Σήμερα Δευτέρα 1 Οκτωβρίου, ξεκινά το Πρόγραμμα δημιουργικής απασχόλησης παιδιών για παιδιά σχολικής ηλικίας για την χειμερινή περίοδο. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει θεατρικό παιχνίδι, ζωγραφική, παραμύθια, επιτραπέζια παιχνίδια, αινίγματα κ.α. υπό την επίβλεψη δύο ψυχολόγων και μίας κοινωνιολόγου. Η έναρξη προγραμματίζεται για την Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012 στις 5:30 μ.μ. στο χώρο της Δημοτικής Βιβλιοθήκης. Οι δραστηριότητες θα πραγματοποιούνται δύο απογεύματα την εβδομάδα.
Το πρωί, οι δύο ψυχολόγοι και η μία κοινωνική λειτουργός που απασχολούνται στο πρόγραμμα Κοινωφελούς Εργασίας, σε συνεννόηση με τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης θα βρίσκονται σε σχολεία για τη συμπλήρωση ερωτηματολογίων από τους μαθητές, σχετικά με το βιβλίο.
Παράλληλα, συνεχίζεται η καταγραφή του αρχείου των δύο λαογραφικών περιοδικών, «Θρακικά» και «Αρχείο γλωσσικού και πολιτιστικού Θησαυρού».
Η Δημοτική Βιβλιοθήκη, συνεχίζει να δέχεται δωρεές βιβλίων από συμπολίτες μας, ενώ παράλληλα, προσφέρει κι εκείνη με τη σειρά της, τη δική της ενίσχυση στη βιβλιοθήκη των Δικαστικών Φυλακών Κομοτηνής, χαρίζοντας κυρίως ξενόγλωσσα βιβλία.
Υπενθυμίζεται τέλος, ότι η αίθουσα της Δημοτικής Βιβλιοθήκης, παραχωρείται δωρεάν σε συλλόγους για την πραγματοποίηση εκδηλώσεων κατόπιν συνεννόησης.
Το πρωί, οι δύο ψυχολόγοι και η μία κοινωνική λειτουργός που απασχολούνται στο πρόγραμμα Κοινωφελούς Εργασίας, σε συνεννόηση με τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης θα βρίσκονται σε σχολεία για τη συμπλήρωση ερωτηματολογίων από τους μαθητές, σχετικά με το βιβλίο.
Παράλληλα, συνεχίζεται η καταγραφή του αρχείου των δύο λαογραφικών περιοδικών, «Θρακικά» και «Αρχείο γλωσσικού και πολιτιστικού Θησαυρού».
Η Δημοτική Βιβλιοθήκη, συνεχίζει να δέχεται δωρεές βιβλίων από συμπολίτες μας, ενώ παράλληλα, προσφέρει κι εκείνη με τη σειρά της, τη δική της ενίσχυση στη βιβλιοθήκη των Δικαστικών Φυλακών Κομοτηνής, χαρίζοντας κυρίως ξενόγλωσσα βιβλία.
Υπενθυμίζεται τέλος, ότι η αίθουσα της Δημοτικής Βιβλιοθήκης, παραχωρείται δωρεάν σε συλλόγους για την πραγματοποίηση εκδηλώσεων κατόπιν συνεννόησης.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου