Δεύτερη ακριβότερη χώρα η Ελλάδα στην ΕΕ στην τιμή της βενζίνης

Στη Βουλή φέρνει ο βουλευτής Δ. Παπαδημούλης με ερώτησή του την τιμή της βενζίνης στην ελληνική αγορά που...
ακολουθεί διαχρονικά αντίστροφή πορεία σε σχέση με τα εισοδήματα του έλληνα καταναλωτή.
Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ επικαλείται μελέτη του ΕΛΚΕΚΑ σύμφωνα με την οποία οι σε περίοδο άγριας λιτότητας και ύφεσης οι καταναλωτές πληρώνουν φέτος την βενζίνη ακριβότερα κατά 12,5% σε σχέση με πέρυσι ενώ η Ελλάδα έρχεται δεύτερη στην Ε.Ε., με πρώτες τις Ολλανδία και Ιταλία, στις οποίες η τιμή ανέρχεται στο 1,80 ευρώ το λίτρο, ενώ στην Ευρωπαϊκή Ένωση η μέση τιμή είναι 1,54 ευρώ ανά λίτρο.

Ο Δ. Παπαδημούλης ρωτά πώς θα μειώσει η κυβέρνηση την τιμή της βενζίνης, πότε επιτέλους θα αντιμετωπίσει η κυβέρνηση τα φαινόμενα αισχροκέρδειας από την ύπαρξη καρτέλ προκειμένου να προστατευθεί το εισόδημα όλων των καταναλωτών και κυρίως των ανέργων καθώς και των μεσαίων και χαμηλών εισοδημάτων.
Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ερώτησης:

"Ερώτηση
Προς τους κ.κ. Υπουργούς Οικονομικών
Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας

Θέμα: Δεύτερη ακριβότερη χώρα η Ελλάδα στην ΕΕ όσον αφορά την τιμή της βενζίνης

Σύμφωνα με το Ελληνικό Κέντρο Καταναλωτών (ΕΛΚΕΚΑ), οι καταναλωτές πληρώνουν φέτος την βενζίνη ακριβότερα κατά 12,5% σε σχέση με πέρυσι. Βάσει μελέτης του ΕΛΚΕΚΑ, η Ελλάδα έρχεται δεύτερη στην Ε.Ε., με πρώτες τις Ολλανδία και Ιταλία, στις οποίες η τιμή ανέρχεται στο 1,80 ευρώ το λίτρο, ενώ στην Ευρωπαϊκή Ένωση η μέση τιμή είναι 1,54 ευρώ ανά λίτρο. Παράλληλα, βάσει των στοιχείων του παρατηρητηρίου τιμών υγρών του υπουργείου Ανάπτυξης, η μέση τιμή της αμόλυβδης την Τετάρτη φτάνει το 1,78 ευρώ. Η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα παραμένει στα ύψη, πλήττοντας την οικονομία και τα φτωχά και μεσαία εισοδήματα, τόσο λόγω των υψηλότατων φόρων, δηλαδή του ΦΠΑ και των Ειδικών Φόρων Κατανάλωσης, όσο και της ύπαρξης καρτέλ στον χώρο των υγρών καυσίμων.
Ερωτώνται οι κ.κ Υπουργοί:
Με ποιο τρόπο σκέφτεται η κυβέρνηση να μειώσει την τιμή της βενζίνης αλλά και των υγρών καυσίμων γενικότερα ώστε αυτή να συμβαδίζει με το διαθέσιμο εισόδημα των ελλήνων πολιτών; Θα προχωρήσει σε μείωση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης καυσίμων για τους ανέργους, τα φτωχά και τα μεσαία εισοδήματα που πλήττονται έντονα από την κρίση, τον υψηλό πληθωρισμό και την ανεργία;
Σε τι άμεσες ενέργειες προτίθεται να προβεί προκειμένου να πάψουν οι πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού – καρτέλ – στον χώρο των υγρών καυσίμων;
Ο ερωτών βουλευτής
Δημήτρης Παπαδημούλης"

photo:energyin.gr
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - 1ki1news

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου