Σε απάντηση δημοσιευμάτων τα οποία αναφέρονται σε κλείσιμο της Δ.Ο.Υ. Σαπών και την συγχώνευσή της με την Δ.Ο.Υ. Κομοτηνής, σας ενημερώνουμε προς αποφυγή αυθαίρετων συμπερασμάτων τα εξής:
Σύμφωνα με επίσημη πληροφόρηση από την αρμόδια Επιτροπή Συγχωνεύσεων Δ.Ο.Υ. του Υπουργείου Οικονομικών, οι δομές των ανά την Ελλάδα Δ.Ο.Υ. αλλάζουν, όπως και ο τρόπος συνδιαλλαγής τους με τους φορολογουμένους.
Οι δομές των Δ.Ο.Υ. που αλλάζουν την μορφή λειτουργίας τους σε Γραφεία Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων, όπως αυτή των Σαπών, θα προσφέρουν τις ίδιες υπηρεσίες στους φορολογουμένους όπως πριν, χωρίς να χρειάζεται οι πολίτες να μεταβαίνουν στην Κομοτηνή για την εξυπηρέτησή τους.
Για τον λόγο αυτό ο Δήμος Μαρώνειας – Σαπών, από την πρώτη στιγμή έστειλε την πρότασή του στα υπουργεία Εσωτερικών και Οικονομικών, με την ρητή δέσμευσή του, να αναλάβει τα λειτουργικά έξοδα λειτουργίας της νέας δομής, δηλαδή του Γραφείου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων, όπως τελικά αποφασίστηκε να ονομαστεί, ώστε να παραμείνει η δομή στις Σάπες και να συνεχίσει να προσφέρει τις φορολογικές υπηρεσίες της στους πολίτες. Το ίδιο έχει γίνει με την Σαμοθράκη, το Διδυμότειχο, το Σουφλί, τη Θάσο, το Κάτω Νευροκόπι, την Χρυσούπολη και την Ελευθερούπολη, στην περιφέρεια ΑΜ-Θ.
Παράλληλα προχώρησε και ένα βήμα παραπέρα ο δήμος Μαρώνειας – Σαπών και ζήτησε με έγγραφό του την χρήση του κτηρίου της Δ.Ο.Υ. Σαπών, από το Υπουργείο Οικονομικών, ώστε να στεγάσει κι άλλες δημόσιες και δημοτικές υπηρεσίες σ’ αυτό, δημιουργώντας ένα πολυκέντρο εξυπηρέτησης του πολίτη στις Σάπες.
Από δω και πέρα η ανακατάταξη των υπηρεσιών βρίσκεται στον στρατηγικό σχεδιασμό του Υπουργείου Οικονομικών ώστε να προχωρήσει στην σύσταση του Γραφείου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων, με το κατάλληλο προσωπικό το οποίο θα προέρχεται από τους ήδη υπηρετούντες σ’ αυτό (δηλαδή εξειδικευμένο προσωπικό), όπως και η ηλεκτρονική του διασύνδεση με την κεντρική Δ.Ο.Υ. του νομού και τις δομές του υπουργείου (ΤΑΧΙS κ.λ.π.) οι οποίες με μικρότερο κόστος θα προσφέρουν τις ίδιες υπηρεσίες στους πολίτες.
Ήδη από την πρώτη στιγμή ο δήμαρχος Μαρώνειας – Σαπών κ. Ηλίας Ιωαννάκης, είχε δηλώσει στο δελτίο Τύπου της 5-10-2012, ότι: «Επιτεύχθηκε η παραμονή της Δ.Ο.Υ. Σαπών στις Σάπες, μετά από διαβούλευσή του με την αρμόδια επιτροπή του Υπουργείου Οικονομικών που επεξεργάστηκε τις συγχωνεύσεις των Δ.Ο.Υ. και την δημιουργία στο κτήριο όπου στεγάζεται μιας ολοκληρωμένης δομής ενός διοικητικού κέντρου όπου θα μπορούν να συστεγαστούν και άλλες υπηρεσίες των Σαπών, μετά από αίτημα το οποίο κατατέθηκε στην αρμόδια διεύθυνση του υπουργείου για παραχώρηση χρήσης του ακινήτου στην δικαιοδοσία του δήμου.
Με την εξέλιξη αυτή, η οποία θα ολοκληρωθεί στο αμέσως προσεχές διάστημα, οι Σάπες και η ευρύτερη περιοχή θα αποκτήσουν ένα νέο διοικητικό πολύ-κέντρο εξυπηρέτησης πολιτών σε κάθετη μορφή, που θα περιλαμβάνει την Δ.Ο.Υ. στη νέα της μορφή, το αστυνομικό τμήμα και άλλες υπηρεσίες, εξασφαλίζοντας λιγότερες λειτουργικές δαπάνες για το δημόσιο».
Σύμφωνα με επίσημη πληροφόρηση από την αρμόδια Επιτροπή Συγχωνεύσεων Δ.Ο.Υ. του Υπουργείου Οικονομικών, οι δομές των ανά την Ελλάδα Δ.Ο.Υ. αλλάζουν, όπως και ο τρόπος συνδιαλλαγής τους με τους φορολογουμένους.
Οι δομές των Δ.Ο.Υ. που αλλάζουν την μορφή λειτουργίας τους σε Γραφεία Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων, όπως αυτή των Σαπών, θα προσφέρουν τις ίδιες υπηρεσίες στους φορολογουμένους όπως πριν, χωρίς να χρειάζεται οι πολίτες να μεταβαίνουν στην Κομοτηνή για την εξυπηρέτησή τους.
Για τον λόγο αυτό ο Δήμος Μαρώνειας – Σαπών, από την πρώτη στιγμή έστειλε την πρότασή του στα υπουργεία Εσωτερικών και Οικονομικών, με την ρητή δέσμευσή του, να αναλάβει τα λειτουργικά έξοδα λειτουργίας της νέας δομής, δηλαδή του Γραφείου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων, όπως τελικά αποφασίστηκε να ονομαστεί, ώστε να παραμείνει η δομή στις Σάπες και να συνεχίσει να προσφέρει τις φορολογικές υπηρεσίες της στους πολίτες. Το ίδιο έχει γίνει με την Σαμοθράκη, το Διδυμότειχο, το Σουφλί, τη Θάσο, το Κάτω Νευροκόπι, την Χρυσούπολη και την Ελευθερούπολη, στην περιφέρεια ΑΜ-Θ.
Παράλληλα προχώρησε και ένα βήμα παραπέρα ο δήμος Μαρώνειας – Σαπών και ζήτησε με έγγραφό του την χρήση του κτηρίου της Δ.Ο.Υ. Σαπών, από το Υπουργείο Οικονομικών, ώστε να στεγάσει κι άλλες δημόσιες και δημοτικές υπηρεσίες σ’ αυτό, δημιουργώντας ένα πολυκέντρο εξυπηρέτησης του πολίτη στις Σάπες.
Από δω και πέρα η ανακατάταξη των υπηρεσιών βρίσκεται στον στρατηγικό σχεδιασμό του Υπουργείου Οικονομικών ώστε να προχωρήσει στην σύσταση του Γραφείου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων, με το κατάλληλο προσωπικό το οποίο θα προέρχεται από τους ήδη υπηρετούντες σ’ αυτό (δηλαδή εξειδικευμένο προσωπικό), όπως και η ηλεκτρονική του διασύνδεση με την κεντρική Δ.Ο.Υ. του νομού και τις δομές του υπουργείου (ΤΑΧΙS κ.λ.π.) οι οποίες με μικρότερο κόστος θα προσφέρουν τις ίδιες υπηρεσίες στους πολίτες.
Ήδη από την πρώτη στιγμή ο δήμαρχος Μαρώνειας – Σαπών κ. Ηλίας Ιωαννάκης, είχε δηλώσει στο δελτίο Τύπου της 5-10-2012, ότι: «Επιτεύχθηκε η παραμονή της Δ.Ο.Υ. Σαπών στις Σάπες, μετά από διαβούλευσή του με την αρμόδια επιτροπή του Υπουργείου Οικονομικών που επεξεργάστηκε τις συγχωνεύσεις των Δ.Ο.Υ. και την δημιουργία στο κτήριο όπου στεγάζεται μιας ολοκληρωμένης δομής ενός διοικητικού κέντρου όπου θα μπορούν να συστεγαστούν και άλλες υπηρεσίες των Σαπών, μετά από αίτημα το οποίο κατατέθηκε στην αρμόδια διεύθυνση του υπουργείου για παραχώρηση χρήσης του ακινήτου στην δικαιοδοσία του δήμου.
Με την εξέλιξη αυτή, η οποία θα ολοκληρωθεί στο αμέσως προσεχές διάστημα, οι Σάπες και η ευρύτερη περιοχή θα αποκτήσουν ένα νέο διοικητικό πολύ-κέντρο εξυπηρέτησης πολιτών σε κάθετη μορφή, που θα περιλαμβάνει την Δ.Ο.Υ. στη νέα της μορφή, το αστυνομικό τμήμα και άλλες υπηρεσίες, εξασφαλίζοντας λιγότερες λειτουργικές δαπάνες για το δημόσιο».
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου