Η καταγγελία του Νίκου Κακλαμανάκη για τον πολιτικό που τον πολέμησε

Η καταγγελία του Νίκου Κακλαμανάκη για τον πολιτικό που τον πολέμησε

Ο Νίκος Κακλαμανάκης εξηγεί πως ένα πολιτικό πρόσωπο του δίεκοψε την καριέρα δημιουργώντας μεγάλο πρόβλημα στην πορεία του στον αθλητισμό.

Ένας από αυτούς είχε επιχειρήσει να εμποδίσει την εξέλιξη του Νίκου Κακλαμάνη όταν αυτός βρισκόταν στα ξεκινήματά του. Ο αθλητής που βρέθηκε καλεσμένος στα Καρντάσιανς αποκάλυψε για πρώτη φορά ένα συγκεκριμένο συμβάν και τι απέγινε εν τέλει εκείνος ο πολιτικός.

«Είχα το ατυχές συμβάν στα 19 μου να αποκλειστώ με αδιαφανείς διαδικασίες για πολιτικούς λόγους. Αυτό μου κόστισε πάρα πολύ οπότε έβλεπα τον εαυτό μου διαφορετικά μέσα από αυτό. Έγινε ό,τι έγινε. Δεν ξέρω αν έχει συμβεί σε άλλον εδώ στην Ελλάδα. Έτυχε, έγινε, αλλά για μένα αυτό αποτέλεσε ευκαιρία να βγάλω το Νίκο από μέσα μου. Το ότι με έστειλαν πρόσκαιρα στα βουνά με πείσμωσε αφάνταστα και επέστρεψα πιο δυνατός. Ήταν πολύ δύσκολη διαδικασία. Να βρίσκομαι από τη μία στα 19 μου να μην βρίσκομαι στους Ολυμπιακούς και να παίζω πρώτη είδηση ότι με απέκλεισαν. Μετά ήρθαν τα πολιτικά, η θεία μου που ήταν πολιτικός παρουσιάστηκε να παραιτήθηκε εξαιτίας μου, μετά από χρόνια έμαθα ότι κάποιος άλλος πολιτικός ήταν αυτός που με είχε κόψει και τώρα βρίσκεται στην φυλακή». Νομίζουμε ότι είναι ευκόλως εννοούμενο ποιον εννοεί.





Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - 1ki1news

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου