Γράφει ο Ιωάννης Δέμος
Ο ραγιαδισμός τον οποίο επιδεικνύει το πολιτικό σύστημα μόνον ως αποτέλεσμα εκβιασμών...
μπορεί να δικαιολογηθεί. Δεν συζητούν για την σωτηρία της χώρας αλλά...
για παράδοση της χώρας μέσα από την εξαθλίωση των πολιτών, έστω και αν πολιτικοί αρχηγοί προσπαθούν να εμφανιστούν ως...αντιστασιακοί ακολουθώντας την λογική του Χότζα: Σου ζητάω τρία, σου αφήνω δύο και παίρνω τελικά το ένα που πραγματικά θέλω και παράλληλα παριστάνω και τον ήρωα!
Το ερώτημα εξακολουθεί να παραμένει.
Γιατί δεν προτείνουν άλλες τουλάχιστον ισοδύναμες πηγές εσόδων;
Σύμφωνα με στοιχεία του ΟΟΣΑ, υπολογίζεται ότι ο ετήσιος τζίρος του παραεμπορίου υπολογίζεται σε 25 δις ευρώ. Άρα μόνον ο διαφεύγων Φ.Π.Α. ξεπερνά τα 5,5 δις ευρώ, δηλαδή υπερκαλύπτεί τις απαιτήσεις της τρόϊκα που είναι κάτω από 4,5 δις ευρώ. Αθροιστικά, οι διαφεύγοντες φόροι μαζί με τον ΦΠΑ, ξεπερνούν τα 10,5 δίς.
Δηλαδή σε μία εποχή που η αγορά έχει νεκρώσει, που πολίτες επιχειρηματίες και επαγγελματίες βάζουν τέλος στην ζωή τους λόγω χρεών, η κυβέρνηση, οι δήμοι, η αστυνομία, η εφορία και η δικαστική εξουσία κλείνουν το μάτι στους μετανάστες, προβαίνοντας μόνον σε κινήσεις εντυπωσιασμού με ελάχιστες καταστροφές εμπορευμάτων και καμία ποινή .
Ακόμη και στην περίπτωση που μόνον μέρος του παράνομου τζίρου κατευθυνθεί προς τα καταστήματα, οι προκύπτοντες φόροι μαζί με τον ΦΠΑ θα ξεπεράσουν τα 5 δις ευρώ.
Τι μπορούν να κάνουν οι αρχηγοί και ο Παπαδήμος;
Να προτείνουν αυτό ως ισοδύναμο μέτρο στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων με την τρόικα, καθ' ην στιγμή καλύπτει πλήρως τις απαιτήσεις τους, ενώ παράλληλα θα αναζωογονηθεί η αγορά,θα αποφευχθούν αυτοκτονίες επαγγελματιών και επιχειρηματιών, οι οποίες σήμερα πυκνώνουν και μαζί ένα ντόμινο θετικών επιδράσεων στα εισοδήματα.
Μία άλλη πτυχή του θέματος είναι η συμμόρφωση με τον νόμο όλων των παραπάνω αναφερόμενων κρατικών και Δημοτικών αρχών.
Στο άρθρο 74 του νόμου 3982/17-6-2011, τροποποιείται το άρθρο 11 του ν. 3377/2005 για την πάταξη του παραεμπορίου και αντικαθίσταται ως εξής:
"Άρθρο 11.
Με την επιφύλαξη των διατάξεων του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα (ν. 2960/2001, Α΄ 265), τα κάθε είδους εμπορεύματα, τα οποία διακινούνται στην αγορά με οποιονδήποτε τρόπο και τα οποία είτε συνιστούν παράνομη απομίμηση προϊόντων είτε κυκλοφορούν κατά παράβαση των διατάξεων του Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων (π.δ.186/1992, Α΄ 84) είτε αυτός που τα διαθέτει δεν κατέχει την απαιτούμενη άδεια ή τα νόμιμα παραστατικά, κατάσχονται και καταστρέφονται άμεσα, με κάθε πρόσφορο τρόπο, υπό την επιφύλαξη της παραγράφου5 του παρόντος"
Και βεβαίως υπάρχουν και άλλοι εμπλεκόμενοι νόμοι όπως για παράδειγμα εκείνος για την διακίνηση μαύρου χρήματος που σαφώς συνδέεται με το παραεμπόριο.
Και γεννάται το εξής ερώτημα:
Όταν όργανα της αστυνομίας, δημοτικοί αστυνομικοί, εφοριακοί και δικαστικοί λειτουργοί, παρεβρίσκονται ΄διαβαίνουν σε σημεία που διενεργείται παραεμπόριο από μετανάστες, άραγε δεν παραβαίνουν τον νόμο όταν δεν παρεμβαίνουν;
Και ποιά είναι η θέση των εμπορικών συλλόγων οι οποίοι αρκούνται στις επικοινωνιακές δράσεις των παραπάνω κρατικών ή δημοτικών εξουσιών.
Τι μπορούν να κάνουν οι Εμπορικοί Σύλλογοι;
Να ξεκινήσουν πόλεμο με το παραεμπόριο!
Να ενημερώνουν όλες τις αρμόδιες εξουσίες σε κάθε θέαση παράνομης εμπορικής δραστηριότητας ανεξαρτήτου μεγέθους.
Τέλος να καταθέτουν μηνύσεις για παράβαση καθήκοντος έως και υπόθαλψη "εγκληματία" εναντίον κάθε αρμοδίου ο οποίος κατά παράβαση του παραπάνω νόμου αδρανεί και δεν προβαίνει στα δέοντα!
Είτε αυτός είναι Δήμαρχος, είτε Εφοριακός, είτε Διοικητής αστυνομίας είτε εισαγγελέας.
Η κυβέρνηση υπερβαίνει την απλή ανοχή και μοιάζει να κλείνει το μάτι ψηφοθηρώντας στους παράνομους έγχρωμους εμπόρους, αδιαφορώντας για τους πολίτες.
Τα οφέλη θα είναι πολλαπλά.
"Πέφτει" χρήμα στην αγορά, ευημερούν οι έμποροι και αποφεύγονται τα υφεσιακά μέτρα που επιθυμεί διακαώς η τρόϊκα ενώ παράλληλα έχει θετικές επιπτώσεις στην λαθρομετανάστευση.
Πολεμάμε για την επιβίωσή μας!
μπορεί να δικαιολογηθεί. Δεν συζητούν για την σωτηρία της χώρας αλλά...
για παράδοση της χώρας μέσα από την εξαθλίωση των πολιτών, έστω και αν πολιτικοί αρχηγοί προσπαθούν να εμφανιστούν ως...αντιστασιακοί ακολουθώντας την λογική του Χότζα: Σου ζητάω τρία, σου αφήνω δύο και παίρνω τελικά το ένα που πραγματικά θέλω και παράλληλα παριστάνω και τον ήρωα!
Το ερώτημα εξακολουθεί να παραμένει.
Γιατί δεν προτείνουν άλλες τουλάχιστον ισοδύναμες πηγές εσόδων;
Σύμφωνα με στοιχεία του ΟΟΣΑ, υπολογίζεται ότι ο ετήσιος τζίρος του παραεμπορίου υπολογίζεται σε 25 δις ευρώ. Άρα μόνον ο διαφεύγων Φ.Π.Α. ξεπερνά τα 5,5 δις ευρώ, δηλαδή υπερκαλύπτεί τις απαιτήσεις της τρόϊκα που είναι κάτω από 4,5 δις ευρώ. Αθροιστικά, οι διαφεύγοντες φόροι μαζί με τον ΦΠΑ, ξεπερνούν τα 10,5 δίς.
Δηλαδή σε μία εποχή που η αγορά έχει νεκρώσει, που πολίτες επιχειρηματίες και επαγγελματίες βάζουν τέλος στην ζωή τους λόγω χρεών, η κυβέρνηση, οι δήμοι, η αστυνομία, η εφορία και η δικαστική εξουσία κλείνουν το μάτι στους μετανάστες, προβαίνοντας μόνον σε κινήσεις εντυπωσιασμού με ελάχιστες καταστροφές εμπορευμάτων και καμία ποινή .
Ακόμη και στην περίπτωση που μόνον μέρος του παράνομου τζίρου κατευθυνθεί προς τα καταστήματα, οι προκύπτοντες φόροι μαζί με τον ΦΠΑ θα ξεπεράσουν τα 5 δις ευρώ.
Τι μπορούν να κάνουν οι αρχηγοί και ο Παπαδήμος;
Να προτείνουν αυτό ως ισοδύναμο μέτρο στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων με την τρόικα, καθ' ην στιγμή καλύπτει πλήρως τις απαιτήσεις τους, ενώ παράλληλα θα αναζωογονηθεί η αγορά,θα αποφευχθούν αυτοκτονίες επαγγελματιών και επιχειρηματιών, οι οποίες σήμερα πυκνώνουν και μαζί ένα ντόμινο θετικών επιδράσεων στα εισοδήματα.
Μία άλλη πτυχή του θέματος είναι η συμμόρφωση με τον νόμο όλων των παραπάνω αναφερόμενων κρατικών και Δημοτικών αρχών.
Στο άρθρο 74 του νόμου 3982/17-6-2011, τροποποιείται το άρθρο 11 του ν. 3377/2005 για την πάταξη του παραεμπορίου και αντικαθίσταται ως εξής:
"Άρθρο 11.
Με την επιφύλαξη των διατάξεων του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα (ν. 2960/2001, Α΄ 265), τα κάθε είδους εμπορεύματα, τα οποία διακινούνται στην αγορά με οποιονδήποτε τρόπο και τα οποία είτε συνιστούν παράνομη απομίμηση προϊόντων είτε κυκλοφορούν κατά παράβαση των διατάξεων του Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων (π.δ.186/1992, Α΄ 84) είτε αυτός που τα διαθέτει δεν κατέχει την απαιτούμενη άδεια ή τα νόμιμα παραστατικά, κατάσχονται και καταστρέφονται άμεσα, με κάθε πρόσφορο τρόπο, υπό την επιφύλαξη της παραγράφου5 του παρόντος"
Και βεβαίως υπάρχουν και άλλοι εμπλεκόμενοι νόμοι όπως για παράδειγμα εκείνος για την διακίνηση μαύρου χρήματος που σαφώς συνδέεται με το παραεμπόριο.
Και γεννάται το εξής ερώτημα:
Όταν όργανα της αστυνομίας, δημοτικοί αστυνομικοί, εφοριακοί και δικαστικοί λειτουργοί, παρεβρίσκονται ΄διαβαίνουν σε σημεία που διενεργείται παραεμπόριο από μετανάστες, άραγε δεν παραβαίνουν τον νόμο όταν δεν παρεμβαίνουν;
Και ποιά είναι η θέση των εμπορικών συλλόγων οι οποίοι αρκούνται στις επικοινωνιακές δράσεις των παραπάνω κρατικών ή δημοτικών εξουσιών.
Τι μπορούν να κάνουν οι Εμπορικοί Σύλλογοι;
Να ξεκινήσουν πόλεμο με το παραεμπόριο!
Να ενημερώνουν όλες τις αρμόδιες εξουσίες σε κάθε θέαση παράνομης εμπορικής δραστηριότητας ανεξαρτήτου μεγέθους.
Τέλος να καταθέτουν μηνύσεις για παράβαση καθήκοντος έως και υπόθαλψη "εγκληματία" εναντίον κάθε αρμοδίου ο οποίος κατά παράβαση του παραπάνω νόμου αδρανεί και δεν προβαίνει στα δέοντα!
Είτε αυτός είναι Δήμαρχος, είτε Εφοριακός, είτε Διοικητής αστυνομίας είτε εισαγγελέας.
Η κυβέρνηση υπερβαίνει την απλή ανοχή και μοιάζει να κλείνει το μάτι ψηφοθηρώντας στους παράνομους έγχρωμους εμπόρους, αδιαφορώντας για τους πολίτες.
Τα οφέλη θα είναι πολλαπλά.
"Πέφτει" χρήμα στην αγορά, ευημερούν οι έμποροι και αποφεύγονται τα υφεσιακά μέτρα που επιθυμεί διακαώς η τρόϊκα ενώ παράλληλα έχει θετικές επιπτώσεις στην λαθρομετανάστευση.
Πολεμάμε για την επιβίωσή μας!
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου