Δια του νομικού τους εκπροσώπου Νίκου Σπύρου, διευκρινίζουν πως δεν διαφωνούν με τη δημιουργία του ποδηλατόδρομου αλλά με τον τρόπο κατασκευής του.
«Τυχόν ματαίωση του έργου θα σημάνει την απένταξή του από το Ε.Σ.Π.Α. και την επιστροφή στην Ε.Ε. 700.000 ευρώ, ενώ θα χαθεί η ευκαιρία να αλλάξουμε κυκλοφοριακή νοοτροπία και θα σβήσει το όνειρο χιλιάδων νυν και εν δυνάμει ποδηλατών», σημειώνει από την πλευρά του ο Δήμαρχος Κομοτηνής Γιώργος Πετρίδης.
| Οι κύριοι Σπύρου, Αρβανίτης και Προυσινούδης, καταθέτουν αίτημα συζήτησης στο δημοτικό συμβούλιο, στην πρόεδρο του Σώματος Σοφία Μενεσελίδου |
Πηγή: inkomotini.blogspot.com
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου