Αιτία σοβαρών και θανατηφόρων ατυχημάτων οι ισόπεδοι κόμβοι του κάθετου άξονα Αρδάνιο-Ορμένιο στην περιοχή της Νέας Ορεστιάδας

Το στάδιο που βρίσκεται η εκπόνηση της μελέτης για την παράκαμψη της πόλης της Νέας Ορεστιάδας με την κατασκευή νέας χάραξης και νέων ανισόπεδων κόμβων στην υλοποίηση του...
κάθετου άξονα Αρδάνιο-Ορμένιο ζητάει με ερώτησή της, η βουλευτής Έβρου του ΠΑΣΟΚ κυρία Τσιαούση Ελένη από τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.

ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
Θέμα: «Αιτία σοβαρών και θανατηφόρων ατυχημάτων οι ισόπεδοι κόμβοι του κάθετου άξονα Αρδάνιο-Ορμένιο στην περιοχή της Νέας Ορεστιάδας»
Κύριε   Υπουργέ,
Όπως πολύ καλά γνωρίζετε, ο κάθετος άξονας διέρχεται ουσιαστικά σχεδόν μέσα απ’ την πόλη της Νέας Ορεστιάδας, παρόλο που είναι κλειστός δρόμος, «κόβοντας» την πόλη. Ταυτόχρονα οι δύο κόμβοι οι οποίοι υπάρχουν για την είσοδο-έξοδο της πόλης είναι ισόπεδοι, με αποτέλεσμα να συμβαίνουν ιδιαίτερα συχνά τροχαία ατυχήματα, αρκετά απ’ αυτά θανατηφόρα.
Η «Εγνατία Οδός Α.Ε.» είχε δεσμευτεί, μέσω του προέδρου της και της διευθύντριας μελετών, η οποία παραβρέθηκε σε συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Ορεστιάδας, ότι θα γίνει ανάθεση της μελέτης για την παράκαμψη της πόλης με την κατασκευή νέας χάραξης και νέων ανισόπεδων κόμβων και την αποκατάσταση της υφιστάμενης οδού που χρησιμοποιείται ως τμήμα του κάθετου άξονα, ως περιμετρικού δρόμου της πόλης με ανάλογες εισόδους-εξόδους. Υπήρχε μάλιστα προφορική δέσμευση ότι σε ένα χρόνο περίπου θα ολοκληρωθεί η μελέτη. Στη συνέχεια θα γινόταν προσπάθεια για χρηματοδότηση του έργου.
Θα πρέπει επίσης να γνωρίζετε ότι σύμφωνα με τα τεύχη υλοποίησης του έργου Αρδάνιο-Σουφλί, συμπεριλαμβάνεται η κατασκευή νέων ανισόπεδων κόμβων στο Σουφλί (σήμερα είναι ισόπεδοι). Αυτό επιβεβαιώνεται από την με Α.Π. 203893/29-9-2011 Απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, που αφορά στην παράταση και τροποποίηση των περιβαλλοντικών όρων του τμήματος Σουφλί-Καστανιές του κάθετου άξονα Αρδάνιο-Ορμένιο της Εγνατίας οδού, όπου αναφέρεται ρητά ότι ο βόρειος και ο νότιος κόμβος του Σουφλίου υλοποιούνται ως ανισόπεδοι, καθώς επίσης κι ο κόμβος της Μάνδρας υλοποιείται ως ανισόπεδος.
Καταλαβαίνετε ότι μετά απ’ αυτή την εξέλιξη, οι μόνοι ισόπεδοι κόμβοι που θα παραμείνουν σ’ αυτό τον κάθετο άξονα, θα είναι αυτοί της Νέας Ορεστιάδας. Αντιλαμβάνεται κανείς ότι μέχρι στιγμής τα προβλήματα παραμένουν και τα θανατηφόρα ατυχήματα στο συγκεκριμένο σημείο συνεχώς αυξάνονται διότι δεν υπήρξε η σοβαρή προσέγγιση του ζητήματος από την εταιρεία επιχειρώντας μάλιστα να  κλείσει το θέμα, χωρίς να γίνει τελικά τίποτα.
Επειδή πρόκειται για ένα ζήτημα ύψιστης σημασίας για την περιοχή και ασφάλειας των κατοίκων, θα πρότεινα να το λάβετε σοβαρά υπόψη σας στην εξέλιξη υλοποίησης του κάθετου άξονα Αρδάνιο-Ορμένιο.
Κατόπιν τούτων
ΕΡΩΤΑΣΤΕ:
    Σε ποιο στάδιο βρίσκεται η εκπόνηση της μελέτης για την παράκαμψη της πόλης με την κατασκευή νέας χάραξης και νέων ανισόπεδων κόμβων και την αποκατάσταση της υφιστάμενης οδού που χρησιμοποιείται ως τμήμα του κάθετου άξονα, ως περιμετρικού δρόμου της πόλης της Νέας Ορεστιάδας με ανάλογες εισόδους-εξόδους;
    Έχει πραγματοποιηθεί η ανάθεση της μελέτης του συγκεκριμένου έργου και σε ποιο στάδιο βρίσκεται;
    Έχει εγκριθεί αίτημα ή έχει εκδοθεί απόφαση έγκρισης χρηματοδότησης του έργου που αφορά στην ευρύτερη παράκαμψη στην περιοχή της Νέας Ορεστιάδας;
    Έχουν πραγματοποιηθεί οι απαιτούμενες ενέργειες ώστε να εξασφαλιστεί η  πίστωση για το συγκεκριμένο έργο.

photo:metsovitis
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - 1ki1news

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου