Στην κοινή δήλωση-απάντησή τους, αποδίδουν την αναφορά των ονομάτων τους σε «κακόβουλη καταγγελία ή σε εσφαλμένη πληροφόρηση», και διαμηνύουν πως επιφυλάσσονται για κάθε νόμιμο δικαίωμά τους.
Άλλωστε, όπως υποστηρίζουν, «ουδέποτε μας κάλεσε το Σ.Δ.Ο.Ε. για έλεγχο».
Η δήλωση-απάντησή τους έχεις ως εξής:
«Στην εφημερίδα “Έθνος της Κυριακής” της 13.1.2013 αναφέρθηκε το όνομά μας μεταξύ των ελεγχόμενων από το Σ.Δ.Ο.Ε. προσώπων για δήθεν παράνομο πλουτισμό από απ’ ευθείας αναθέσεις δημοτικών έργων.
Ως εκ τούτου αποδοκιμάζουμε τέτοιου είδους βεβιασμένες ενέργειες, και δηλώνουμε ότι επιφυλασσόμαστε για την άσκηση κάθε νόμιμου δικαιώματός μας προς διαφύλαξη της τιμής και της αξιοπρέπειάς μας».
Σύμφωνα με το επίμαχο δημοσίευμα, στο μικροσκόπιο του Σ.Δ.Ο.Ε στην ΑΜ-Θ έχουν μπει οι:
- Σταυρόπουλος Στέργιος, πρώην Νομάρχης Ροδόπης.- Παπανικολάου Χρήστος, πρώην Δήμαρχος Μαρώνειας και νυν Δημοτικός Σύμβουλος Μαρώνειας-Σαπών.
- Αραμπατζής Αθανάσιος, πρώην Αντιδήμαρχος Μαρώνειας και νυν Περιφερειακός Σύμβουλος ΑΜ-Θ.
- Κουτσογιάννης Χρήστος, πρώην Αντιδήμαρχος Μαρώνειας και νυν Δημοτικός Σύμβουλος Μαρώνειας-Σαπών.
- Αλεξανδρής Γεώργιος, πρώην Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης.
- Τσέπελης Εμμανουήλ, πρώην Αντιδήμαρχος Ξάνθης και νυν Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Ξάνθης.
Πηγή: inkomotini.blogspot.com
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου