ΞΑΝΘΗ Πυρπόλησαν όχημα της Υπηρεσίας Πολιτικών Υποθέσεων

Φωτιά σε όχημα της Υπηρεσίας Πολιτικών Υποθέσεων στην Ξάνθη έβαλαν άγνωστοι δράστες.

Το αυτοκίνητο βρισκόταν στο πάρκινγκ της υπηρεσίας, στην πίσω αυλή του κτιρίου Γκέρμαν, επί της οδού Πινδάρου, όταν οι άγνωστoι δράστες το περιέλουσαν με υγρό με αποτέλεσμα να ξεσπάσει πυρκαγιά.

Η επέμβαση της πυροσβεστικής ήταν άμεση και κατάσβεσε την πυρκαγιά, η οποία είχε προλάβει να κάψει το μεγαλύτερο μέρος του οχήματος.

Η Πυροσβεστική έχει συλλέξει οπτικό υλικό από την κάμερα ασφαλείας, το οποίο εξετάζει.
Εφημερίδα Birlik
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - 1ki1news

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου