυτοκίνητο.
Οι δύο Βούλγαροι δήλωσαν στους αστυνομικούς πως σκόπευαν να πουλήσουν το παράνομο εμπόρευμα που μετέφεραν.
ert.gr
Οι αστυνομικοί που τους σταμάτησαν για έλεγχο, εντόπισαν μέσα στο Ι. Χ. επιβατικό αυτοκίνητο στο οποίο επέβαιναν οι δύο άνδρες, κρυμμένα κάτω από κλινοσκεπάσματα, 174
τσεκούρια-μπαλτάδες, τα οποία και κατασχέθηκαν, όπως και το αυτοκίνητο.
Οι δύο Βούλγαροι δήλωσαν στους αστυνομικούς πως σκόπευαν να πουλήσουν το παράνομο εμπόρευμα που μετέφεραν.
ert.gr

0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου