"Όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια λέει σοφά ο λαός μας...
Το ίδιο πράττει επί δύο χρόνια και ο κύριος Παπαεμμανουήλ "
Κατανοούμε το άγχος του κ. Παπαεμμανουήλ να απασχολεί καθημερινά την επικαιρότητα, σχολιάζοντας επί παντός επιστητού και εφευρίσκοντας εν ανάγκη θέματα και «ειδήσεις», στην αγωνία του να κερδίσει την κούρσα για το χρίσμα του αρχηγού της παράταξής του. Πρέπει όμως να αντιληφθεί επιτέλους τη σοβαρότητα που απαιτεί η ιδιότητα του Δημοτικού Συμβούλου στη Διοίκηση του Δημοτικού Ωδείου.
Αντί λοιπόν από τη θέση του να συμβάλλει στην περαιτέρω αναβάθμιση του Μουσικού Οργανισμού ο κ. Παπαεμμανουήλ επί δύο χρόνια δεν κάνει τίποτε άλλο από το να αναζητά αφορμές για να τον δυσφημίσει αν και δημόσια διατείνεται ότι αγαπά το Δημοτικό Ωδείο και ... το θεωρεί «δεύτερο σπίτι» του.
Αντίθετα με όσα διατυμπανίζει, ο κ. Παπαεμμανουήλ, όχι μόνο δεν βρίσκει ποτέ τίποτε για να επαινέσει το «δεύτερο σπίτι του», αλλά κάνει ό,τι μπορεί για να το υπονομεύσει. Αδιαφορεί εάν το σπίτι αυτό «πέσει και τον ... πλακώσει!». Μόνο που εμείς δεν θα αφήσουμε να συμβεί κάτι τέτοιο.
Ο συγκεκριμένος Δημοτικός Σύμβουλος γνωρίζει ότι επί δύο χρόνια έχουν γίνει άλματα στη λειτουργία του Ωδείου, τόσο σε επίπεδο υποδομών, όσο και σε επίπεδο θεσμικού πλαισίου. Επειδή λοιπόν ο κύριος Παπαεμμανουήλ έχει επιλεκτική μνήμη που λειτουργεί σύμφωνα με τις εκάστοτε μικροπολιτικές του σκοπιμότητές, θα του θυμίσουμε ότι :
Μέχρι χθες, οι καθηγητές θεωρούνταν «εργολάβοι» και πλήρωναν ΤΕΒΕ, ενώ σήμερα με τη θέσπιση του νέου Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας ικανοποιείται ένα πάγιο αίτημα καθηγητών και μαθητών, για τη θεσμοθέτηση της λειτουργίας συμβάσεων εργασίας (ΙΚΑ) ορισμένου χρόνου. Μέχρι χθες, οι αίθουσες, ο εξοπλισμός και οι κοινόχρηστες εγκαταστάσεις του Ωδείου κατέρρεαν, ενώ πλέον οι πραγματοποιηθείσες και οι προγραμματισμένες παρεμβάσεις είναι οφθαλμοφανείς.
Μέχρι χθες ο αντιπρόεδρος ή ο Δήμαρχος προσλάμβανε ελεύθερα όποιον καθηγητή ήθελε, ενώ σήμερα κάθε πρόσληψη καθηγητή στο Ωδείο γίνεται με απόλυτα διαφανή κριτήρια διαγωνισμού με όρους ΑΣΕΠ και κρίση από αμερόληπτη Καλλιτεχνική Επιτροπή. Αυτό συμβαίνει φέτος για πρώτη φορά και, αντί να το αναγνωρίσει ο κ. Παπαεμμανουήλ, επιλέγει να στηλιτεύσει την ίδια την αξιοκρατική προκήρυξη διαγωνισμού πρόσληψης καθηγητών που και ο ίδιος ψήφισε στο διοικητικό συμβούλιο. Μήπως στην πραγματικότητα ο κ. Παπαεμμανουήλ επιθυμεί την οπισθοδρόμηση;
Τολμά ο κ. Παπαεμμανουήλ να αμφισβητήσει τη διαδικασία ορισμού της τριμελούς Καλλιτεχνικής Επιτροπής, ενώ γνωρίζει πολύ καλά ότι ακολουθήθηκε κατά γράμμα η νόμιμη διαδικασία ορισμού με απόφαση του Γ.Γ. Περιφέρειας Μακεδονίας-Θράκης, ενημερώθηκε το διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού, τα δε μέλη της Επιτροπής πληρούν όλες τις προϋποθέσεις του νόμου και είναι πρόσωπα εγνωσμένου κύρους. Έχει πραγματικά να πει κάτι επί της ουσίας ο κ. Παπαεμμανουήλ ή απλώς ομιλεί για να απασχολεί την κοινή γνώμη;
Αναφέρεται ο κ. Παπαεμμανουήλ σε ανικανότητα και αστοχίες της διοίκησης του Ωδείου, της οποίας και ο ίδιος αποτελεί μέλος. Καταψηφίζει μια προκήρυξη πρόσληψης καθηγητών που μόλις λίγες εβδομάδες πριν είχε υπερψηφίσει, λέγοντας βέβαια ότι «θα την ψήφιζε εάν κινδύνευε να μη γίνει ο διαγωνισμός». Είναι πράγματι σοβαρή και υπεύθυνη πολιτική στάση αυτή ή μήπως λαϊκισμός και πολιτικαντισμός του αισχίστου είδους, τα οποία έχουν σιχαθεί οι πολίτες;
Ευαγγελίζεται κάποιο ... μυστικό «σχέδιο ανασυγκρότησης» για το Ωδείο, το οποίο βέβαια δεν ... εδέησε να εφαρμόσει ο ίδιος όσο ήταν στην εξουσία, αλλά αντιθέτως κληροδότησε στον Οργανισμό 1,9 εκ. ευρώ χρέη προς το ΙΚΑ για το Ωδείο. Αλήθεια, στο σχέδιο αυτό ανασυγκρότησης περιλαμβάνει και τη δική του επιστροφή στη διδασκαλία Βυζαντινής Μουσικής στο Ωδείο της Δράμας ή θα συνεχίσει να στερεί τα μαθητολόγια του Ωδείου από μια ολόκληρη τάξη μαθητών, με την επιλογή του να μεταφέρει το τμήμα του στο Ωδείο της Καβάλας; Διότι, για όσους δεν γνωρίζουν, ο κ. Παπαεμμανουήλ αγνόησε τρεις συνεχόμενες προσκλήσεις καθηγητών Βυζαντινής (Δεκ 2011, Δεκ 2012, Φεβ 2013), αφήνοντας το Ωδείο ορφανό από καθηγητή στην ειδικότητα που υποτίθεται ότι υπηρετεί πέρα και πάνω από πολιτικές σκοπιμότητες.
Δυστυχώς ο κ. Παπαεμμανουήλ εκλαμβάνει τη δική μας επιλογή για άσκηση πολιτικής με αξιοπρέπεια και σοβαρότητα, ως αδυναμία. Δεν θα τον ακολουθήσουμε στον κατήφορό του. Δεν θα του επιτρέψουμε όμως να συνεχίσει να υπονομεύει τον Οργανισμό που το Δημοτικό Συμβούλιο τον όρισε να υπηρετεί. Τον καλούμε να αλλάξει πρακτική και νοοτροπία και να προσπαθήσει, για αλλαγή, να είναι εποικοδομητικός και όχι υπονομευτής μέσα από τη θέση του στο Δ.Σ. του Πολιτιστικού Οργανισμού. Σε αντίθετη περίπτωση, η καλύτερη υπηρεσία που μπορεί να προσφέρει, θα είναι να παραιτηθεί.
Δημοτική Παράταξη "Πόλη και Ζωή"
Το ίδιο πράττει επί δύο χρόνια και ο κύριος Παπαεμμανουήλ "
Κατανοούμε το άγχος του κ. Παπαεμμανουήλ να απασχολεί καθημερινά την επικαιρότητα, σχολιάζοντας επί παντός επιστητού και εφευρίσκοντας εν ανάγκη θέματα και «ειδήσεις», στην αγωνία του να κερδίσει την κούρσα για το χρίσμα του αρχηγού της παράταξής του. Πρέπει όμως να αντιληφθεί επιτέλους τη σοβαρότητα που απαιτεί η ιδιότητα του Δημοτικού Συμβούλου στη Διοίκηση του Δημοτικού Ωδείου.
Αντί λοιπόν από τη θέση του να συμβάλλει στην περαιτέρω αναβάθμιση του Μουσικού Οργανισμού ο κ. Παπαεμμανουήλ επί δύο χρόνια δεν κάνει τίποτε άλλο από το να αναζητά αφορμές για να τον δυσφημίσει αν και δημόσια διατείνεται ότι αγαπά το Δημοτικό Ωδείο και ... το θεωρεί «δεύτερο σπίτι» του.
Αντίθετα με όσα διατυμπανίζει, ο κ. Παπαεμμανουήλ, όχι μόνο δεν βρίσκει ποτέ τίποτε για να επαινέσει το «δεύτερο σπίτι του», αλλά κάνει ό,τι μπορεί για να το υπονομεύσει. Αδιαφορεί εάν το σπίτι αυτό «πέσει και τον ... πλακώσει!». Μόνο που εμείς δεν θα αφήσουμε να συμβεί κάτι τέτοιο.
Ο συγκεκριμένος Δημοτικός Σύμβουλος γνωρίζει ότι επί δύο χρόνια έχουν γίνει άλματα στη λειτουργία του Ωδείου, τόσο σε επίπεδο υποδομών, όσο και σε επίπεδο θεσμικού πλαισίου. Επειδή λοιπόν ο κύριος Παπαεμμανουήλ έχει επιλεκτική μνήμη που λειτουργεί σύμφωνα με τις εκάστοτε μικροπολιτικές του σκοπιμότητές, θα του θυμίσουμε ότι :
Μέχρι χθες, οι καθηγητές θεωρούνταν «εργολάβοι» και πλήρωναν ΤΕΒΕ, ενώ σήμερα με τη θέσπιση του νέου Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας ικανοποιείται ένα πάγιο αίτημα καθηγητών και μαθητών, για τη θεσμοθέτηση της λειτουργίας συμβάσεων εργασίας (ΙΚΑ) ορισμένου χρόνου. Μέχρι χθες, οι αίθουσες, ο εξοπλισμός και οι κοινόχρηστες εγκαταστάσεις του Ωδείου κατέρρεαν, ενώ πλέον οι πραγματοποιηθείσες και οι προγραμματισμένες παρεμβάσεις είναι οφθαλμοφανείς.
Μέχρι χθες ο αντιπρόεδρος ή ο Δήμαρχος προσλάμβανε ελεύθερα όποιον καθηγητή ήθελε, ενώ σήμερα κάθε πρόσληψη καθηγητή στο Ωδείο γίνεται με απόλυτα διαφανή κριτήρια διαγωνισμού με όρους ΑΣΕΠ και κρίση από αμερόληπτη Καλλιτεχνική Επιτροπή. Αυτό συμβαίνει φέτος για πρώτη φορά και, αντί να το αναγνωρίσει ο κ. Παπαεμμανουήλ, επιλέγει να στηλιτεύσει την ίδια την αξιοκρατική προκήρυξη διαγωνισμού πρόσληψης καθηγητών που και ο ίδιος ψήφισε στο διοικητικό συμβούλιο. Μήπως στην πραγματικότητα ο κ. Παπαεμμανουήλ επιθυμεί την οπισθοδρόμηση;
Τολμά ο κ. Παπαεμμανουήλ να αμφισβητήσει τη διαδικασία ορισμού της τριμελούς Καλλιτεχνικής Επιτροπής, ενώ γνωρίζει πολύ καλά ότι ακολουθήθηκε κατά γράμμα η νόμιμη διαδικασία ορισμού με απόφαση του Γ.Γ. Περιφέρειας Μακεδονίας-Θράκης, ενημερώθηκε το διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού, τα δε μέλη της Επιτροπής πληρούν όλες τις προϋποθέσεις του νόμου και είναι πρόσωπα εγνωσμένου κύρους. Έχει πραγματικά να πει κάτι επί της ουσίας ο κ. Παπαεμμανουήλ ή απλώς ομιλεί για να απασχολεί την κοινή γνώμη;
Αναφέρεται ο κ. Παπαεμμανουήλ σε ανικανότητα και αστοχίες της διοίκησης του Ωδείου, της οποίας και ο ίδιος αποτελεί μέλος. Καταψηφίζει μια προκήρυξη πρόσληψης καθηγητών που μόλις λίγες εβδομάδες πριν είχε υπερψηφίσει, λέγοντας βέβαια ότι «θα την ψήφιζε εάν κινδύνευε να μη γίνει ο διαγωνισμός». Είναι πράγματι σοβαρή και υπεύθυνη πολιτική στάση αυτή ή μήπως λαϊκισμός και πολιτικαντισμός του αισχίστου είδους, τα οποία έχουν σιχαθεί οι πολίτες;
Ευαγγελίζεται κάποιο ... μυστικό «σχέδιο ανασυγκρότησης» για το Ωδείο, το οποίο βέβαια δεν ... εδέησε να εφαρμόσει ο ίδιος όσο ήταν στην εξουσία, αλλά αντιθέτως κληροδότησε στον Οργανισμό 1,9 εκ. ευρώ χρέη προς το ΙΚΑ για το Ωδείο. Αλήθεια, στο σχέδιο αυτό ανασυγκρότησης περιλαμβάνει και τη δική του επιστροφή στη διδασκαλία Βυζαντινής Μουσικής στο Ωδείο της Δράμας ή θα συνεχίσει να στερεί τα μαθητολόγια του Ωδείου από μια ολόκληρη τάξη μαθητών, με την επιλογή του να μεταφέρει το τμήμα του στο Ωδείο της Καβάλας; Διότι, για όσους δεν γνωρίζουν, ο κ. Παπαεμμανουήλ αγνόησε τρεις συνεχόμενες προσκλήσεις καθηγητών Βυζαντινής (Δεκ 2011, Δεκ 2012, Φεβ 2013), αφήνοντας το Ωδείο ορφανό από καθηγητή στην ειδικότητα που υποτίθεται ότι υπηρετεί πέρα και πάνω από πολιτικές σκοπιμότητες.
Δυστυχώς ο κ. Παπαεμμανουήλ εκλαμβάνει τη δική μας επιλογή για άσκηση πολιτικής με αξιοπρέπεια και σοβαρότητα, ως αδυναμία. Δεν θα τον ακολουθήσουμε στον κατήφορό του. Δεν θα του επιτρέψουμε όμως να συνεχίσει να υπονομεύει τον Οργανισμό που το Δημοτικό Συμβούλιο τον όρισε να υπηρετεί. Τον καλούμε να αλλάξει πρακτική και νοοτροπία και να προσπαθήσει, για αλλαγή, να είναι εποικοδομητικός και όχι υπονομευτής μέσα από τη θέση του στο Δ.Σ. του Πολιτιστικού Οργανισμού. Σε αντίθετη περίπτωση, η καλύτερη υπηρεσία που μπορεί να προσφέρει, θα είναι να παραιτηθεί.
Δημοτική Παράταξη "Πόλη και Ζωή"
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου